Andrea Palmatč na swojej stronie (a także w OS4Depot i na Aminecie) udostępnił kompilację najnowszej, niestabilnej, developerskiej wersji (lista zmian) strategii turowej The Battle for Wesnoth. Na forum Amigaworld.net poinformował także o przesłaniu do autorów odpowiednich poprawek. Od teraz prawdopodonie każda nowa wersja tej gry będzie bardzo latwo i szybko kompilowała się pod AmigaOS 4.
Dodano: 2006-07-10 00:00, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4824
The Battle for Wesnoth 1.1.7
- Discord (online: ) «»
-
Online: 15
- a...
- Adam_M
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Patu
- spazma
- Spili
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2006-07-10 09:24
Ta gra działa na SDLu?
-
komentarz #2 wysłany: 2006-07-10 09:34 w odpowiedzi na komentarz #1
Mozliwe, teraz wszystko jest w SDLu.
-
komentarz #3 wysłany: 2006-07-10 09:36 w odpowiedzi na komentarz #2
Czyli o porcie na klasyka można zapomnieć
-
komentarz #4 wysłany: 2006-07-10 09:51 w odpowiedzi na komentarz #3
Na pocieszenie napisze, ze 386/486 tez to raczej nie pojdzie. Oczywiscie A1200/4000 ma dla mnie milion razy wieksza wartosc (sam A1200 codziennie uzywam) od tych blaszanych smieci, ale niestety nie da sie przeskoczyc brakow w mocy obliczeniowej i brakow w systemie.
-
komentarz #5 wysłany: 2006-07-11 08:27
To porządna gra. Dobrze, że jest port dla AmigaOS 4.0.
- Discord
-
Online: 15
- a...
- Adam_M
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Patu
- spazma
- Spili
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze