Dla użytkowników mniej rozbudowanych Amig firma APC&TCP przygotowała na długie zimowe wieczory bajecznie kolorowe wyścigi samochodowe Desert Racing of BarDos. Minimalne wymagania gry to komputer z układami AGA, procesor 68030 i 32 MB RAM. Gra uruchamia się na systemie AmigaOS 3, a jej autorem jest Ralf Schmidt.
Dodano: 2005-12-20 00:00, Autor: kb, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4368
Desert Racing of BarDos
- Discord (online: ) «»
-
Online: 17
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- Dobrowit
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Patu
- piotrniz
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2005-12-20 20:49
Do czego to doszło, czy ktoś wyobraża sobie sytuację w której Hyperion wydaję grę i w rubryce supportowane OSy przy AOS4 pisałoby unknown
Miejmy nadzieje że po naszej stronie barykady takich cyrków nie będzie i że systemowi developerzy w przyszłości będą przejawiać dużo większe zainteresowanie swoim dzieckiem niż ma to miejsce w "MotylTeamie".
-
komentarz #2 wysłany: 2005-12-20 20:59 w odpowiedzi na komentarz #1
Mnie nie dziwi, że Schmidt napisał grę, w końcu to zdolny programista, a żyć z czegoś musi. Natomiast dziwi mnie, że wydawca nie zadbał o przetestowanie gry na najnowszej wersji AmigaOS. Na obrazkach wygląda to ładnie i gdyby chodziło pod najnowszym systemem to na pewno mieliby więcej klientów.
-
komentarz #3 wysłany: 2005-12-20 21:12 w odpowiedzi na komentarz #2
Mnie dziwi że człowiek ikona niebieskiego świata, którego postac była niejednokrotnie koronnym argumentem na większą amigowość MOSa od samego AOSu, nie zadal sobie trudu aby sprawdzić czy jego dzieło działa pod MOSem. W jak bardzo głębokim poważaniu musi mieć system motyla skoro nie chciało mu się poświęcić kilku chwil na odpalenie Pegasosa i zainstalowanie gry. Natomiast co do przetestowania pod OS4, to mnie to nie dziwi, bo niby skąd Shmidt miałby to wiedzieć, rzeczywiście trochę w tym miejscu dał ciała wydawca, ale myślę że jak amigowcy dorwą demo ta sprawa szybko się wyjaśni.
-
komentarz #4 wysłany: 2005-12-20 21:17 w odpowiedzi na komentarz #2
Nie wiadomo, czy Ralf Schmidt to Ralph Schmidt, chociaz APC&TCP to Niemcy i to by nawet pasowalo, ale pewnosci nie ma. A gra jest stara: http://nc-mag.de/nocover/mags/nc75/gt_desertracing.html
-
komentarz #5 wysłany: 2005-12-20 21:47
Gosc z APC&TCP przyznal (3 komentarz), ze to inny Schmidt: http://www.ann.lu/comments2.cgi?view=1135100569&category=unmoderated&start=1&4
-
komentarz #6 wysłany: 2005-12-20 22:15 w odpowiedzi na komentarz #5
Nadal to nie usprawiedliwia wydawcy, dlaczego sam nie wie, czy jego gra działa pod AmigaOS 4 czy nie działa. Supportuje karty graficzne, więc jakaś tam szansa jest. A dema niestety póki co nie ma, żeby to sprawdzić.
-
komentarz #7 wysłany: 2005-12-21 13:49 w odpowiedzi na komentarz #6
Ależ to mniamniusnie wygląda, ciekawe czy wrzucą to demko gdzies na sieci?
-
komentarz #8 wysłany: 2005-12-21 13:52 w odpowiedzi na komentarz #7
ciekawe czy wrzucą to demko gdzies na sieci?Mówią, że demo jest za duże, bo ma ponad 200 MB. Ja bym jednak ściągnął i sprawdził jak chodzi na mojej A4000 pod AmigaOS 3 i 4.
-
komentarz #9 wysłany: 2005-12-21 14:18 w odpowiedzi na komentarz #8
Mysle, ze jak sprzeda im sie 58. numeru magazynu Amiga Future to demo bedzie w sieci.
-
komentarz #10 wysłany: 2005-12-21 22:16 w odpowiedzi na komentarz #9
hehe - tyle lania wody na schmidta, a tu zonk....
- Discord
-
Online: 17
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- Dobrowit
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Patu
- piotrniz
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze