eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
Logowanie
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

niedziela, 23. kwietnia, 2017, 09:52

Dodano: 2016-05-29 08:48, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 595

A A A

Projekt: Lila

W czerwcu ma być dostępna nowa gra platformowa na klasyczne Amigi z procesorem 68020 - Projekt: Lila. Tytuł ma nawiązywać do słynnej serii Mega Man z konsoli NES i ma być dostępny w limitowanej edycji na płycie CD. Na razie można zobaczyć tylko materiał wideo z obrazkami przedstawiającymi rozgrywkę:

Projekt: Lila

zobacz inne nasze wideo »

Dodaj komentarz

philipo
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2016-05-29 09:32

Wygląda na całkiem przyjemny platformerek

Odpowiedz

AmigaONEX1000
Marcin Delinski Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik AmigaONEX1000
A4000

komentarz #2 wysłany: 2016-05-29 10:24

moze byc niezla . z fotek ptzypomina mi kid chaos

Odpowiedz

philipo
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2016-05-29 10:41 w odpowiedzi na komentarz #2

KiId Chaos dawał radę
Oby tylko dobrze ważyli poziom trudności, bo Megamany dawały mocno w kość.

Odpowiedz

AmigaONEX1000
Marcin Delinski Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik AmigaONEX1000
A4000

komentarz #4 wysłany: 2016-05-29 10:46 w odpowiedzi na komentarz #3

kid chaos byl swietny ale za trudny , nigdy nie udalo mi sie przejsc calosci , doszedlem raz bardzo daleko ale poziom szybkosci gry plus malo czasu w danym etapie sprawial wrazenie nie do przebrniecia, lubie trudne gry (lubiałem) ale gra za trudna przeinacza sie z czasem z wciagajacej interesujucacej w gniot , podobnie bylo z shadow of the best czy arabian nights , do tego brak savu gry czy kodów leveli powodowalo u gracza totalna irytacje co powodowalo odlozenie gry na bok i zapomnienie o tytule

Odpowiedz

philipo
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2016-05-29 13:28 w odpowiedzi na komentarz #4

Dokładnie , twórcy lubili czasem znacznie przesadzić z poziomem trudności gier i poziomów trzeba się było uczyć na pamięć.
Jednak tak jak piszesz najbardziej potrafił sfrustrować brak zapisu kiedy pod sam koniec trudnego levelu traciło się ostatnie życie.
Tyle,że wtedy jakoś chciał się powtarzać grę wiele razy.

Odpowiedz

AmigaONEX1000
Marcin Delinski Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik AmigaONEX1000
A4000

komentarz #6 wysłany: 2016-05-29 13:33 w odpowiedzi na komentarz #5

bo wtedy miales na glowie tylko szkolę dom i zarcie , zero stresu typu dojazd do pracy sama praca i gonitwa za pieniadzem zeby bylo co do gara wlozyc , stad dzisiaj torche inaczej to wyglada , gre bardziej włączasz do rozrywki anizeli dla celu zycia jak to bywalo 20- 30 lat temu w naszych umysłach , gra ktora cie nie rozbawia tylko jeszcze irytuje , powoduja w tobie kolejną dawke złosci i irytacjii po czym odkladasz tytul na bok , nie probojesz ponownie

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #7 wysłany: 2016-05-30 17:08

Dorzuciłem jeszcze fotkę pudełka do newsa.

Odpowiedz

philipo
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2016-05-31 14:22 w odpowiedzi na komentarz #7

Niezła, chociaż trochę zbyt japońska na mój gust

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #9 wysłany: 2016-06-02 21:48 w odpowiedzi na komentarz #8

Na Facebooku jest wideo z wersji beta pod FS-UAE/Mac.

Odpowiedz

parallax
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2016-06-02 22:08 w odpowiedzi na komentarz #9

To co to będzie na pół ekranu?

Odpowiedz

eXec.pl

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: