Hans de Ruiter przygotował nową wersję 3D API - MiniGL 1.5. Listę zmian i poprawek znajdziecie w dokumentacji. Wymagane jest ustawienie paramertu "Interrupt=Yes" w tooltypach monitora dla karty Radeon. MiniGL 1.5 został przetestowany tylko z kartą Radeon 9000. Oprócz bibliotek (minigl.library, mglut.library) i plików dla deweloperów, archiwum zawiera także programy demonstracyjne.
Dodano: 2007-11-14 15:57, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 3539
MiniGL 1.5
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- Adam_M
- Cizar
- Dobrowit
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2007-11-14 16:42
Ponoć do Foobilarda potrzebna był nowsza, lepsza minigl.library. Mam nadzieję że ta biblioteka spełnia te wymagania i wreszcie ktoś to przeportuje.
-
komentarz #2 wysłany: 2007-11-14 18:55
jak rozumiem na razie żaden program z tej biblioteki nie korzysta ?
-
komentarz #3 wysłany: 2007-11-14 20:39 w odpowiedzi na komentarz #2
jak rozumiem na razie żaden program z tej biblioteki nie korzysta ?
Programy działające z poprzednią wersją biblioteki, działają i z tą.
-
komentarz #4 wysłany: 2007-11-14 23:32 w odpowiedzi na komentarz #3
Niby "dzialaja", ale mi np. w Q3 pojawiaja sie czasami dziury w podlodze. Wydaje sie wiec, ze albo nikt nie testowal tej biblioteki pod R7000, albo Q3 musi zostac do niej dostosowany. Ogolnie jednak autor twierdzi, ze powinna ona umozliwic kilka nowych portow. Pozyjemy, zobaczymy.
-
komentarz #5 wysłany: 2007-11-15 00:49 w odpowiedzi na komentarz #3
bzdury, przecież poprzednia wersja była linkowalna tj. siedziała razem w programem w pliku wykonywalnym
-
komentarz #6 wysłany: 2007-11-15 06:08 w odpowiedzi na komentarz #4
Niby "dzialaja", ale mi np. w Q3 pojawiaja sie czasami dziury w podlodze.
Jest już wersja 1.5.1 z poprawionymi bugami.
-
komentarz #7 wysłany: 2007-11-15 06:11 w odpowiedzi na komentarz #5
bzdury, przecież poprzednia wersja była linkowalna tj. siedziała razem w programem w pliku wykonywalnym
Gdzie w MOSie czy OS 3.x ? W AmigaOS4 wszystkie poprzednie wersje (a tylko w ciągu ostatniego roku ukazały się 4) siedzą sobie w libs:
-
komentarz #8 wysłany: 2007-11-15 09:23 w odpowiedzi na komentarz #7
aa, mój błąd
-
komentarz #9 wysłany: 2007-11-15 12:17 w odpowiedzi na komentarz #6
Wszystkie dema znajdujace sie w archiwum dzialaja juz poprawnie i szybko, przeklamania w Q3 jednak dalej sa - testuje na mostku kolo okraglego okna na poziomie trzecim (single player). Ten mostek znika mi pod nogami - niezly efekt, ale chyba nie o to chodzi. Zobacz czy na Twoim Radeonie jest OK?
-
komentarz #10 wysłany: 2007-11-15 15:51 w odpowiedzi na komentarz #9
Nie zawuażylem żadnych problemów, również na tym mostku z łukowatymi wejściami, po środku którego jest wnęka z dwoma pochodniami a nad nią płonie ogień (mam nadzieję że to o ten most Ci chodzi). Jedyne problemy jakie miałem, to zawieszanie się GL_blankerów, ale to było wczoraj, dzisiejsza poprawka zlikwidowała ten problem.
- Discord
-
Online: 12
- Adam_M
- Cizar
- Dobrowit
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze