eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

niedziela, 17. grudnia, 2017, 20:13

Dodano: 2014-08-21 19:15, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 987

A A A

Wings! Remastered Edition w 2014 roku

Jeszcze w tym roku ma pojawić się odświeżona edycja klasycznej amigowej gry Wings na platformy PC, Mac, iOS i Android. Za wydanie gry odpowiedzialna jest firma Kalypso Media - gra będzie działać w rozdzielczościach HD i zawierać ma nowo nagraną ścieżkę dźwiękową. Osoby które wsparły ten projekt w serwisie Kickstarter już teraz testują wersję beta.

getVideo: https://www.youtube.com/watch?v=XES10dzXFbY

zobacz inne nasze wideo »

Dodaj komentarz

Konkurs: Jaki sprzęt jest na obrazku [pytanie 9]? «»

Prosimy o podanie odpowiedzi jak nazywa się sprzęt który jest na tym obrazku (może to być fragment tego urządzenia):

Zaloguj się, aby uczestniczyć w konkursie. Na trzy pierwsze odpowiedzi czekamy do: 2017-12-17 20:50 Informacje na temat nagród oraz regulamin konkursu znajdziecie tutaj.
Pytanie 8 (AmigaOne SE):
  1. SKOLMAN_MWS - 3 pkt
  2. philipo - 2 pkt
  3. waldiamiga - 1 pkt
SZAMAN
Redaktor

komentarz #1 wysłany: 2014-08-21 19:33

Czy ja dobrze zrozumiałem tę tabelkę na Kickstarterze? Do wersji AmigaOS/Linux zabrakło tylko ok. 4 tys USD?

Odpowiedz

Lokaty
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2014-08-22 10:22 w odpowiedzi na komentarz #1

W tej chwili jest to bez znaczenia. Nie zgłębiałem się, czy informacja, którą podają amigowcy na amigans.net odnośnie silnika na którym powstaje remaster Wings (tj. Unity).
Jeżeli się nie minęli z prawdą to możemy zapomnieć o tej wersji Wings na AmigaOS4.x (chociaż autorzy zapowiedzieli, że chociaż sami portu nie wykonają to przekażą wszelkie materiały osobnemu teamowi, jeżeli się takowy znajdzie, aby przenieść program na nowy system). Jeżeli kiedykolwiek Panowie z Hyperionu zaszczycą nas Gallium3D to napewno to nie wystarczy.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2014-08-22 11:09 w odpowiedzi na komentarz #2

Prawdę mówiąc to stworzenie tego typu gry bez użycia jakiegoś wysokopoziomowego silnika nie jest jakimś wielkim wyzwaniem dla przeciętnego programisty ogarniającego tematy 3D. Proste C/C++, najstarszy OpenGL (nawet MiniGL), trochę chęci, czasu, samozaparcia i gra by powstała. Niestety dzisiaj na amigowym poletku nie ma już ludzi, którzy mogliby poświęcić tyle czasu i energii na takie projekty. No i ja mam na myśli tylko stronę kodu. O grafice i dźwięku nawet nie wspominam, bo tu już chyba zupełnie nikogo nie ma.

Odpowiedz

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: