Web Analytics
Amiga komentarze
CLASSIC
eXec.pl
AmigaOS.pl
 
Ostatnie tematy:
  Amiga 1200 problem z kartami Fast RAM i Turbo, 2024-04-08 21:27
  AMIGA A600 OBUDOWA , 2024-03-03 10:52
  wrzucam kolekcje demek z amigi, 2023-07-17 09:54
  The A500 mini i gra Flink., 2023-05-22 17:51
  Wątek usunięty., 2023-05-22 13:30
Początkujący | 2.x - 3.x - 4.x | A1200 - mA1/A1 | Internet | Strategie | Produkcje
MUI i ReAction | GGUA | Sprzedam | Linux PPC | Emulacja

KomentarzeeXec
 
 Battle for Wesnoth dla 68k

2017-04-15 10:10

Artur Jarosik przeportował na AmigaOS 3.x grę strategiczną Battle for Wesnoth. Jest to port wersji 1.0.2 z 2005 roku, w wymaganiach na Aminecie podany jest procesor 68080, czyli teoretycznie gra powinna działać szybko na karcie Vampire z Apollo Core. Jak działa na 060-tce możecie zobaczyć na filmie dołączonym do tego newsa.

[st]
dodaj komentarz
Zanim napiszesz komentarz przeczytaj regulamin.


[#1] Re: Battle for Wesnoth dla 68k
Autor tego komentarza jest redaktorem SZAMAN
2017-04-15 10:26

Swoją drogą ostatnia wersja dla nowego AmigaOS też jest już mega stara. Przydałby się update...
dodaj komentarz
 
[#2] Re: Battle for Wesnoth dla 68k
Rafał Gdaniec
2017-04-15 18:03

YT video nie działa
dodaj komentarz
 
[#3] Re: Battle for Wesnoth dla 68k
Autor tego komentarza jest redaktorem SZAMAN odpowiada na komentarz #2
2017-04-15 18:55

Thx. Poprawione.
dodaj komentarz
 
[#4] Re: Battle for Wesnoth dla 68k
Rafał Gdaniec
2017-04-15 20:16

Takie gry były tworzone na A500, ewentualnie z 1MB CHIP, ale wymaganie lepszych procesorów to jakieś nieporozumienie. Scrolowanie skokowe, brak płynności przy przesuwaniu ekranem w grze. Nic specjalnego, ani wyjątkowego.
dodaj komentarz
 
[#5] Re: Battle for Wesnoth dla 68k
Hextreme odpowiada na komentarz #4
2017-04-15 20:47

Bo Amiga wymaga odpowiedniego kodowania (szczególnie chipset). Nie można sobie tak na siłę przenosić. W Amidze obraz generowany jest w pewien szczególny sposób, który ma swoje atuty i należy te atuty wykorzystać.
dodaj komentarz
 
[#6] Re: Battle for Wesnoth dla 68k
Rafał Gdaniec odpowiada na komentarz #5
2017-04-15 21:01

Na A500 scrolowano bitmapy rolując modulo w cooperlist i było płynnie.
Do tego niezależny od cpu blitter i było ok.
dodaj komentarz
 
 
Pod newsami
5 ostatnich komentarzy


Copyright © Dominor, Wszelkie prawa zastrzeżone.