Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2012-11-27 22:50, Autor: kr, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4513

A A A

Dungeon Crawler - zapowiedź

Na forum serwisu amigaworld.net pojawiła się zapowiedź nowej gry dla AmigaOS 4, utrzymanej w stylu "dungeon crawl" (czyli zwiedzania lochów). Autor gry, Crisot, udostępnił kilka obrazków (1, 2, 3, 4) oraz fimik prezentujący engine w działaniu. Prezentacja została wykonana na Amidze One XE G4 z kartą graficzną Radeon 9000pro.


Dodaj komentarz

Wszystkie bieżące newsy na naszych profilach Instagram, Threads i Facebook lub w widgecie na stronie głównej eXeca.
Discord (online: ) «»
Online: 11
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • k...k...
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • Nightmare777Nightmare777
  • ZeeWolfZeeWolf
dołącz do kanału »
Daniel Sternik
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2012-11-27 23:24

Ściany pod kątem 90 stopni ale za to Motion Blur jest

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2012-11-28 00:51 w odpowiedzi na komentarz #1

Pod wzgledem graficznym gierka prezentuje sie bardzo dobrze. Dodatkowo dziala szybko w wysokiej rozdzielczosci. Zastanawia mnie tylko to dlaczego sufit jest tak nisko ustawiony jak w grach z lat 90-tych? Przeciez to znacznie ogranicza tworzenie poziomow. Nie ukrywam, ze jezeli bylby dostepny edytor map to chetnie zrobilbym kilka mapek. Trzymam kciuki za projekt mam nadzieje, ze zostanie ukonczony.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2012-11-28 06:56 w odpowiedzi na komentarz #1

To czy ściany są pod kątem prostym czy nie w 3D nie ma już znaczenia i niczego nie ułatwia. Widać, że to jest normalne 3D, a nie jakieś kombinowane jak w Doom, Wolfenstein czy Gloom. No chyba, że gość sobie tak ułatwił detekcję kolizji. Ale nie sądzę. Na pewno w dzisiejszych czasach nawet w amigowym świecie programista poradzi sobie z kolozjami ze ścianami dowolnie umieszczonymi w przestrzeni.

Bardzo jestem ciekawy jak to się rozwinie. Chodzenie po pustych korytarzach to jest 2-4% gry. I jest to raczej ta przyjemniejsza do robienia część. No więc jeszcze trochę poczekamy na coś grywalnego. Ale bardzo mocno trzymam kciuki, bo to projekt oryginalny i tworzony na Amidze i dla Amigi, a nie port jakiegoś staruszka z innych platform. To rzecz dzisiaj prawie niespotykana i godna pochwały.

Odpowiedz

Jacek Bieliński
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2012-11-28 10:41

Podobne do

Odpowiedz

Jacek Bieliński
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2012-11-28 10:42

Podobne do http://www.youtube.com/watch?v=Dr6wdLhiP6M (sorry za dubla)

Odpowiedz

Discord
Online: 11
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • k...k...
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • Nightmare777Nightmare777
  • ZeeWolfZeeWolf
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Simon's Podcast
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę