- Strona 2 / kolejne strony ⇓
- 3 polskich naukowców odchodzi z OpenAI
-
Jak donosi serwis infopiguła powołując się na Forsal 3 polskich naukowców odchodzi z OpenAI (firmy, która stworzyła ChatGPT) po zwolnieniu Sama Altmana. Co ważne prof. Aleksander Mądry był kierownikiem zespołu ds. oceny ryzyka i już wcześniej ostrzegał przed brakiem transparentności firm rozwijających AI i potrzebą państwowych regulacji.
Dodano: 2023-11-20 12:01, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 1 (2023-11-27 18:51)
- Plananarama 2.1
-
Nowa wersja Plananarama (wtyczki dla Hollywood umożliwiającej uruchamianie skryptów na Amidze bez karty graficznej) zawiera nową funkcję ułatwiającą tworzenie aplikacji działających zarówno na ekranach RTG, jak i planarnych.
- WebKit dla OS4 - status prac od walkero
-
Na początku listopada Walkero na forum serwisu Amigans przedstawił status portowania silnika WebKit dla AmigaOS 4: Od pewnego czasu port stanowił około 54% kompilacji biblioteki WebCore. [... ] z pomocą Kas1e, który odkrył, co jest nie tak [...] udało mi się skompilować bibliotekę WebCore do 99%. [...] zacząłem już pracować nad minimalnym oknem z widokiem jednej strony www. Wiem, że to niewiele, ale to kolejny krok, który musimy zrobić. Wszyscy możecie śledzić rozwój w GitHub.
Dodano: 2023-11-19 11:32, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Mesa 23.3-rc4
-
Mesa 3D to biblioteka funkcji graficznych udostępniana wraz z kodem źródłowym, będąca otwartą implementacją OpenGL. Kiedyś jej wydania były aktualne także pod AmigaOS, obecnie możemy tylko śledzić dalszy rozwój tej biblioteki. Mesa w wersji 23.3 będzie przygotowywana do premiery za tydzień lub dwa.
Dodano: 2023-11-18 16:38, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 4 (ostatni: 2023-11-22 09:52)
- Task Force - ważna lekcja z przeszłości
-
Task Force to turowa strzelanka drużynowa stworzona przez Marka Sheeky'ego i wydana jako "shareware" na początku lat 90-tych. Tutaj znajdziecie dokładny opis tego jak zaprojektowano tę grę. Gra powstała w asemblerze 68k w 4549 liniach kodu. Mark wykorzystał także 160 kB grafiki, 100 kB sampli i dwa utwory muzyczne. Wszystko wyprodukował sam, użył tylko zewnętrznej procedury do odtwarzania modułów Protrackera.
Dodano: 2023-11-17 10:19, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 1 (2023-12-03 11:52)
- RedPill 0.9.28 i Scorpion Engine 2023.3
-
Silniki do tworzenia gier dostępne są w nowych wersjach - RedPill 0.9.28 i Scorpion Engine 2023.3. Dla "czerwonej pigułki" dostępny jest także samouczek, a SE ma wprowadzające wideo, które dołączyliśmy do tego newsa.
Dodano: 2023-11-16 21:37, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-11-27 18:52)
- Powstaje system "Apollo"
-
Dietmar Planitzer prowadzi projekt mający na celu napisanie "Apollo" - eksperymentalnego systemu operacyjnego dla Amigi 3000/4000 (sprzętu z procesorem 68030 - w planach także Atari TT i Falcon). System ten ma być wielozadaniowy, jednak zamiast wątków używać "wirtualnych procesorów" oraz kolejek. Wirtualne procesory mogą być przenoszone pomiędzy aplikacjami przez Apollo w zależności od potrzeb. Aplikacje korzystają z kolejek wysyłkowych, aby poinformować Apollo, co chcą wykonać równolegle.
Dodano: 2023-11-16 17:47, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 3 (ostatni: 2023-11-18 17:23)
- SDDDE
-
SDDDE to projekt małego silnika 3D dla "gołej" Amigi 1200 w C/C++ od Rst7/CBSIE. Jest to cenny (dla wszystkich próbujących swych sił w programowaniu) przykład, bo jego kod źródłowy jest dostępny na serwerach GitHub.
- Identify-library 43.2
-
Identify-library jest współdzieloną biblioteką, która pomaga określać różnego rodzaju parametry systemowe (m.in. model Amigi, CPU, wersję systemu, RAM, chipset, a także nazwy kart w komputerze, alerty czy wywołane funkcje).
- AmigaOS MUI C++ wrapper
-
Rafał Zabdyr (TDolphin) pisze wrapper C++ dla MUI. Kod jest publicznie dostępny na GitHub, nie wszystkie klasy, atrybuty i metody MUI są już zaimplementowane - prace trwają. W innym publicznym repozytorium można także zobaczyć przykłady kodu w C++ dla AmigaOS/MorphOS.
komentarzy: 1 (2023-11-01 14:40)
- Wywiad i wspomnienia: Chris Huelsbeck i Andrew Braybrook
-
Można przeczytać wywiad z muzykiem Chrisem Huelsbeckiem (Turrican, Jim Power, Apidya, R-Type) oraz tekst Andrew Braybrook'a (Rainbow Islands, Paradroid 90, Realms, Fire and Ice, Uridium 2) - pisze w nim o swoich początkach z programowaniem, a także o jego trochę późniejszym 16-bitowym okresie, gdy stworzył silnik "AMP".
Dodano: 2023-10-31 09:14, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- amiga.org.pl odcinek 22 i 23
-
Portal amiga.org.pl od początku tego roku wydaje podkasty regularnie, w formie comiesięcznych podsumowań. Odcinki mają około 20 minut. Można je odsłuchać między innymi na Spotify i iTunes. Z odcinkami 22 i 23 można zapoznać się także tutaj.
- Poprawki dla sond Voyager wystrzelonych w 1977 roku
-
"Voyager" kojarzy się nam przede wszystkim z muzykiem i redaktorem - Bartkiem Dramczykiem lub ewentualnie (kto pamięta?) z amigową przeglądarką internetową od firmy VaporWare. Kto by tam pamiętał jeszcze o jakiś sondach kosmicznych wystrzelonych zanim powstała pierwsza Amiga, w dodatku znajdujących się już poza Układem Słonecznym? Okazuje się jednak, że inżynierowie w NASA o nich nie zapomnieli, a nawet... aktualizują oprogramowanie sterujące tym sprzętem ("firmware").
Dodano: 2023-10-29 17:04, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia dodaj komentarz
- Proceduralne poziomy w AMOS
-
Rob Smith (kanał RobSmithDev) na dołączonym filmie wyjaśnia technikę proceduralnego generowania poziomów na przykładzie gry w języku AMOS, dla której musi wygenerować dużą liczbę poziomów. Pokazuje także jak przyspieszyć algorytm i w efekcie stworzyć prosty labirynt.
- Jak zakodować efekt "X-Rotator"
-
"X-Rotator" to efekt popularny w wielu starych, klasycznych amigowych demach. No blogu Slummiego z grupy Spaceballs znajdziecie opis w jaki sposób został on przygotowany w 4k intrze Candiru wystawionym wiosną 2023 roku na party Revision.
Dodano: 2023-10-29 16:02, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Amiga38 Community Award dla Claude i Michała
-
Claude Schwarz i Michał Schulz podczas imprezy Amiga 38 otrzymali pierwszą nagrodę (kategoria "Hardware") od amigowej społeczności - "Amiga38 Community Award" za projekt PiStorm i Emu68. W mediach społecznościowych poinformował o tym @Claude1079.
Dodano: 2023-10-13 20:18, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 2 (ostatni: 2023-10-22 15:39)
- SDL 2.28.4 Release Candidate 1
-
Juha "capehill" Niemimaki opublikował dwa dni temu w GitHub pierwszą wersję RC 2.28.4 biblioteki multimedialnej SDL dla Amigi. SDL 2 wymaga AmigaOS 4.1 Final Edition i opcjonalnie OpenGL ES 2.0.
komentarzy: 1 (2024-02-14 14:56)
- Wideo tutoriale: Scorpion Engine, Blitz Basic i AMOS
-
W sieci dostępnych jest w ostatnim czasie wiele filmów instruktażowych dotyczących programowania pod Amigę. Mamy zapis "live stream" z wykorzystania silnika Scorpion, podobny zapis z programowania w Blitz Basicu oraz regularne materiały od Yawning Angel na jego kanale w dużej mierze poświęconym programowaniu w języku AMOS.
Dodano: 2023-10-11 19:47, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Visual Studio Code - amigowe rozszerzenia
-
Dla jednego z najpopularniejszych edytorów kodu źródłowego, czyli VSC (Visual Studio Code, nie mylić z Visual Studio - to inny projekt Microsoftu), dostępnych jest kilka "amigowych" wtyczek, które wspierają programowanie dla "przyjaciółki". Ostatnio zaktualizowane zostały m.in. wtyczka dla C/C++ (do wersji 1.74), wtyczka do Blitz Basic 2 (wersja 0.9.1) i wtyczka Amiga Assembly (wersja 1.8.3).
Dodano: 2023-10-10 19:01, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Kod źródłowy gier w AmiBlitz3
-
Sami Vehmaa udostępnił kod źródłowy swoich gier The Oregon Trail, Mission2Mars i Visual Novel. Gry zostały napisane w AmiBlitz3. W archiwum znajdziecie także kod odtwarzacza audio ReelDeck, docka QDockLE i programu Wrapper. Wszytko działa pod AHI i RTG. Cena za kody źródłowe to 3 USD lub więcej.
Dodano: 2023-10-10 10:37, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Amiga Game Framework 1.1
-
Amiga Game Framework to biblioteka przeznaczona do programowania gier 2D i multimediów na AmigaOS 4. Oferuje przyjazny dla użytkownika i intuicyjny interfejs API w języku C do grafiki 2D, odtwarzania dźwięków, czytania danych wprowadzanych przez użytkownika i nie tylko.
Dodano: 2023-09-12 17:55, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 4)
-
W tym jest świetny współczesny system Maca, że praca w CLI jest czymś całkowicie normalnym, podobnie zresztą jak było i nadal jest pod AmigaOS. Dlatego w CLI pozostajemy i po sprawdzeniu miejsca, gdzie zainstalowane jest Qemu możecie odszukać w nim jeszcze katalog "bin". Tam odkryjecie, że Qemu nie jest "jednym bytem", a całą grupą różnych wersji "qemu-system-" emulujących rożne architektury. Nas oczywiście interesuje ta: qemu-system-ppc.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 3)
-
Ok, przechodzimy więc na początek do skompletowania potrzebnych "składników":
1. MacBook Air najlepiej z 16 GB RAM - no chyba, że będzie to sprzęt przeznaczony tylko do jednego zadania. Ja jednak pod macOS używam wielu biurek i programów na osobnych ekranach, dwóch przeglądarek, mam podpięty zewn. monitor i jeszcze śmiga z tym Qemu. Przy 16 GB nic nie "muli", ani nie zacina.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 2)
-
Tak dziwnie przeplata się historia komputerów firmy Apple i Amiga. Zawsze to niby Atari i PC miało być naszą największą konkurencją. Powiedzmy sobie jednak szczerze - kto by się zadawał z graczami (Atari skończyło jako firma na rynku gier) i kloniarzami (no może z Linuxem, ale Windows i Gates...). Nie było przypadku w tym, że sam Andy Warhol prezentował możliwości graficzne komputera osobistego "Commodore Amiga" (ta duma teraz - jeśli oczywiście wiecie kim był Andy).
- Wyszukiwarka dokumentacji dla AmigaOS NDK3.2
-
Aris udostępnił w sieci wyszukiwarkę dla dokumentacji deweloperskiej (plików autodoc) zawartej w NDK dla AmigaOS 3.2. Dlaczego ją napisał i jak to zrobił przedstawił na swoim blogu.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 1)
-
Kilka dni temu napisałem w moim felietonie: "Coś się zaczyna". Od dzisiaj zaczynam poszukiwanie nowych maszyn... Kompletnie nie spodziewałem się wtedy, że komputer ten już posiadam (zakup z tego roku, 1992, 2005 i 2023 to chyba bedą najważniejsze moje komputerowe daty, heh...) i że jest to od wielu lat mój ulubiony ekosystemem.
Dodano: 2023-09-04 13:47, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- Scene Archetypes
-
Carl Svensson w swoim krótkim artykule opisał wszystkich bohaterów potrzebnych do stworzenia grupy/produkcji demoscenowej. Temat poruszony został także w intrze Scene Archetypes (Istari).
- Forgotten Computer - wywiad z Pawłem "juenem" Nowakiem
-
Na kanale Forgotten Computer obejrzycie recenzję IMP3 - odtwarzacza modułów amigowych. Wideo zawiera informacje o samym programie IMP3, o Impboksie (dodatku sprzętowym do programu IMP3), a także wywiad z deweloperem Pawłem "juenem" Nowakiem - twórcą IMP3.
Dodano: 2023-09-04 13:09, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- Coś się kończy, coś się zaczyna - SZAMAN Race #38
-
Zza muru wysunął się Jaskier, z lutnią przerzuconą przez ramię, dzierżąc w dłoniach dwa wielkie kufle piwa.
- Masz, napij się - powiedział, siadając obok. - Dobrze ci zrobi.
- Bo ja wiem? Yennefer zapowiedziała mi, że jeśli będzie ode mnie zalatywać...
- Pogryziesz nać pietruszki. Pij, pantoflarzu.Dodano: 2023-08-25 11:06, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- RedPill 0.9.24
-
Mamy już wersję 0.9.24 silnika do tworzenia gier na klasyczną Amigę - RedPill. Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie poniżej, najciekawsze wydaje się być podwojenie liczby globalnych zmiennych do 64 oraz wiele optymalizacji.
komentarzy: 1 (2023-10-31 10:50)
- Raster Master
-
Raster Master to rozwijany na GitHub edytor sprite'ów, ikon i map dla Windows 10/11 (64 bit), który potrafi generować obrazy m.in. na potrzeby programowania projektów z wykorzystaniem GCC, vbcc, Amiga C, czy np. LBM/PBM z biblioteki DOS XLIB, a także JavaScript. Pełna lista zapisywanych formatów w dokumentacji.
Dodano: 2023-08-23 18:20, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Nowe TinyGL do testów
-
Jeśli piszesz gry lub aplikacje w 3D dla systemu MorphOS to warto te produkcje sprawdzać pod powstającą nową wersją TinyGL.library. Bigfoot wydaje kolejne wersje beta tej biblioteki i prosi o zgłaszanie błędów na forum MorphZone. W tej chwili biblioteka pracuje jednak tylko na Radeonach z Evergreen i Northern Islands. Obsługa Radeonów opartych na R600 i R700 zostanie dodana w później - sterownik R600 jest sterownikiem w wersji "zapoznawczej".
Dodano: 2023-08-20 09:21, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Apple udostępnia kolejne bety iOS 17
-
Za miesiąc ma odbyć się premiera iOS 17 - firma Apple udostępnia deweloperom kolejne wersje beta, obecnie jest to iOS 17 beta 6. Apple zaprezentowało nową wersję tego systemu podczas dorocznej konferencji Worldwide Developers Conference w czerwcu, przedstawiając nowe funkcje, które pojawią się na iPhonie, w tym StandBy, Live Voicemail i aktualizacje AirDrop.
- Będą duże zmiany w Slacku
-
Slack to komunikator, który jest chętnie używany do komunikacji przez zespoły programistyczne. Użytkownicy mogą koordynować swoją pracę i projekty oraz wchodzić ze sobą w interakcje. Nadchodzi jednak duża rewolucja w wyglądzie tego programu - jak donosi The Verge: Wkrótce uruchomią największy jak dotąd redesign, zmieniając zarówno wygląd, jak i układ aplikacji.
Dodano: 2023-08-19 09:44, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 4 (ostatni: 2023-08-20 21:25)
- Artystyczny CodePen
-
Serwis CodePen to miejsce, gdzie można szukać inspiracji i rozwiązań w tworzeniu frontowego kodu. Można tam także trzymać swoje "zabawy" i prace z zakresu z HTML/CSS/JS. Do nas dociera regularnie newsletter z tego serwisu i szukamy w nim zawsze artystycznych i demo-scenowych nawiązań. Te ciekawsze dodaliśmy do tego newsa.
Dodano: 2023-08-18 13:25, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2023-08-20 10:52)
- amiga.org.pl odcinek 21
-
Portal amiga.org.pl od początku tego roku wydaje podkasty regularnie, w formie comiesięcznych podsumowań. Odcinki mają około 20 minut. Można je odsłuchać między innymi na Spotify i iTunes
Z bieżącym odcinkiem można zapoznać się pod adresem: amiga.org.pl/amiga-org-pl-odcinek-21/
Dodano: 2023-08-17 16:57, Zamieścił: am, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 2 (ostatni: 2023-08-19 20:08)
Autor: Adam Mierzwa
- AB3_Templates 0.77
-
Sami Vehmaa chce zachęcić więcej osób do tworzenia gier na Amigę z RTG. Proponuje korzystanie z jego gotowych szablonów dla AmiBlitz 3. Wersja 0.77 ukazała się wczoraj - cena szablonów to 3 dolary. Dodatkowo dostępny jest kod źródłowy kolejnych gier: Atri, Battleship SEAHAWK, Dungeon Escape, Last Space Raider, Sky Tower i Slenderman.
Dodano: 2023-08-16 19:55, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- AF: oprogramowanie i kalendarz wydarzeń
-
Na stronach magazynu Amiga Future znajdziecie zaktualizowany dział z oprogramowaniem oraz nową sekcję zawierającą kalendarz amigowych wydarzeń.
komentarzy: 1 (2023-08-14 10:15)
- DevCon podczas AmiWest 2023
-
DevCon na AmiWest 2023 poprowadzi już tradycyjnie Steven Solie, który ma podzielić się z uczestnikami postępami z prac nad ExecSG dla AmigaOS 4. Oprócz tego będzie omawiane pisanie kodu na różne ami-systemy. Jeśli chcesz uczestniczyć w tej części imprezy napisz na adres inf0[at]amiwest dot net.
Dodano: 2023-08-12 18:17, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia dodaj komentarz
- POC: gdyby tak Super Earth Defense Force pod AGA...
-
Deweloper "S0Y" (odpowiedzialny między innymi port Temptations na CD32) przyjrzał się grze Super Earth Defense Force z konsoli SNES i przygotował tzw. POC (Proof of Concept). Wyszło mu, że stworzenie podobnej produkcji na Amidze wymagałoby maszyny z AGA 020/14 MHz i 1300 Kb RAM (672 Chip + 628 Fast). Uzyskalibyśmy 25 kl./s, a dodatkowym atutem byłyby ścieżki audio z CD na konsoli Amiga CD32.
Dodano: 2023-08-03 16:21, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-08-07 13:55)
- Git Desktop 0.9.19
-
Rafał Zabdyr upublicznił pierwszą wersję beta swojego graficznego interfejsu użytkownika do zarządzania wersjami Git dla MorphOS. Git Desktop został napisany w C++ i posiada interfejs graficzny w MUI. Wymagany jest MorphOS 3.x z SDK i GIt.
Dodano: 2023-07-18 10:43, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-08-05 18:25)
- Jak Nintendo rozwiązało problem otwartego świata
-
Kanał Game Maker's Toolkit w maju 2023 roku, aby uczcić wydanie "The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom", opublikował materiał o tym jak powstał świat "Open Air". To krótkie wideo wydaje się być obowiązkowe dla każdego dewelopera gier, także tych prostych produkcji na Amigę.
Dodano: 2023-07-17 08:19, Autor: st, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 5 (ostatni: 2023-07-18 10:59)
- Bilety na AmiWest 2023 i Garry Hare
-
Jeśli planujecie wyjazd na tegoroczny AmiWest (12-15 października w Holiday Inn Express Cal Expo, 2224 Auburn Blvd., Sacramento, Kalifornia 95821, USA) to można się już zarejestrować - bilet odbiera się na miejscu. Pojawiły się także nowe szczegóły dotyczące samej imprezy. Oprócz tradycyjnego pokazu płyty A1222, obędzie się loteria - nagrody ufundowali AmiKit i sklep Alinea. Głównym mówcą w 2023 roku będzie Garry Hare (dla przypomnienia - osoba, która bezpośrednio po Billu McEwen przejęła Amigę Inc.).
Dodano: 2023-07-15 14:33, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 4 (ostatni: 2023-07-29 22:04)
- E-VO 3.6.1
-
E-VO to kompilator Amiga E, który dodaje nowe funkcje, wprowadza poprawki błędów i optymalizacje. Obecnie na GitHub dostępna jest wersja 3.6.1, pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie poniżej.
- Scorpion Engine 2023.2
-
Nowa wersja silnika do tworzenia gier Scorpion oferuje obsługę warunków AND/OR, jest nowy, opcjonalny tryb "sliced blitting mode" dla Amigi, który ma zredukować zużycie pamięci przez animacje. W wersji dla MegaDrive pojawił się natomiast tryb paralaksy o wysokości 8 pikseli.
Dodano: 2023-07-12 14:02, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2023-07-14 17:05)
- Calypsi C i Amiga
-
Calypsi to seria kompilatorów C i narzędzi deweloperskich. Ostatnia wersja 4.4 wprowadza obsługę procesora Motorola 68000, a na na GitHub uruchomiono projekt biblioteki dedykowanej Amidze.
- Cross kompilacja dla AmigaOS 3.2 i 4.1
-
Używając kompilatora gcc, skryptów make oraz configure można łatwo dokonać kompilacji skrośnej: wystarczy wywołać configure z parametrem --target=architektura, gdzie "architektura" oznacza architekturę docelową. Dodatkowo obecnie wykorzystując Dockera można bardzo łatwo przygotować środowisko do takiej pracy. Gotowy obraz można wygodnie pobrać i uruchomić praktycznie na dowolnej współczesnej maszynie. Brakuje jeszcze jednego elementu - stałej aktualizacji amigowych NDK i SDK.
Dodano: 2023-07-05 10:48, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 3 (ostatni: 2023-07-05 20:53)
- WebkitOnDocker (OS4)
-
Walkero stworzył, z wykorzystaniem Dockera, środowisko deweloperskie do kompilacji silnika Webkit dla AmigaOS 4. Pomysł jest dostępny w GitHub.
- Chmury są efemeryczne i często ciekną
-
Jakie szanse mają zaszyfrowane dane w starciu z administratorem chmury? Czy wydanie "miliona monet" na szyfrowanie bazy danych uchroni nas przed sprytnym adminem i jak daleko może się on posunąć? Na to i inne pytania spróbujemy odpowiedzieć na przykładzie KVM i baz danych Oracle. Nagranie wideo pochodzi z SysOps/DevOps Warszawa MeetUp #53 (marzec 2023).
Dodano: 2023-06-30 15:19, Autor: st, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 1 (2023-06-30 15:43)
- Tequila 1.1
-
Juha "capehill" Niemimaki's pracuje nad małym programem dla AmigaOS 4 o nazwie Tequila. który wyświetla uruchomione w systemie zadania (tasks) i informacje o zajętości procesora, przydzielonych priorytetach, stosie i numerze PID.
« poprzednia 1 2 3 4 5 188 następna »
Cześć, dzisiaj jest
czwartek, 18. kwietnia, 2024, 22:42
Stary kawaler musi być stary, pan młody nie musi być młody. (406/801)
- Discord
-
Online: 15
- AmiKit
- Archi-TECH
- b...
- Cizar
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- luka80
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Patu
- Menu
- Baza wiedzy
- Amiga Podcast
-
- AmiWigilia - TECH 1 - AI - zrozumieć jak to naprawdę działa
01-11 21:49 - AmiWigilia - AmiOpłatek 2
12-26 20:39 - AmiWigilia - Odcinek komediowy 2
12-08 08:32
- AmiWigilia - TECH 1 - AI - zrozumieć jak to naprawdę działa
- Naczelny poleca
- Galeria
-
Przygotował Czesław Mnichnasze galerie »