Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2011-07-25 11:34, Autor: rch, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 4922

A A A

Swamp Defense - demo

Grupa AmiBoing odpowiedzialna wcześniej za takie tytuły jak Bubbelsche deluxe i Dodge These Balls pracuje nad kolejną pozycją. Tym razem jest to Swamp Defense, gra kojarząca się nie tylko nazwą ale i ideą rozgrywki z popularnym Tower Defense.

Na stronie projektu znajdziemy wersję demonstracyjną oraz film prezentujący grę w działaniu pod AmigaOS 4.1. Jednak wbrew błędnym informacjom przekazywanym przez niektóre portale gra nie została stworzona całkowicie z myślą o Amidze i już w kwietniu miała swoją premierę na platformie Xbox 360. Swamp Defense jest produktem komercyjnym, cena wersji amigowej wynosi 20 euro.


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 10
  • AmiKitAmiKit
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • Marek_BMarek_B
  • MirqMirq
dołącz do kanału »
Leon
Redaktor

komentarz #1 wysłany: 2011-07-25 17:36

Moim zdaniem autorzy gry powinni zwiększyć poziom trudności oraz wprowadzić więcej urozmaiceń,
żeby po klikunastu minutach grania gra nie znudziła się graczowi.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2011-07-25 20:30 w odpowiedzi na komentarz #1

Nie ma chyba co oceniać poziomu trudności po demie. W końcu udostępniono jedynie 2 z 15 map. Mniemam że z każdą kolejną mapą poziom trudności jak i urozmaicenia będą rosnąć. Póki co zarwałem przy niej popołudnie, nie liczyłem dokładnie ale nie mniej niż dwie godziny a na pewno dłużej niż 15 minut i znudzony nie jestem, wręcz przeciwnie. Być może gracze którzy zjedli już zęby na iluś tam podobnych flashowych produkcjach czują się znudzeni, na szczęście ja do tej grupy nie należę.

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #3 wysłany: 2011-07-25 21:33 w odpowiedzi na komentarz #2

To prawda grałem sporo we flashowe odmiany tej gry dlatego tę grę oceniam jako średnią z powodu małej ilości urozmaiceń. Odnośnie gry mogę napisać, że graficzka jest naprawdę ładna, kolorowa gra działa bardzo fajnie na Sam440 pomimo, że zużycie procka jest cały czas 100%. Dobrze, że dodano też możliwość gry na "całym" ekranie. Wczoraj z nudów podmieniałem już potworki na własne w grze. W demie mamy 6 wrogów, każdy zapisany w postaci 4 obrazków (32bit) PNG 128x128 w tym 2 i 4 klatka jest taka sama oraz mamy w demie bossa w 2 kolorach (czyli razem 8 wrogów). Czyli w pełnej wersji gry liczba wrogów się nie zmieni może dojdzie ewentualnie 1 postać. Muzyczka w grze też jest fajna harmonijka rulez. Pomimo, że jest to dla mnie średniawa produkcja zastanawiam się nad kupnem gry może wtedy zmieniłbym zdanie. Szczególnie, że jak gra się dobrze sprzeda to może kolejne tytuły zagoszczą na naszym systemie.

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #4 wysłany: 2011-07-25 21:33 w odpowiedzi na komentarz #2

To prawda grałem sporo we flashowe odmiany tej gry dlatego tę grę oceniam jako średnią z powodu małej ilości urozmaiceń. Odnośnie gry mogę napisać, że graficzka jest naprawdę ładna, kolorowa gra działa bardzo fajnie na Sam440 pomimo, że zużycie procka jest cały czas 100%. Dobrze, że dodano też możliwość gry na "całym" ekranie. Wczoraj z nudów podmieniałem już potworki na własne w grze. W demie mamy 6 wrogów, każdy zapisany w postaci 4 obrazków (32bit) PNG 128x128 w tym 2 i 4 klatka jest taka sama oraz mamy w demie bossa w 2 kolorach (czyli razem 8 wrogów). Czyli w pełnej wersji gry liczba wrogów się nie zmieni może dojdzie ewentualnie 1 postać. Muzyczka w grze też jest fajna harmonijka rulez. Pomimo, że jest to dla mnie średniawa produkcja zastanawiam się nad kupnem gry może wtedy zmieniłbym zdanie. Szczególnie, że jak gra się dobrze sprzeda to może kolejne tytuły zagoszczą na naszym systemie.

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #5 wysłany: 2011-07-25 21:55

Zapomniałem dodać, że w grze bardzo brakuje mi szybszego przewijania niż 2 razy.
Na tych poziomach, które są w wersji demo można spokojnie zablokować shifta i iść coś zjeść bez obawy, że przegramy.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2011-07-26 12:53 w odpowiedzi na komentarz #5

Zapomniałem dodać, że w grze bardzo brakuje mi szybszego przewijania niż 2 razy.
Na tych poziomach, które są w wersji demo można spokojnie zablokować shifta i iść coś zjeść bez obawy, że przegramy.


No tak zawodowiec. Moje doświadczenie w tych grach, to ze dwie sesje w życiu po 5 minut (nie liczę świetnego Plants vs Zombies bo to mimo wszystko trochę ina gra). Na drugiej mapie kluczowym punktem do obsadzenia jest wyspa otoczona pomostami gdzie praktycznie ustawiając postać ta może siać do wrogów w promieniu 360 stopni. Tak się jednak składa że jakoś patrzyłem na mapę ale wyspa mi się nie rzucała w oczy, więc w pierwszych pięciu czy sześciu podejściach jej nie obsadzałem. Wierz mi lub nie ale kończyło się to sromotną klęską, udawało mi się dotrwać do 15 wyrzutu, na 30 wymaganych. Zapewne doświadczony gracz poradziłby sobie i bez obsadzania tej wyspy, ale już dla mnie ta mapa bez niej byłaby sporym wyzwaniem. Słowem spodziewam się że w kolejnych levelach naprawdę (przynajmniej dla mnie) może być ciężko. Idealnym rozwiązaniem były wybór poziomu trudności, dla zawodówców na poziomie hard gra mogłaby się rozpoczynać z dwukrotnie większą liczbą potworów, poruszającą się dwukrotnie szybciej, dla takich jak ja poziom easy z tym co jest teraz. Zresztą kto wie być może takie rozwiązanie istnieje w pełnej wersji, trzeba by sprawdzić jak to wygląda dla XBoxa.

Odpowiedz

Michał Marek
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2011-07-26 16:42 w odpowiedzi na komentarz #6

na x'a tej gry nie ma. Gra dostepna jest w pelnej wersji na smartphony- android, windows mobile. Tyle ze jest 20 razy tansza.
porownujac gre do innych tower defense, gra jest niestety mega kiepska. a "plants vs zombies" to genialna gra. podobnie jak "Peggle" - absolutnie dla kazdego!

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2011-07-26 17:08 w odpowiedzi na komentarz #7

na x'a tej gry nie ma. Gra dostepna jest w pelnej wersji na smartphony- android, windows mobile. Tyle ze jest 20 razy tansza.
porownujac gre do innych tower defense, gra jest niestety mega kiepska. a "plants vs zombies" to genialna gra. podobnie jak "Peggle" - absolutnie dla kazdego!


Pod tym linkiem piszą co innego. Po pierwsze gra w wersji na X360 istnieje, a po drugie recenzent tejże wersji wystawił jej ocenę 4/5, czyli nie uznał jej za "mega kiepską".

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #9 wysłany: 2011-07-26 17:14 w odpowiedzi na komentarz #8

Jeszcze w nawiązaniu do wcześniejszej dyskusji ów recenzent narzekał jedynie na zbyt wysoki poziom trudności, co potwierdza że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a ściślej w tym wypadku od doświadczenia z tego typu grami.

Odpowiedz

Michał Marek
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2011-07-26 18:19 w odpowiedzi na komentarz #9

a faktycznie jest. w kanale indie games, niedostepnym na polskim live. warto miec konto uk/usa gra kosztuje 1 dolara. czemu na ami sporo wiecej? wg mnie gra jednak jest mega kiepska w swym gatunku. kto troche gral w TDefense, szybko sie znuzy.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #11 wysłany: 2011-07-26 18:44 w odpowiedzi na komentarz #10

Odpowiedź wydaje się oczywista. Ile jest kont na amerykańskim live? Zakładam że z 10 milionów przynajmniej. Jeśli gra jest na tyle kiepska że zedcyduje się ją zakupić jedynie co setny klient to i tak zarabia na siebie 100 tysięcy zielonych. Rynek AmigaOS 4, to jakieś 5 tysięcy ludzi, załóżmy że z uwagi na panującą u nas posuchę aż co piąty człowiek wydaje tego dolara, to i tak mają ledwie tysiączek na pizzę. Myślę że wybrali opcję w której zakładają że kupi to 5 razy mniej ludzi niż mogłoby ale za to za ponad 20 razy drożej, co z ekonomicznego punktu widzenia lepiej się im opłaca. AmigaOS to jednak nie Android, nikt tu wcześniej nie był przyzwyczajony do gier za dolara, więc też raczej nikt nie będzie narzekał że te 20 euro to drogo. Przypuszczam że kto będzie chciał to kupi bo 20 euro to nie majątek, ten kto nie chce nie kupiłby choćby miało to kosztowac i 5 euro.

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #12 wysłany: 2011-07-26 20:22 w odpowiedzi na komentarz #10

"gra kosztuje 1 dolara. czemu na ami sporo wiecej?"
1. Jak to czemu autorowi gry musi sie zwrocic kupno Ami sprzetu
2. Gra wyglada lepiej niz na telefonie bo dziala w wyzszej rozdzielczosci HD ready .
3. Latwo mozesz edytowac poziomy dodawac potworki oraz zmieniac muzyke po prostu luksus
4. Jak nie chcesz placic za gre 20e zawsze mozesz sobie sam zrobic pelna wersje gry.
Plansze sa do pobrania na glownej stronie i wychodzi na to ze jest 16 poziomow a nie jak pisza 15 .
Jak bede strasznie sie nudzic to sprawdze czy te plansze dzialaja .
http://www.fotoszok.pl/upload/eed54169.jpg
Jak widac na zdjeciu jest 16 poziomow.

Odpowiedz

Discord
Online: 10
  • AmiKitAmiKit
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • Marek_BMarek_B
  • MirqMirq
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę