eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

środa, 17. lipca, 2019, 04:25

Dodano: 2005-10-02 00:00, Kategoria: brak, Liczba wyświetleń: 1506

A A A

AmiGG - aktualizacja strony WWW

Pod adresem www.amigg.com znajdziecie zaktualizowaną stronę WWW komunikatora AmiGG. Zawiera ona szczegółową instrukcję obsługi, galerię oraz dział z plikami dodatkowymi.

[st]


Dodaj komentarz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #1 wysłany: 2005-10-02 13:09

http://www.amigg.com/szots/amigg_szaman.jpg - tu jest moj obrazek

Odpowiedz

Adam Terlecki
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2005-10-02 13:11

Dziękuję za umieszczenie newsa

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2005-10-02 13:36 w odpowiedzi na komentarz #1

http://www.amigg.com/szots/amigg_szaman.jpg - tu jest moj obrazek

AmiGG^AmigaOS4

Tak chyba ladniej i wygodniej - Szaman popraw sie

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #4 wysłany: 2005-10-02 13:46 w odpowiedzi na komentarz #3

Poprawiam - jak widac na obrazku to jest BeOS i Zeta, a nie jakis AmigaOS.

Odpowiedz

r-tea
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2005-10-02 14:00 w odpowiedzi na komentarz #1

http://www.amigg.com/szots/amigg_szaman.jpg - tu jest moj obrazek

Ale dziwne okienka.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2005-10-02 14:17 w odpowiedzi na komentarz #5

Ale dziwne okienka.

To jeszcze nie wszystko co potrafi systemowe intuition dostarczone w #3 update AmigaOS4.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2005-10-02 17:00 w odpowiedzi na komentarz #1

http://www.amigg.com/szots/amigg_szaman.jpg - tu jest moj obrazek

A czym można rysować takie obrazki

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2005-10-02 17:11 w odpowiedzi na komentarz #5

<cite>http://www.amigg.com/szots/amigg_szaman.jpg - tu jest moj obrazek</cite> <br> <br> <p align="justify">Ale dziwne okienka. </p>

Coś mało widziałeś

http://uniweb.free.fr/os4videos/os4intuition.avi

http://movies.intuitionbase.com/multimedia/os4intuition.mpg

Odpowiedz

winko
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: 2005-10-02 17:34 w odpowiedzi na komentarz #1

Bardzo ladne "ikonki" na liscie kontaktow Mozna prosic o jakies namiary na nie?

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2005-10-02 17:42 w odpowiedzi na komentarz #6

<i>Ale dziwne okienka. </i><br><br> To jeszcze nie wszystko co potrafi systemowe intuition dostarczone w #3 update AmigaOS4.

A co jeszcze potrafi?

Jest możliwość chwytania okienek programów za boczne (nie tylko za górny pasek) części ramek i draggowania ekranami w poziomie?

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #11 wysłany: 2005-10-02 19:15 w odpowiedzi na komentarz #10

ctrl + amiga - możliwość przesuwania okna, łapiąc go w dowolnym miejscu (przydatne np. wtedy, gdy okno nie ma belki do przesuwania) ctrl + alt - skalowanie okna, łapiąc za dowolną krawędź ramki Sciaganie (dragowanie) ekranow oczywiscie jest i jest w pelni funkcjonalne (po puszczeniu ekran zostaje w danym miejscu - nie wraca do gory), mozna takze przerzucac ikony pomiedzy ekranami!

Odpowiedz

winko
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #12 wysłany: 2005-10-02 19:15 w odpowiedzi na komentarz #9

No tak, dawno nie zagladalem do dzialu dodatki na stronie AmiGG Tylko ze u mnie nie chce sie wyswietlic buzka away.gif. Inne wyswietlaja sie ok. Ktos wie o co chodzi?

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #13 wysłany: 2005-10-02 19:16 w odpowiedzi na komentarz #9

Te "kulki"? Zobacz do dzialu dodatki na stronie AmiGG.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #14 wysłany: 2005-10-02 19:18 w odpowiedzi na komentarz #12

Ten plik jest uszkodzony. Wyslalem do adatera juz poprawiona wersje, ale widocznie nie zamiescil jeszcze nowego archium na stronie.

Odpowiedz

Adam Terlecki
Czytelnik

komentarz #15 wysłany: 2005-10-02 19:22 w odpowiedzi na komentarz #12

Najmocniej przepraszam za niedopatrzenie, sprawdź teraz powinno być już ok

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #16 wysłany: 2005-10-02 19:40 w odpowiedzi na komentarz #11

ctrl + amiga - możliwość przesuwania okna, łapiąc go w dowolnym miejscu (przydatne np. wtedy, gdy okno nie ma belki do przesuwania) ctrl + alt - skalowanie okna, łapiąc za dowolną krawędź ramki Sciaganie (dragowanie) ekranow oczywiscie jest i jest w pelni funkcjonalne (po puszczeniu ekran zostaje w danym miejscu - nie wraca do gory), mozna takze przerzucac ikony pomiedzy ekranami!

A co jak nie będe miał klawiatury pod ręką to jak przesunę okno bez belki do przesuwania?

W AmigaOS 3.x po puszczeniu ekran zostaje w danym miejscu to czemu miałby gdzieś teraz uciekać?

A można też w AmigaOS4 przesuwać/dragować ekranami w poziomie?

Odpowiedz

winko
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #17 wysłany: 2005-10-02 20:12 w odpowiedzi na komentarz #15

Nic sie nie stalo Przez moment mialem po prostu stara ikonke away.gif. A przed chwila pobralem archiwum jeszcze raz i juz wszystko gra. Dzieki!

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #18 wysłany: 2005-10-02 20:26 w odpowiedzi na komentarz #16

A co jak nie będe miał klawiatury pod ręką to jak przesunę okno bez belki do przesuwania?

A kto dziś nie ma klawiatury pod ręką. Czasy kiedy klawa była tylko niepotrzebnym dodatkiem do joysticka odeszły wraz z A500
Bez klawiatury byłoby zresztą mniej wygodnie, bo np. skąd system miałby wiedzieć, czy chcesz akurat przesunąć okno czy może przeskalować gdybyś chwycił myszą akurat za gadżet skalowania. A tak wciskasz kombinacje klawiszy i możesz sobie przesuwać okna naciskając na gadżet skalowania, zamykania czy np. na ikonę w środku okna.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #19 wysłany: 2005-10-02 20:54 w odpowiedzi na komentarz #18

<b>A co jak nie będe miał klawiatury pod ręką to jak przesunę okno bez belki do przesuwania?<b> <br> <br> A kto dziś nie ma klawiatury pod ręką. Czasy kiedy klawa była tylko niepotrzebnym dodatkiem do joysticka odeszły wraz z A500 <br> Bez klawiatury byłoby zresztą mniej wygodnie, bo np. skąd system miałby wiedzieć, czy chcesz akurat przesunąć okno czy może przeskalować gdybyś chwycił myszą akurat za gadżet skalowania. A tak wciskasz kombinacje klawiszy i możesz sobie przesuwać okna naciskając na gadżet skalowania, zamykania czy np. na ikonę w środku okna.

No wiesz z klawiaturą mam biegać po mieście ;]

http://www.amiga.com/grafx/02-2005/i_pda.gif

Heh w MorphOS można to sobie samemu ustawić i system wie co i jak

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #20 wysłany: 2005-10-02 21:45 w odpowiedzi na komentarz #19

Heh w MorphOS można to sobie samemu ustawić i system wie co i jak

Znaczy możesz sobie na stałe ustawić aby przesuwać okna pociągając np. na gadżet zamykania ?
Ciekaw jestem jak w takim razie zamykasz okna... klawiaturą

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #21 wysłany: 2005-10-02 21:50 w odpowiedzi na komentarz #19

No wiesz, nie ma sensu porownywac AmigaOS do MorphOSa, wiadomo bowiem, ze tam gdzie jest wiekszosc tam jest zawsze racja - przeciez w Polsce nie bez powodu jest wiecej uzytkownikow MOSa. Ludzie nie sa glupi, wiedza co jest lepsze, czyz nie?

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #22 wysłany: 2005-10-02 22:56 w odpowiedzi na komentarz #20

<b>Heh w MorphOS można to sobie samemu ustawić i system wie co i jak </b> <br> <br> Znaczy możesz sobie na stałe ustawić aby przesuwać okna pociągając np. na gadżet zamykania ? <br> Ciekaw jestem jak w takim razie zamykasz okna... klawiaturą

A to już totalna głupota by przesuwać okno gadzetami :|

Na stałe w MOS ustawiam czy mam skalować czy przesuwać okno dodatkowo za boczne i dolne pixele okna, albo standardowo plus kombinacje (jak sobie dopasujemy) klawiszy dla klawiaturowców

Nie używam klawiatury tylko pilota od wspaniałem Amigi CDTV + programowy panel do pisania :]

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #23 wysłany: 2005-10-02 23:07 w odpowiedzi na komentarz #21

No wiesz, nie ma sensu porownywac AmigaOS do MorphOSa, wiadomo bowiem, ze tam gdzie jest wiekszosc tam jest zawsze racja - przeciez w Polsce nie bez powodu jest wiecej uzytkownikow MOSa. Ludzie nie sa glupi, wiedza co jest lepsze, czyz nie?

No jasne, że nie ma sensu porównywać bo AmigaOS 4 jeszcze nie ma :]

Oby nie było za późno na ulepszanie funkcjonalności etc. w AmigaOS 4

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #24 wysłany: 2005-10-02 23:40 w odpowiedzi na komentarz #23

No jasne, że nie ma sensu porównywać bo AmigaOS 4 jeszcze nie ma :] Ciekawe jak wytlumaczysz to mojemu 10. letniemu bratu, ktory codziennie uzywa mojej Amigi. AmigaOS 4 jest dla niego bardziej realny niz Windows, ktorego widzial moze kilka razy w szkole. AmigaOS 4 wiec jest dostepny dla zwyklych uzytkownikow. Od okolo dwoch lat, Ci ktorzy tylko chca to go uzywaja, a reszta jak zwykle czeka i narzeka, bo chyba to najbardziej lubi po prostu robic. Oby nie było za późno na ulepszanie funkcjonalności etc. w AmigaOS 4 W Polsce i tak wszyscy sa zawsze niezadowoleni, a szczegolnie uzytkownicy MOSa z funkcjonalnosci AmigaOS 4.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #25 wysłany: 2005-10-03 00:42 w odpowiedzi na komentarz #24

<b>No jasne, że nie ma sensu porównywać bo AmigaOS 4 jeszcze nie ma :]</b> Ciekawe jak wytlumaczysz to mojemu 10. letniemu bratu, ktory codziennie uzywa mojej Amigi. AmigaOS 4 jest dla niego bardziej realny niz Windows, ktorego widzial moze kilka razy w szkole. AmigaOS 4 wiec jest dostepny dla zwyklych uzytkownikow. Od okolo dwoch lat, Ci ktorzy tylko chca to go uzywaja, a reszta jak zwykle czeka i narzeka, bo chyba to najbardziej lubi po prostu robic. <b>Oby nie było za późno na ulepszanie funkcjonalności etc. w AmigaOS 4 </b> W Polsce i tak wszyscy sa zawsze niezadowoleni, a szczegolnie uzytkownicy MOSa z funkcjonalnosci AmigaOS 4.

A skąd ja mam wiedzieć czy twój brat istnieje, jak tak to zapytaj się czy za 10 lat też będzie chciał używać AmigaOS z tym, że nowszego na którego nie będzie musiał czekać jeszcze następnych 10 lat

Nie używam programów p2p, można zassać AmigaOS4 gdzieś norlmalnie legalnie jak amigowy system MorphOS?

Bo użytkownicy MorphOS-a kochają bardziej AmigaOS, jednak nie wszystko musi być takie piękne i nazywać się AmigaOS jednak to dalej AmigaOS choć nie AmigaOS.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #26 wysłany: 2005-10-03 02:37 w odpowiedzi na komentarz #25

@Michał Wierzbicki
1. Podalem przyklad mojego brata, aby uswiadomic Ci, ze AmigaOS 4 jest jednak dostepny dla kazdego. Ja nie jestem betatesterem, ani developerem tego systemu, a jednak mam go od dluzszego juz czasu. W taki sam sposob jak ja moze go nabyc kazdy!

2. AmigaOS 4 nie mozna zassac. Nalezy go kupic. Mam nadzieje, ze nie bedziesz rozczarowany, gdy bedzie on kosztowal ok. 100 euro i go kupisz.

@ALL
Ja jednak juz widze to narzekanie na cene - "fajnie, ale ta cena, wybieram MOSa, bo darmowy". Co do piractwa to kiedys wypowidalem sie juz na ten temat na PPA - nie radze sie ujawniac, srodowisko jest male, znamy sie wszyscy bardzo dobrze. Jeszcze jest jednak troche czasu do grudnia, mozna troche kasy odlozyc i zrobic sobie wspanialy prezent pod choinke.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #27 wysłany: 2005-10-03 05:11 w odpowiedzi na komentarz #22

A to już totalna głupota by przesuwać okno gadzetami :|

No pewnie, tak samo jak przesuwanie okna dolnymi krawędziami, przecież od zawsze przesuwało się tylko górną belką i mówiąc szczerze mi osobiście to całkowicie wystarcza. No ale jak ktoś lubi udziwnienia to czemu ograniczać się do krawędzi okna, skoro można wykorzystać do tego całą jego powierzchnię. Rozumiem jednak że napisałeś to zdanie tylko dlatego żeby jakoś usprawiedliwić ograniczenia MOSa.
Podsumowując MOS ma opgraniczenia przesuwania okien tylko do krawędzi, w dodatku jak się domyślam, trzeba je gdzieś w preferencjach włączyć, natomiast jeśli z jakiś względów w danym momencie nie pasuje nam takie rozwiązanie, trzeba się znowu przebijać przez gąszcz preferencji aby je wyłączyć. W AmigaOS 4, możemy przesuwać okna za dowolną część jego powierzchni, w dodatku włączanie czy wyłączanie tej opcji odbywa się w locie dzięki przemyślanej kombinacji klawiszy. Mimo wszystko usiłujesz nam tu wmówić że rozwiązanie z MOSa jest tu lepsze, jako główne argumewnty przytaczając urządzenia PDA i pilota od CDTV, cóż gratuluję wspaniałego toku rozumowania.

Odpowiedz

Mariusz Barczyk
Czytelnik

komentarz #28 wysłany: 2005-10-03 09:26 w odpowiedzi na komentarz #27

w dodatku jak sië domyôlam, trzeba je gdzieô w preferencjach wîâczyę, natomiast jeôli z jakiô wzglëdów w danym momencie nie pasuje nam takie rozwiâzanie, trzeba sië znowu przebijaę przez gâszcz preferencji aby je wyîâczyę

Przykro mi, ale sie zle domyslasz. Moze gdybys wiecej uzywal MOS-a (tak wiem, zlosliwosc ) to bys wiedzial, ze oprocz ustawienia na stale w prefsach typu reakcji na nacisniecie na krawedz okna mozna skorzystac ze skrotu klawiszowego, ktory takze mozemy zdefiniowac sami. Ja np. pozmienialem prawie wszystkie skroty klawiszowe, bo jestem leworeczny i byly dla mnie bardzo niewygodne.

Moze ograniczmy sie do stwierdzen typu: "w AmigaOS 4 jest aaa, bbb i ccc" bez tego dopisuku "a w MOS-ie tego nie ma" i vice versa. Czy nie mozna zapytac poprostu tak?

Czy w AOS4 jest mozliwosc wlasnorecznego definiowania skrotow klawiszowych?

Odpowiedz

r-tea
Czytelnik

komentarz #29 wysłany: 2005-10-03 18:27 w odpowiedzi na komentarz #28

Czy w AOS4 jest mozliwosc wlasnorecznego definiowania skrotow klawiszowych?

Jeśli chodzi o skróty do obsługi okien WB to zdaje się że to jest zaszyte na stałem w untuition, no ale nie stoi nic na przeszkodzie aby w przyszłosci developerzy OS4 zadbali o to aby te domyslne skróty mozna było samemu definiować i zapisywać gdzieś w envarc:

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #30 wysłany: 2005-10-03 20:25 w odpowiedzi na komentarz #27

<b>A to już totalna głupota by przesuwać okno gadzetami :|</b> <br> <br> No pewnie, tak samo jak przesuwanie okna dolnymi krawędziami, przecież od zawsze przesuwało się tylko górną belką i mówiąc szczerze mi osobiście to całkowicie wystarcza. No ale jak ktoś lubi udziwnienia to czemu ograniczać się do krawędzi okna, skoro można wykorzystać do tego całą jego powierzchnię. Rozumiem jednak że napisałeś to zdanie tylko dlatego żeby jakoś usprawiedliwić ograniczenia MOSa. <br> Podsumowując MOS ma opgraniczenia przesuwania okien tylko do krawędzi, w dodatku jak się domyślam, trzeba je gdzieś w preferencjach włączyć, natomiast jeśli z jakiś względów w danym momencie nie pasuje nam takie rozwiązanie, trzeba się znowu przebijać przez gąszcz preferencji aby je wyłączyć. W AmigaOS 4, możemy przesuwać okna za dowolną część jego powierzchni, w dodatku włączanie czy wyłączanie tej opcji odbywa się w locie dzięki przemyślanej kombinacji klawiszy. Mimo wszystko usiłujesz nam tu wmówić że rozwiązanie z MOSa jest tu lepsze, jako główne argumewnty przytaczając urządzenia PDA i pilota od CDTV, cóż gratuluję wspaniałego toku rozumowania.

A czy ja tutaj gdzieś napisałem, że przesuwanie w MorphOS odbywa się tylko krawędziami w dodatku dolnymi?

Chcę, żeby w AOS4 rozwiązania przy oficjalnym wyjściu pełnej wersji systemu były jeszcze lepsze (ale co wy możecie rotfl) no chyba, że (poprawki) uaktualnienia systemu będą co kwartał to nie mam więcej pytań, skoro AOS4 ma kosztować na klasyki tylko 100 Euro to za taką kwotę mam całego kompa (stb) EFIKE z Linuxem na którego są normalne przeglądarki internetowe itd.

Jest w nowym systemie AmigaOS 4 (normalna) przeglądarka internetowa?

http://www.exec.pl/comments.jsp?nid=2383

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #31 wysłany: 2005-10-03 20:38 w odpowiedzi na komentarz #30

Za 100 euro masz PC z linuxem x86, ktory oferuje wiecej niz linux pod PPC. Przegladarka - w AmigaOS 4 bedzie nowa wersja IBrowse, o jej mozliwosciach pisalismy jakis czas temu.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #32 wysłany: 2005-10-03 21:50 w odpowiedzi na komentarz #31

Za 100 euro masz PC z linuxem x86, ktory oferuje wiecej niz linux pod PPC. Przegladarka - w AmigaOS 4 bedzie nowa wersja IBrowse, o jej mozliwosciach pisalismy jakis czas temu.

Byle peceta nie kupisz z takimi możliwościami jak ma mieć EFIKA 5K2 za taką kwotę, moja siostra ma laptopa kupionego w USA z DELL za prawie 4tyś $ i mnie on nie interesuje.

Może zaraz zaczniesz wmiawiać amigowcom żeby pecety kupowali, wiesz miliony Polaków już ma, a część nawet nie wie jakiego systemu używa ważne, że wszystko działa.

Jestem na liście dyskusyjnej IBrowse to wiem więcej niż było napisane. Dopiero teraz odkryli, że jpegi są źle wczytywane robi się kaszana jak jest dużo obrazków w jpeg na stronie, a ja wcześniej myślałem, że pewnie na karcie graficznej jest OK bo używałem jeszcze niecały miesiąc temu tylko kości AGA i muszę przyznać jak na te czasy AGA jeszcze wymiata :]

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #33 wysłany: 2005-10-03 22:16 w odpowiedzi na komentarz #32

Uwierz mi - PC to linuxa jest po prostu lepszy, chocby ze wzgledu na ilosc dystrybucji.

Kaszana w IBrowse przy wielu obrazkach wystepuje dlatego, gdyz brakuje pamieci na karcie graficznej - kilka razy zauwazylem to na mojej A1200 z BVision (8MB pamieci). Na micro z 32 MB Radkiem jeszcze mi sie to nie przytrafilo.

AGA wymiata, ale po oczach - a "oczy nie wlosy nie odrosna" - byla kiedys taka reklama w MA.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #34 wysłany: 2005-10-03 23:27 w odpowiedzi na komentarz #33

Uwierz mi - PC to linuxa jest po prostu lepszy, chocby ze wzgledu na ilosc dystrybucji. <br> <br> Kaszana w IBrowse przy wielu obrazkach wystepuje dlatego, gdyz brakuje pamieci na karcie graficznej - kilka razy zauwazylem to na mojej A1200 z BVision (8MB pamieci). Na micro z 32 MB Radkiem jeszcze mi sie to nie przytrafilo. <br> <br> AGA wymiata, ale po oczach - a "oczy nie wlosy nie odrosna" - byla kiedys taka reklama w MA.

Fajnie, że MorphOS na PC natywnie pod x86 działa, oglądałeś chociaż ten film pewnie, że nie bo programy multimedialne pod AOS4 tego formatu pewnie nie trawią

Takie bajki to możesz opowiadać bratu nie mnie, ja używałem pamięci fast do gfx + cgx-aga, wiesz o dziwo z datatype ten objaw jakimś cudem nie występuje.

Źle mnie zrozumiałeś baw się dalej emulatorami (UAE) do grania w gierki i oglądania demek, które są lepsze na AGA (i wyglądają o niebo lepiej odpalone na AGA w PAL/NTSC) niż wszyskie demka na GFX razem wzięte. Widziałem tą reklamę jest odnośnie filtra na ekran monitora, a te filtry były tyle warte, że szkoda gadać.

PS. Z Tobą też szkoda (czasu) gadać, bo masz jakieś dziwne nastawienie niby masz tą mA1, a wychwalasz tutaj na amigowej stronie pecety (uwierz mi) a może peceta używasz na codzień , więc wszystko jasne to jak z komuchami, którymi nie warto zawracać sobie głowy

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #35 wysłany: 2005-10-03 23:34 w odpowiedzi na komentarz #34

UPS - códem nie występuje

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #36 wysłany: 2005-10-03 23:38 w odpowiedzi na komentarz #35

Ech OK, cudem nie występuje :]

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #37 wysłany: 2005-10-04 00:09 w odpowiedzi na komentarz #34

1. MorphOS mnie nie interesuje 2. W domu mam tylko dwie Amigi - micro Amiga One & Amiga 1200 PPC+BV, nigdy nie mialem PC i miec raczej nie bede. Jednak gdybym byl fanem linuxa (a nie jestem) to uzywalbym go na x86 3. Dema scenowe - najczesciej ogladam produkcje, ktore dzialaja pod Amiga 1200 z karta graficzna, a stare dema z czasow A500 i "golej" A1200 zmuszony jestem niestety ogladac pod E-UAE na micro Amidze. Byc moze jednak kiedys podepne sobie znowu moja A1200 do jakiegos duzego telewizora i zapuszcze cos prosto z AGAt-ki. Dema to jednak jest pewien margines uzytkowania komputera. Najczesciej korzystamy z systemu, a tutaj AGA ze swoimi rozdzielczosciami po prostu przeraza mnie i moje oczy calkowicie

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #38 wysłany: 2005-10-04 00:19 w odpowiedzi na komentarz #34

fast + cgx - aga = ? no wlasnie jaki wynik daje takie rownanie?

"programy multimedialne pod AOS4 tego formatu pewnie nie trawią" - MPlayer rozpoznaje wiele formatow, sa jednak takie, ktorych nie lyka (szczegolnie te pochodzenia windowsowego)

co do komuchow - ja wszystkich politykow kocham jednakowo, komuchow jednak szczefolnie nie lubie, gdyz zdyt dlugo juz ogladam ich buzie w TV

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #39 wysłany: 2005-10-04 01:13 w odpowiedzi na komentarz #38

fast + cgx - aga = ? no wlasnie jaki wynik daje takie rownanie? <br> <br> "programy multimedialne pod AOS4 tego formatu pewnie nie trawią" - MPlayer rozpoznaje wiele formatow, sa jednak takie, ktorych nie lyka (szczegolnie te pochodzenia windowsowego) <br> <br> co do komuchow - ja wszystkich politykow kocham jednakowo, komuchow jednak szczefolnie nie lubie, gdyz zdyt dlugo juz ogladam ich buzie w TV

Taki, że mi pamięci graficznej nie brakuje, a problem jest z codekiem jpeg bo z datatypes jest dobrze.

IBrowse - Preferences - HTML - Images - Use Fastmem for images x

CGX-AGA to taki patch, jeszcze FBlit używam na AGA :]

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #40 wysłany: 2005-10-04 01:51 w odpowiedzi na komentarz #31

Za 100 euro masz PC z linuxem x86, ktory oferuje wiecej niz linux pod PPC. Przegladarka - w AmigaOS 4 bedzie nowa wersja IBrowse, o jej mozliwosciach pisalismy jakis czas temu.

Z tym, że do takiego PC trza wsadzić np. taki zasilacz

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #41 wysłany: 2005-10-04 02:35 w odpowiedzi na komentarz #39

"jeszcze FBlit używam na AGA" - no tak bylo cos takiego, ja juz zupelnie zapomialem o "paczowaniu" systemu. AmigaOS 4 dziala na AGA, wiec to dla Ciebie bedzie pewnie duzy plus.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #42 wysłany: 2005-10-04 22:22 w odpowiedzi na komentarz #38

MPlayer rozpoznaje wiele formatow, sa jednak takie, ktorych nie lyka (szczegolnie te pochodzenia windowsowego)

DivX 5 - images.pegasosppc.com/movies/ftf/efika_divx.avi

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #43 wysłany: 2005-10-04 22:38 w odpowiedzi na komentarz #42

No i widzisz - wszystkie 3 playery (MPlayer, DvPlayer i MooVid) radza sobie bezblednie z tym filmem, nie sciagam jednak calosci, gdyz pewien pan na tym filmie mnie zdecydowanie odstrasza i nie chce sobie psuc wieczoru.

Odpowiedz

SKOLMAN_MWS
Czytelnik

komentarz #44 wysłany: 2005-10-04 23:07 w odpowiedzi na komentarz #43

No i widzisz - wszystkie 3 playery (MPlayer, DvPlayer i MooVid) radza sobie bezblednie z tym filmem, nie sciagam jednak calosci, gdyz pewien pan na tym filmie mnie zdecydowanie odstrasza i nie chce sobie psuc wieczoru.

hehe, jeśli chodzi o tego pana od prawej to dalej ma już wesołą mine ;] a temten film jest w formacie mp4 stream używany np. w komórkach i u mnie da się go oglądać na AmigaOS i MorphOS :], a na czym zgadnij :idea:

Odpowiedz

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: