Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2007-02-15 10:55, Autor: kb, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 3893

A A A

Sputnik dla AmigaOS?

Wszystko ma swoją cenę. Marcin Kwiatkowski zdecydował się przygotować przeglądarkę Sputnik (obsługa CSS, XML, XSL) w wersji dla AmigaOS za 3100 euro. Całkiem niedawno autor programu twierdził, że tego nie zrobi, ze względu na postawę naszego magazynu. Więcej szczegółów na temat organizowanej zbiórki pieniędzy na amigową wersję Sputnika znajdziecie tutaj.


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 9
  • AmiKitAmiKit
  • b...b...
  • HengHeng
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • MirqMirq
  • Nightmare777Nightmare777
  • p...p...
dołącz do kanału »
Marcin Sztogryn
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2007-02-15 15:20

Całkiem niedawno autor programu twierdził, że tego nie zrobi, ze względu na postawę naszego magazynu.


A "magazyn" uważał że nie potrzebuje mos-owego softu.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2007-02-15 15:27 w odpowiedzi na komentarz #1

A czy "magazyn" zmienił zdanie, bo jakoś nie widzę oświadczenia w tej sprawie?

Odpowiedz

Janusz Tomczak
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2007-02-15 15:28 w odpowiedzi na komentarz #1

No proszę. Wszystko jednak to tylko kwestia ceny

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2007-02-15 15:39

Nie miałbym w sumie nic przeciwko (gdybym posiadał OS4 ) ale wypadałoby aby ktoś (najlepiej autor), wspomniał czemu bounty dla OS4 ma być dwa razy wyższe niż MOSowe?
Raczej jestem sceptyczny co do możliwości osiągnięcia tej kwoty. Chyba, że trafi się ktoś kto tak jak w przypadku Amizilli da konkretny zastrzyk. No i drobna sprawa, niektórzy chcieliby zwrotu pieniędzy w razie niepowodzenia a tego to bounty nie przewiduje.

Odpowiedz

Marcin Sztogryn
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2007-02-15 15:47 w odpowiedzi na komentarz #2

Czyli ludzie powiązani z eXec nie chcą nowoczesnej przeglądarki internetowej dla OS4? Czy pozbawianie się ważnego softu można nazwać promowaniem OS4?

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #6 wysłany: 2007-02-15 15:49 w odpowiedzi na komentarz #4

(najlepiej autor), wspomniał czemu bounty dla OS4 ma być dwa razy wyższe niż MOSowe?

Prawdopodobnie robienie programu dla Amigi traktuje z odrazą, więc i pieniądze za taką nieprzyjemną pracę chce większe.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #7 wysłany: 2007-02-15 15:52 w odpowiedzi na komentarz #5

Czyli ludzie powiązani z eXec nie chcą nowoczesnej przeglądarki internetowej dla OS4?

Odpowiadam na pytanie. Ludzie powiązani z exekiem chcą nowoczesnej przeglądarki internetowej dla każdej wersji AmigaOS. Nie tylko tej najnowszej.

Czy pozbawianie się ważnego softu można nazwać promowaniem OS4?

Odpowiedź. Pozbawianie się ważnego softu nie można nazwać promowaniem OS4.

Odpowiedz

Marcin Sztogryn
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2007-02-15 16:06 w odpowiedzi na komentarz #7

Może już czas zapomnieć o animozjach, i wesprzeć projekt który przyniesie korzyści dla użytkowników (obecnych jak i przyszłych) OS4?

Marcik uczynił pierwszy krok, i nieważne czy chodziło tu o pieniądze czy nie. On to zrobił.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #9 wysłany: 2007-02-15 16:10 w odpowiedzi na komentarz #8

Może już czas zapomnieć o animozjach, i wesprzeć projekt który przyniesie korzyści dla użytkowników (obecnych jak i przyszłych) OS4?

O tym jest właśnie ten news. Śmiało, wesprzyj autora, jeśli mu wierzysz.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2007-02-15 16:24

Szkoda, naprawdę szkoda Dotąd o żadnym posiadaczu AONE w tym kraju nie mogłem powiedzieć złego słowa. Nawet z ludźmi z którymi rzadziej utrzymuję kontakt jak ekipa J.S. Cat czy Error zawsze miałem bardzo dore stosunki, nikt nigdy nie odmówił mi pomocy, ja w miarę moich możliwości starałem się pomagać im. Tyle jeszcze wartościowych Amigowców w tym kraju czeka na sprzęt, a tym czasem ten trafia w ręce zuchwałego pyszałka, przejmującego kanały IRC czy hackującego liczniki, który pasuje do tej ostatniej enklawy amigowego friendshipu jak pięść do nosa. Coż trzeba mieć tylko nadzieję że po klapie projektu, będzie musiał zwrócić sprzęt i ten trafi w dobre ręce. BTW! Przeglądarka oparta na tym samym silniku co Sputnik działa już pod Cygnixem liczę że jej upublicznienie to kwestia tygodni.

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #11 wysłany: 2007-02-15 16:40 w odpowiedzi na komentarz #4

Ibrowse kosztuje 55 ojro, dzieląc sumę jaką chce marcik przez koszt Ibrowse otrzymujemy liczbę osób, których kasa powiększy konto twórcy Ibrowse o wartość równą bounty Sputnik for Os4.
3100 / 55 = 56

Jak widać zaledwie 56 (z kawałkiem osób musi kupić ibrowse by pan Stefan Burstrom otrzymał taką ilość kasy jaką chce marcik za program. Dodatkowo pewnie, pan Stefan otrzymał pewną kwotę za dołączenie swojego oprogramowania do finalnej wersji os4 i pewnie sama ta kwota była rzędowo podobna kwocie zaproponowanej przez marcika.

Ilość osób posiadających os4 (czyli tych do których trafiła wersja ibrowse2.4 dołączana do finalnej wersji os4 wynosi powiedzmy 1000, z tego też wynika że pan Stefan chcąc brać w sumie tyle kasy co marcik musiałby brać od jednej kopii około 3 euro - smieszna kwota). Idąc dalej: sputnik w porównaniu do ibrowse ma z tego co widzialem na screenshotach o wiele lepszy wyświetlanie stron (pozostale elementy wymagają napisania/dopracowania). Za nikłą więc cenę użytkownicy os4 otrzymują darmowy program lepszy od tego czego obecnie używają, z obietnicami rozwoju więc nie należy marudzić

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #12 wysłany: 2007-02-15 16:53 w odpowiedzi na komentarz #11

Rozumiem Twoje wyliczenia ale... nie o to pytałem. Pytałem czemu dwa razy więcej niż dla MOSa skoro np. pracy mniej bo najgorsze już zrobione?
A pytam bo już na sieci pojawiły się sugestie, że to sposób aby nie zrobić wersji dla OS4 albo np. się odegrać

PS. A jeśli prawdą jest też to co pisze Rafał, to przeprosiny by się też przydały

Odpowiedz

Grzegorz
Czytelnik

komentarz #13 wysłany: 2007-02-15 17:19

Obłuda autora Sputnika jest po prostu porażająca!!!

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #14 wysłany: 2007-02-15 18:31 w odpowiedzi na komentarz #10

a mógłbyś wyjaśnić mi co to znaczy "hackować liczniki" ?

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #15 wysłany: 2007-02-15 18:42 w odpowiedzi na komentarz #14

...ale przejmować kanał IRC zrozumiałeś?

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #16 wysłany: 2007-02-15 18:47 w odpowiedzi na komentarz #15

przejmować kanał jeszcze jakoś zrozumiem (jak jest jakoś źle zabezpieczony czy coś w tym stylu, na teorii przejmowanie kanałów się nie znam ) ale jak można hackować licznik to nie potrafię sobie wyobrazić

Odpowiedz

Tomisław Kityński
Redaktor

komentarz #17 wysłany: 2007-02-15 20:45 w odpowiedzi na komentarz #16

Nie wiem czy "hakować" jest tutaj dobrym słowem. Chodzi raczej o próbę udowodnienia, że licznik eXeca działa inaczej, niż deklarują to autorzy (a w zasadzie autor, czyli moja skromna osoba). Okrutny H4x0R dowodzi tej tezy poprzez uruchomienie banalnego skryptu, który jednakże dokładnie pokazuje to, co deklarowałem odnośnie działania tego licznika. Niestety wiedza okrutnego H4x0Ra nie wykracza poza odpalenie wgeta czy czegoś podobnego, nie rozumie bowiem ten l33t H4x0R jak działają współczesne przeglądarki, czym są sesje, cookies, połączenia typu keep-alive i w istocie drugą rzeczą, której dowodzi (poza powyżej wspomnianą), jest jego indolencja. Ale na to specjalnego dowodu mi nie trzeba. Tak zatem wygląda owo kuriozalne "hakowanie licznika". Idę dalej podkręcać statsy.

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #18 wysłany: 2007-02-15 21:40 w odpowiedzi na komentarz #4

Twoje pytanie o to dlaczego bounty dla aos4 jest większe od bounty dla mosa jest zdecydowanie nie na miejscu. Marcik jest autorem i może żądać takiej kwoty jaką sobie wymyśli a Ty co najwyżej możesz nie kupić jego produktu - w tym wypadku nie dorzucić się do bounty. Czas skończyć z socjalistycznym spojrzeniem na świat. Twoje pytanie pasuje po prostu do czasów PRLu gdy zwalczało się tak zwanych prywaciarzy.

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #19 wysłany: 2007-02-15 21:46 w odpowiedzi na komentarz #17

nie rozumie bowiem ten l33t H4x0R jak działają współczesne przeglądarki, czym są sesje, cookies, połączenia typu keep-alive i w istocie drugą rzeczą, której dowodzi (poza powyżej wspomnianą), jest jego indolencja

nie wiem jak to jest z tym licznikiem, wiem natomiast ze skoro marcik pisze przeglądarke to wie jak dzialają współczesne przeglądarki więcej niż ktokolwiek

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #20 wysłany: 2007-02-15 21:49 w odpowiedzi na komentarz #9

Śmiało, wesprzyj autora, jeśli mu wierzysz.

No nie przesadzaj. Nie rób z Marcika oszusta. To jest spoko koleś, ma tylko inne poglądy na pewne kwestie niż wy. A to, że nie umieliście zarejestrować kanału a on tam wszedł i go sam zarejestrował to ewidentnie wasza wina i nie dopatrzenie - jedynie do siebie powinniście mieć o to pretensje. Jak znam Marcika to był to żart - bo co innego to mogło być. Nie potrzebnie robicie z tego afere i tyle.

Odpowiedz

Grzegorz
Czytelnik

komentarz #21 wysłany: 2007-02-15 22:13 w odpowiedzi na komentarz #20

Jak znam Marcika to był to żart - bo co innego to mogło być.

Podobnie jak włamywanie się domorosłych hackerów do sieci komputerowych banków czy innych instytucji. Większość tego typu "zabaw" robiona jest dla żartu lub pokazania "jaki to jestem zajebisty - oni o czymś nie pomyśleli i to wykorzystałem" a nie z intencji realnej kradzieży danych.
Tylko, że poszkodowani trochę inaczej patrzą na takie żarty.

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #22 wysłany: 2007-02-15 22:17 w odpowiedzi na komentarz #18

Pytanie nie na miejscu? Pytanie rodem z PRLu? To już nawet grzecznie nie wolno zapytać? Ty chyba niewiele zrozumiałeś. Oczywiście, że żądać może. Ja mu tego nie bronię. Widocznie Ty, jak idziesz do sklepu bez dyskusji płacisz za podobną rzecz dwa razy tyle co gość przed Tobą i uważasz to za normalne, OK. Ba, nawet nie chcesz wiedzieć dlaczego.

Odpowiedz

Marcin Sztogryn
Czytelnik

komentarz #23 wysłany: 2007-02-15 22:59 w odpowiedzi na komentarz #21

A kolega znowu wyolbrzymia sprawy? Słusznie, zamknąć Kwiatkowskiego zanim włamię się do systemu bankowego,a także zamknąć Kielesińskiego - w końcu z ostatniego wątku dowiedzieliśmy się ze to psychopata!

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #24 wysłany: 2007-02-15 23:05 w odpowiedzi na komentarz #21

Nietrafna analogia - inna skala problemu poza tym jezeli pokoj byl nie zarejestrowany to nie bylo zadnego wlamania.

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #25 wysłany: 2007-02-15 23:07 w odpowiedzi na komentarz #22

To nie bylo grzeczne zapytanie tylko wyraz oburzenia i nie sciemniaj teraz. A analogie sobie znalazles doskonalą na prawdę, pomyśl lepiej next time i napisz cos z sensem. :p

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #26 wysłany: 2007-02-15 23:14 w odpowiedzi na komentarz #25

Posłuchaj przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post a nie wmawiaj, że ściemniam.
Gdzie tam jest napisane, że za drogo? Umiesz pokazać?
Pytałem skąd się wzięła podwójna cena w stosunku do wer. na MOSa.
No chyba, że zacietrzewienie lekko Cię zamgliło.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #27 wysłany: 2007-02-16 06:54 w odpowiedzi na komentarz #20

jedynie do siebie powinniście mieć o to pretensje.

Tak i mamy do siebie pretensje, o to że naiwnie zakładaliśmy dobrą wolę innych ludzi. Jako dorośli poważni ludzie nie sądziliśmy że ktoś kto się z nami spiera czy nie zgadza z naszymi poglądami może być aż takim fanatykiem. Nam by przecież do głowy nie przyszło żeby wywinąć taki numer np. w stosunku do PPA, ale jak pokazało później życie niektórzy naprawdę potrafią poświęcić dużo czasu i energi aby robić nam większe lub mniejsze świństewka.

Odpowiedz

Tomisław Kityński
Redaktor

komentarz #28 wysłany: 2007-02-16 18:06 w odpowiedzi na komentarz #19

Widocznie to nie on jest tym H4x0R3m.

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #29 wysłany: 2007-02-18 12:36 w odpowiedzi na komentarz #26

Po co w ogole zadajesz takie pytanie w takim razie? Jakiej odpowiedzi oczekujesz i co ona zmieni? Marcik jest autorem i może ustalic cenę DOWOLNĄ a Ty jedynie możesz nie zapłacić i tyle. Ponieważ zakładam, że nie jesteś głupi więc zapewne zdajesz sobie sprawę, że tak to wygląda a więc Twoje pytanie mogło jedynie wyrażać brak zgody na taką cenę. Co do zacietrzewienia to nie wiem gdzie je wypatrzyłeś i zapewniam Cię, że piszę to wszystko zupełnie na spokojnie

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #30 wysłany: 2007-02-18 12:47 w odpowiedzi na komentarz #27

Jako dorośli poważni ludzie

W świecie dorosłych ludzi zaklucza się drzwi wychodząc z domu.

w stosunku do PPA

Marcik nie jest redaktorem PPA.

czy nie zgadza z naszymi poglądami może być aż takim fanatykiem

Nic nie dzieje się bez przyczyny. Widocznie jakoś na to zapracowaliście. Poza tym, nazywanie Marcika fanatykiem jest nie namiejscu. Podejrzewam, że Tobie nawet by nie przeszło przez myśl zrobić coś dla MOSa a Marcik ma zamiar zrobić bardzo potrzebny soft dla AOS4 czli Sputnika i nie jest to jego jedyny wkład w rozwój oprogramowania dla AOS4. Zauważ, że gdyby tylko MOS miał porządną przeglądarkę - a tak by było gdyby nie Marcik - stawiało by to AOS4 w dużo gorszej sytuacji i dla wielu osób wybór czy AOS4 czy MOS stałby się jasny. Tak więc może czas już na jakąś refleksję?

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #31 wysłany: 2007-02-18 13:34 w odpowiedzi na komentarz #30

stawiało by to AOS4 w dużo gorszej sytuacji

A w jakiej sytuacji takie postępowanie stawia AOS3? Możesz odpowiedzieć na to pytanie?

Przy okazji. Czy zwróciłeś kiedyś uwagę na fakt, że amigowcy nie chcą być morphosowcami. Z kolei morphosowcom bardzo zależy na tym, żeby być uznawanym za amigowców.

Jeśli więc jakieś działanie ze strony morphosowców stawia według Ciebie amigowców w gorszej sytuacji tzn. że nie ma mowy o tym, żeby nazywać morphosowców amigowcami, no bo chyba sami specjalnie nie stawiają siebie w gorszej sytuacji, prawda?

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #32 wysłany: 2007-02-18 14:06 w odpowiedzi na komentarz #30

Hmm, pamiętam z jaką pogardą i wyższością traktowali Cię ludzie których teraz bronisz, pamiętam nawet zarzuty że w ogóle nie jesteś realną osobą a jedynie Konradem Bielskim w przebraniu. Na swój sposób jest godne uznania że potrafisz trzymac sztamę z ludźmi którzy nie tak dawno temu mieszali Cię z błotem, nie każdy by tak potrafił, nie da się jednak niezauważyć że w ostatnim czasie brak Ci obiektywizmu. Weźmy taką hipotetyczną sytuację. Dwóch sąsiadów kłóci się o to kto ma lepszy samochód jeden ma czerwone Audi drugi niebieskiego MOSkwicza. Po pewnym czasie właściciel moskwicza postanawia przejść od słów do czynów i maluje na ścianie swojego domu napis "właściciela Audi to ch...". Jakby było tego mało w sklepie na parterze swego domu postawił tabliczkę z napisem "Dla właścicieli Audi ceny podwyższone o 100%". Na koniec zaś kradnie koła z samochodu swego sąsiada aby ten nie mógł dojechać na zlot posiadaczy audi na którym mieli być główni konstruktorzy tego samochodu.
Myślę że 99% ludzi oceniłoby postępki właściciela Moskwicza jednoznacznie.
Ty zaś próbujesz wszystkim udowadniać że ów mógł sobie namalować taki napis bo to jego dom i jego farba, mógł dyskryminować cenowo niektórych klientów bo to jego towar i sklep. A koła to ukradł dla żartu i to właścicel Audi jest winien że nie zaprowadził auta na noc do garażu. W ogóle to ten właściciel moskwicza to swój chłop i powinniśmy mu dziękować że w ogóle pozwala nam wejśc do swojego sklepu.

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #33 wysłany: 2007-02-18 15:19 w odpowiedzi na komentarz #32

śmieszny jesteś

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #34 wysłany: 2007-02-18 15:27 w odpowiedzi na komentarz #33

Mnie też się podobało. Nie wiedziałem, że Rafał ma taki talent.

Odpowiedz

Marcin Sztogryn
Czytelnik

komentarz #35 wysłany: 2007-02-18 15:50 w odpowiedzi na komentarz #34

Talentu w wypisywaniu głupot to mu nie brak.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #36 wysłany: 2007-02-18 16:18 w odpowiedzi na komentarz #35

Gdzie "głupot" oznacza "nie zgadzam się z jego zdaniem, ale nie potrafię tego kulturalnie uzasadnić".

Odpowiedz

Marcin Sztogryn
Czytelnik

komentarz #37 wysłany: 2007-02-18 16:28 w odpowiedzi na komentarz #36

Jeśli będę chciał abyś poprawiał lub tłumaczył moje komentarze to zatrudnię Cię jako moją sekretarkę.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #38 wysłany: 2007-02-18 16:32 w odpowiedzi na komentarz #37

A może napiszesz coś w temacie newsa, zanim ja Cię wyrzucę z mojego serwisu?

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #39 wysłany: 2007-02-18 18:04 w odpowiedzi na komentarz #20

A to, że nie umieliście zarejestrować kanału a on tam wszedł i go sam zarejestrował to ewidentnie wasza wina

Rozumiem, taka inna wersja hasła "śmierć frajerom". Pamiętaj, jak kiedyś wywalą Ci szybę w aucie to będzie to Twoja wina. Nie trzeba było kupować samochodu a temu wandalowi powinieneś podziękować. On przecież uświadomił Ci tak ważną rzecz.

Po co w ogole zadajesz takie pytanie w takim razie? Jakiej odpowiedzi oczekujesz i co ona zmieni?

Zadaję pytania w celu poszerzenia swojej wiedzy. A odpowiedzi oczekuję szczerej A kila wyjaśnień, które otrzymałem "na sieci" wyjaśniły mi wiele i teraz bardziej zgadzam się z wys. bounty. Twoje odpowiedzi też wiele mi powiedziały, ale nie w temacie bounty.

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #40 wysłany: 2007-02-18 19:17 w odpowiedzi na komentarz #30

Nic nie dzieje się bez przyczyny. Widocznie jakoś na to zapracowaliście.

O kolejna rewelacja. Tak to można wszystko usprawiedliwić. Nie przypuszczam żeby Cię ktoś tutaj obraził ale jeśli to już się stanie, przypomnę Ci, że "nic nie dzieje się bez przyczyny. Widocznie jakoś na to zpracowałeś"

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #41 wysłany: 2007-02-18 19:19 w odpowiedzi na komentarz #39

Rozumiem, taka inna wersja hasła "śmierć frajerom".

Myslisz cały czas włąmanie z przejęciem porzuconego pokoju.

Zadaję pytania w celu poszerzenia swojej wiedzy. A odpowiedzi oczekuję szczerej

No ciekawe, ciekawe zadawałeś pytanie wiedząc, że jedyna osoba, która zna na nie odpowiedź czyli Marcik ma tu konto zablokowane/usunięte. Nadal uważasz, że zadawałeś pytanie w celu poszerzenia wiedzy?

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #42 wysłany: 2007-02-18 19:23 w odpowiedzi na komentarz #39

Rozumiem, taka inna wersja hasła "śmierć frajerom". Pamiętaj, jak kiedyś wywalą Ci szybę w aucie to będzie to Twoja wina. Nie trzeba było kupować samochodu a temu wandalowi powinieneś podziękować. On przecież uświadomił Ci tak ważną rzecz.

jak zostawisz otwarty samochód i kluczyki w stacyjce to firma ubezpieczeniowa Ci nie odda kasy, to tlumaczenie pasuje do tamtej sytuacji a nie Twoje

Odpowiedz

Dominik Kowalski
Czytelnik

komentarz #43 wysłany: 2007-02-18 20:09 w odpowiedzi na komentarz #32

Hmm, pamiętam z jaką pogardą i wyższością traktowali Cię ludzie których teraz bronisz, pamiętam nawet zarzuty że w ogóle nie jesteś realną osobą a jedynie Konradem Bielskim w przebraniu. Na swój sposób jest godne uznania że potrafisz trzymac sztamę z ludźmi którzy nie tak dawno temu mieszali Cię z błotem, nie każdy by tak potrafił

O ile dobrze pamiętam to każda próba wykazania mi przez nich, że nie mam racji kończyła się tym, że to ja udowadniałem im iż błądzą do tego przy użyciu tak samo "wyszukanego" słownictwa. I faktycznie jest godne uznania to że mimo tego mogę teraz z nimi normalnie rozmawiać i współpracować. Czy Ty byś potrafił tak jak oni?

nie da się jednak niezauważyć że w ostatnim czasie brak Ci obiektywizmu

Pokaż mi gdzie. Obiecuję, że wyciągnę z tego wnioski.

czerwone Audi drugi niebieskiego MOSkwicza

Ale oczywiście rozumiesz, że gdyby ta analogia miała przystawać do rzeczywistości to te samochody powinny być conajwyżej maluchami jeden o pojemnosci silnika 600 a drugi 650.

Nie chce mi się odnosic po kolei do każdego zdania bo naprawdę ta analogia ma sie nijak do realiow. Powiem tylko, że w sklepie kupujemy takie same rzeczy za tą samą cenę a wersja Sputnika dla AOS4 jest czyms innym niż wersja dla MOSa mimo, że dużą część kodu będą współdzieliły, do tego Marcik zna MOSa nie zna AOS4 co będzie mu utrudniać pracę.
Co do przejętego pokoju, jak już pisałem z tego co wiem to wy go porzuciliście a nie on się do niego włamał. Nie dopatrzyliście sprawy a on wam zrobił psikusa. Nie mówię że dobrze zrobił i sam mu powiedziałem że zrobił to niepotrzebnie, ale ile czasu już minęło może już czas dać spokoj, wasze rakcje są niewspółmierne do tego co on zrobił. Żarty są żartami a poważne rzeczy poważnymi, on umie to rozróżnić i robi bardzo potrzebny soft dla AOS4 a wy zachowujecie się jakbyście nie wiedzieli gdzie przebiega granica.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #44 wysłany: 2007-02-18 21:03 w odpowiedzi na komentarz #43

OK, czyli jednak uważasz że Marcik zrobił źle i wina nie leży tylko po naszej stronie. Dziękuję, dyskusja z Tobą to jednak zupełnie inna bajka niż dyskutowanie z większością innych kumpli Marcika, gdyby tak wszyscy potrafili przyjmować argumenty drugiej strony, bezsensownych kłótni byłoby o wiele mniej.

Odpowiedz

Przemysław Apollo
Czytelnik

komentarz #45 wysłany: 2007-02-18 21:05 w odpowiedzi na komentarz #42

No zgadza się, a ten co podprowadzi brykę jest super, ekstra gościem? Właśnie o to mi chodziło

Odpowiedz

amilech
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #46 wysłany: 2007-02-18 21:32 w odpowiedzi na komentarz #45

dziennikarze często robią takie akcje by pokazać ułomności i niedopracowania. czy to dobrze ?

Odpowiedz

Sebastian Streich
Czytelnik

komentarz #47 wysłany: 2008-12-28 17:22 w odpowiedzi na komentarz #46

...no i ze tak powiem "dupa"... widac ini idea nie pomogla, ani kasa. koniec projektu, na szczescie jeszcze jakas konkurencja na rynku istnieje i ZNOWU mozemy miec nadzieje, lub "nadziewac" sie tym co mamy. (to apropo zakonczeni bounty na sputnika).

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #48 wysłany: 2008-12-28 18:06 w odpowiedzi na komentarz #47

Konkurencja dzięki klęsce bounty na Sputnika dostanie wsparcie finansowe (właściwie myślę że coraz większy napór środowiska na przekazanie kasy z bounty na Sputnika na poczet OWB, był głównym powodem ostatnich wydarzeń), co powinno wyjść wszystkim na dobre. Wiem dobrze jak czasami nawet małe datki potrafią zmotywować człowieka do jeszcze bardziej wytężonej pracy.

Odpowiedz

Discord
Online: 9
  • AmiKitAmiKit
  • b...b...
  • HengHeng
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • MirqMirq
  • Nightmare777Nightmare777
  • p...p...
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę