Wszyscy amigowcy programujący kiedyś w Blitz Basicu mogą w serwisie GitHub znaleźć dla siebie nowe wyzwanie - dla AmigaOS 4 dostępny jest tam ostatni z jego kompilatorów: Blitz Max (bez MaxIDE). Obsługuje on programowanie obiektowe, w wersji podstawowej zaimplementowane są procedury obsługi grafiki 2D, jest opcja bezpośredniego użycia kodu w C++, a dzięki elastycznemu dołączaniu tzw. modułów ma duże możliwości rozbudowy: grafika 3D (na Amidze - MiniGL), internet i silniki fizyki.
Dodano: 2018-03-08 15:11, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 3932
BlitzMax dla AmigaOS 4
- Discord
-
Online: 9
- b...
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- SzulcBryggeri
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole