Artur Jarosik przeportował na AmigaOS 3.x grę strategiczną Battle for Wesnoth. Jest to port wersji 1.0.2 z 2005 roku, w wymaganiach na Aminecie podany jest procesor 68080, czyli teoretycznie gra powinna działać szybko na karcie Vampire z Apollo Core. Jak działa na 060-tce możecie zobaczyć na filmie dołączonym do tego newsa.
Dodano: 2017-04-15 10:10, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3527
Battle for Wesnoth dla 68k
-
komentarz #1 wysłany: 2017-04-15 10:26
Swoją drogą ostatnia wersja dla nowego AmigaOS też jest już mega stara. Przydałby się update...
-
komentarz #2 wysłany: 2017-04-15 18:03
YT video nie działa
-
komentarz #3 wysłany: 2017-04-15 18:55 w odpowiedzi na komentarz #2
Thx. Poprawione.
-
komentarz #4 wysłany: 2017-04-15 20:16
Takie gry były tworzone na A500, ewentualnie z 1MB CHIP, ale wymaganie lepszych procesorów to jakieś nieporozumienie. Scrolowanie skokowe, brak płynności przy przesuwaniu ekranem w grze. Nic specjalnego, ani wyjątkowego.
-
komentarz #5 wysłany: 2017-04-15 20:47 w odpowiedzi na komentarz #4
Bo Amiga wymaga odpowiedniego kodowania (szczególnie chipset). Nie można sobie tak na siłę przenosić. W Amidze obraz generowany jest w pewien szczególny sposób, który ma swoje atuty i należy te atuty wykorzystać.
-
komentarz #6 wysłany: 2017-04-15 21:01 w odpowiedzi na komentarz #5
Na A500 scrolowano bitmapy rolując modulo w cooperlist i było płynnie.
Do tego niezależny od cpu blitter i było ok.
- Discord
-
Online: 4
- Archi-TECH
- Cizar
- Laubzega
- m...
- Menu
- Baza wiedzy
- Najpopularniejsze