W OS4Depot dostępna jest nowa gra strategiczna czasu rzeczywistego - Widelands (klon gry Settlers II firmy Bluebyte). Grę dla systemu AmigaOS 4 przeportował Andrea Palmatč.
Dodano: 2006-05-14 00:00, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 2819
Widelands
- Discord (online: ) «»
-
Online: 15
- AmiKit
- b...
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- k...
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- spazma
- Spili
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2006-05-14 19:13
Czy jest jakaś nadzieja na port dla Amig Klasycznych 68k?
-
komentarz #2 wysłany: 2006-05-14 19:30 w odpowiedzi na komentarz #1
Andrea Palmatč wspiera tylko AmigaOS PPC, ale zrodla gry sa publicznie dostepne, przy czym nie wydaje mi sie, aby SDLa uciagla 040/060-tka (nawet 603/604 moze nie wyrobic). Dla kogo wiec ten port ma byc? Dla WinUAE? A czy nie lepiej wtedy uruchomic sobie wersje dla Windowsa?
-
komentarz #3 wysłany: 2006-05-14 20:13 w odpowiedzi na komentarz #2
Szkoda że gra dostępna jest w zasadzie tylko dla betatesterów, gdyż wymaga newlib 4, podczas gdy zwykli userzy po czwartym uaktualnieniu posiadają tylko wersję 3.11
-
komentarz #4 wysłany: 2006-05-14 20:17 w odpowiedzi na komentarz #3
Jest juz nowa wersja w OS4Depot, bez tej niedogodnosci.
-
komentarz #5 wysłany: 2006-05-14 20:55
Odpalilem to wlasnie i nie ma czego zalowac - gra jest beznadziejna graficznie.
-
komentarz #6 wysłany: 2006-05-15 08:07 w odpowiedzi na komentarz #5
Odpalilem to wlasnie i nie ma czego zalowac - gra jest beznadziejna graficznie.
Ja bym nie była aż taki surowy, bo oprawa tej gry przy dronych korektach jeszcze może "wyjść na ludzi". Sama czołówka i menusy, mimo że nie porażają jakimiś fajerwerkami graficznymi, to na pewno nie odrzucają od gry. Muzyka też łatwo wpada w ucho. W samej grze jeśli przyjrzysz się budynkom, drzewom itp. to zauważysz że są one zrobione starannie i z dużą szegółowością, nie jest to może jakość Settlers II, ale jak na darmowy klon zupełnie OK. Cały efekt wizualny psuje jeden szczegół (niestety najbardziej widoczny i rzucający się w oczy), fatalnie narysowane tła (trawa, piasek, morze). To jest brzydkie, zrobione nawet gorzej niz w pierwszej części The Settlers i niestety psuje całą pracę włożoną przez grafików w inne elementy gry. Jednak jakby te tła poprawić to Widelands byłby zupelnie inną grą.
-
komentarz #7 wysłany: 2006-05-15 10:14 w odpowiedzi na komentarz #6
Dokladnie chodzilo mi wlasnie o te tla.
- Discord
-
Online: 15
- AmiKit
- b...
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- k...
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- spazma
- Spili
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze