Web Analytics
Amiga komentarze
CLASSIC
eXec.pl
AmigaOS.pl
 
Ostatnie tematy:
  Amiga 1200 problem z kartami Fast RAM i Turbo, 2024-04-08 21:27
  AMIGA A600 OBUDOWA , 2024-03-03 10:52
  wrzucam kolekcje demek z amigi, 2023-07-17 09:54
  The A500 mini i gra Flink., 2023-05-22 17:51
  Wątek usunięty., 2023-05-22 13:30
Początkujący | 2.x - 3.x - 4.x | A1200 - mA1/A1 | Internet | Strategie | Produkcje
MUI i ReAction | GGUA | Sprzedam | Linux PPC | Emulacja

KomentarzeeXec
 
 AmiGameJam 2016 - wyniki

2017-06-07 9:21

Na forum serwisu Amigaworld ogłoszono wyniki konkursu AmiGameJam 2016 (pisaliśmy o nim w grudniu 2016). W kategorii AmigaOS 4 wygrała gra "Santa Run", a w przypadku Amigi "klasycznej" najlepszą okazała się polska produkcja "Bridge Strike", drugie miejsce zajęła "The Last Starfighter", a trzecie "Max Knight".

[st]
dodaj komentarz
Zanim napiszesz komentarz przeczytaj regulamin.


[#1] Re: AmiGameJam 2016 - wyniki
philipo
2017-06-07 10:04

Gratulacje ! Brawa dla laureatów :-):ok:
dodaj komentarz
 
[#2] Re: AmiGameJam 2016 - wyniki
Autor tego komentarza jest redaktorem SZAMAN odpowiada na komentarz #1
2017-06-07 11:00

Strasznie długo to trwało...
dodaj komentarz
 
[#3] Re: AmiGameJam 2016 - wyniki
Autor tego komentarza jest redaktorem Leon
2017-06-07 15:35

Moim zdaniem takie głosowania są bez sensu i tworzą patologiczne sytuacje. Wynik w głównej mierze nie zależy od tego jak wygląda sama gra a od tego na ilu stronach internetowych autor zareklamował swoją grę na czas oddawania głosów. Dla przykładu podam, że zanim informacja o konkursie pojawiła się na amigowych forach Amiten ostro ruszył z kampanią swoich gier na fejsie prosząc czy nawet żebrząc o głosy. Wynik tego był taki, że jego gry miały parę razy więcej głosów niż bardziej dopracowana gra a mianowicie "Bridge Strike". Dopiero później jak Mailman ruszył z promocją "Bridge Strike" na PPA gra zaczęła wysuwać się na prowadzenie. Do czego zmierzam gdybym chciał w konkursie zająć pierwsze miejsce wystarczyłoby abym wrzucił informacje o swojej grze na stronę wykop.pl z informacją, że w zależności od tego ile głosów zostanie oddanych tyle pieniędzy przeleję na pajacyka czy fundacje charytatywną. Nie ważne jak taka gra by wyglądała, może to być statyczny b/w obrazek z latającym pikselem to na starcie mam zagwarantowane pierwsze miejsce w konkursie a liczba oddanych głosów byłaby większa od wszystkich głosów oddanych na resztę gier. Tak to niestety panowie wygląda w praktyce. Na zakończenie dodam, że widok żebrzących autorów gier o głosy na swoje produkcje zniesmaczył mnie do tego stopnia że podarowałem sobie cały ten konkurs zanim na dobre się zaczął. Cieszę się, że nie brałem w tym wszystkim udziału, a osobom które oddały głos na moją grę z góry dziękuję.
dodaj komentarz
 
[#4] Re: AmiGameJam 2016 - wyniki
parallax Konto tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę odpowiada na komentarz #3
2017-06-07 22:11

"Amiten ostro ruszył z kampanią swoich gier na fejsie prosząc czy nawet żebrząc o głosy."
No tego raczej się nie uniknie. Głosowanie musiało by się odbywać w inny sposób.

Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one
Niestety.
Albo położyć lachę na wynik.
dodaj komentarz
 
 
Pod newsami
5 ostatnich komentarzy


Copyright © Dominor, Wszelkie prawa zastrzeżone.