Holotz's Castle to przyjemna platformówka w stylu Lode Runner, która łączy w sobie zbieranie przedmiotów, skakanie przez przeszkody oraz ciekawą fabułę zawierającą zabawne dialogi. Grę opisał Czesław Mnich - miłej lektury!
Dodano: 2019-05-03 07:08, Autor: redakcja, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 8181
Holotz's Castle
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Patu
- Spili
-
komentarz #1 wysłany: 2019-05-03 09:21
Gra robi wrażenie niezłej, muszę spróbować. Tym bardziej,ze bardzo lubię oryginalnego Loade Runera
-
komentarz #2 wysłany: 2019-05-03 12:10
Ile jest wszystkich etapów? Na razie jestem w 12. Całkiem niezła gierka, gdyby ją przepisać choćby w AMOSie a nie portować przez SDL, to A500 spokojnie wystarczy do płynnego grania.
-
komentarz #3 wysłany: 2019-05-03 21:19 w odpowiedzi na komentarz #2
Planowałem przeportować grę za pomocą Backbone i zobaczyć jakby to wszytko wyglądało w praktyce. Holotz ma kafelki 20x20 i po zmniejszeniu ich do 16x16 dalej prezentują się fajnie. Problem zaczyna się przy redukcji kolorów do palety 4096. Tutaj przykład jakby to wyglądało na AGA i ECS. Oczywiście można pokombinować i ustawić inne kolory dla ECS aby nie było widać takiej straty kolorów ale zabrakło mi chęci na dalsze kombinowanie. Chciałem na podstawie tych kafelek stworzyć własne jedno ekranowe poziomy, wtedy działałoby to super szybko na nie rozbudowanej Amidze.
- Discord
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Patu
- Spili
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze