[#1]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
2017-08-01 15:25 |
Dobrze że kolega Mastaszek ma zapał do robienia tej gry, dobrze że kolega Koyot pomógł z grafiką, dobrze jak by ktoś zrobił oprawę muzyczno/dźwiękową. Może coś z tego będzie... Ja trzymam kciuki!
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#2]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
Leon |
|
odpowiada na komentarz
#1 | |
2017-08-01 20:59 |
Pamiętam że chyba rok temu ktoś robił FPSa na A500 ale nic z tego nie wyszło.
Mam nadzieję, że tym razem projekt zostanie pociągnięty do końca.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#3]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
2017-08-01 21:08 |
Demo tej gry to straszne badziewie. Ludzie grali w różne gry 3D, na różnych platformach, i każda gra 3D była lepsza od tego o czym tutaj się pisze.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#4]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
parallax |
|
| |
2017-08-01 21:42 |
Póki co to wygląda to bardzo słabo, grafika gorsza niż na C64. Domyślam się, że ulegnie to zmianie - będzie bardziej kolorowo przynajmniej. Kolizje i dopracowanie animacji, to pewnie będziesz pracował nad tym, albo już pracujesz. Trzymam kciuki.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#5]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
parallax |
|
odpowiada na komentarz
#3 | |
2017-08-01 21:44 |
Weź pod uwagę, że to nie jest 3D, tylko 100% 2D (tak mi się wydaje). Zresztą pewnie jeszcze się dużo zmieni.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#6]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
MDW |
|
odpowiada na komentarz
#4 | |
2017-08-02 20:55 |
Ja się dziwię, że na tym etapie rozwoju gry jest jakakolwiek grafika. Osobiście nie widzę sensu tak wcześnie robić grafiki. Teraz to powinno działać na jakichś prostokątach w kontrastowych (koderskich) kolorach. Grafikę można robić jak wszystkie programistyczne problemy zostaną rozwiązane.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#7]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
parallax |
|
odpowiada na komentarz
#6 | |
2017-08-03 08:30 |
Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#8]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
Lokaty |
|
odpowiada na komentarz
#7 | |
2017-08-03 08:54 |
Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.
Nie prawda. Plan jest taki, aby gra działała na Amidze 500 z 1 megabajtem ramu oraz ma powstać w AMOSie. To jest dostatecznie trudny plan do wykonania.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#9]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
parallax |
|
odpowiada na komentarz
#8 | |
2017-08-03 15:43 |
Jest już coś podobnego w Amosie?
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#10]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
waldiamiga |
|
odpowiada na komentarz
#9 | |
2017-08-12 12:31 |
Jako gotowa gra? Chyba nie, ale widziałem endżajn trzy-de ala Wolf zrobiony w AMOSie (bodajże Aminet)
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#11]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
MDW |
|
odpowiada na komentarz
#8 | |
2017-08-12 14:34 |
Jeżeli to jest w AMOSie to zmienia postać rzeczy. Trzeba było mieć jakiś cwany pomysł na te ściany, bo przecież klasyczny "doomowaty" sposób w AMOSie jest nie do zrealizowania. Na piewrszy rzut oka to są jakoś zgrabnie układane boby różnej wielkości. Chętnie zobaczę finalną wersję.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#12]
Re: Nadchodzi Blask... |
|
swinkamor12 Marian Nowicki |
|
| |
2017-08-13 08:44 |
Dla mnie ta gra to niestety kolejny przykład na to jak słaby był amigowy chipset po roku 1992.
Amiga 500 od Commodore miała cpu dużo szybszy od 286, a przez kiepską grafikę, to wygląda dużo gorzej niż oryginalny Wolf 3d.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|