eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
Logowanie
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

wtorek, 27. czerwca, 2017, 12:37

Dodano: 2012-12-13 08:38, Autor: kr, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 944

A A A

Oddysey - Aktualizacja

Proces przepisania silnika dla gry Oddysey trwa, dostaliśmy jednak od autora kilka nowych informacji. Crisot udostępnił filmik na którym przedstawił nowości: cząsteczki, pochodnie oraz teleporty. Część modeli (np. sufit) została wykonana pośpiesznie i nie należy poddawać ich ocenie. Podana została także prędkość działania obecnej wersji algorytmu: 60fps w rozdzielczości 1280x720 na AmidzeOne XE 1,4GHz z kartą Radeon 9000.


Dodaj komentarz

MDW
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2012-12-13 09:35

Modele zostały wykonane pospiesznie? Eeee tam, dobre są. Ja się i tak dziwię, że na tym etapie jest jakakolwiek grafika. To się robi jak 90% gry już działa i wiadomo jakie ma się możliwości.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2012-12-13 09:48

I tak o projekcie zadecyduje jedna rzecz - scenariusz na grę. Jeśli go nie ma to można to wrzucić niestety do kosza.

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #3 wysłany: 2012-12-13 14:20 w odpowiedzi na komentarz #2

Zawsze można dodać tryb "Deathmatch" i rozrywkę po sieci.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #4 wysłany: 2012-12-13 14:33 w odpowiedzi na komentarz #3

Ja tam wychowałem się na Dungeon Masterze, Black Crypt i Isharach. Gniot w stylu Kargon mnie nie interesuje.

Odpowiedz

Adam
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2012-12-13 16:15

Sufit dla mnie nieistotny, zastanawia mnie prędkość działania gry po dodaniu potworków. AmigaOne XE 1,4GHz to dosyć mocny konfig jak na nasze warunki. Co do nowości - pozytywne zaskoczenie wyglądem (cząsteczki), loch się powiększył, czekam na zapadki itp.
Nie spodziewałem się postępu w tak krótkim odcinku czasowym.

Odpowiedz

eXec.pl

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: