Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2016-03-12 11:34, Autor: redakcja, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 3809

A A A

Tajemnica Bursztynowej Komnaty

Trzeba mieć tupet żeby wycinać fragmenty ze znanych gier do swojej produkcji wydanej komercyjnie. Jasne, że Amiga mogła wtedy się wydawać martwą platformą. Był rok 1996, dni chwały były za nami, jednak Amiga jeszcze wtedy jakoś na rynku komercyjnym się trzymała. Zapraszamy do recenzji polskiej gry Tajemnica Bursztynowej Komnaty.


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 7
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2016-03-13 15:45

A z jakiej gry zajumał ktoś zdjęcia? Nie grałem w tą grę, kojarzę jedynie z ACS
Wówczas była moda na digitalizowaną grafikę w grach, Alfabet Śmierci i jeszcze wiele innych polskich gier

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2016-03-13 17:28 w odpowiedzi na komentarz #1

Zdjęcia pewnie komuś wzięli z konta na facebooku a przynajmniej tak by było dzisiaj.

Odpowiedz

Hubert Żych
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2016-06-08 10:08 w odpowiedzi na komentarz #1

Zdjęcia do gry wykonywali autorzy.

Zdjęcia wykonywano w Małopolsce. W zeszłym roku pojechałem do miejscowości gdzie wykonywano zdjęcia do gry, zrobiłem kilka fotek dla porównania:

http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/pompownia.png

http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/pompownia_.jpg

http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/most.png

http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/most_.jpg

Odpowiedz

Discord
Online: 7
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę