jAMOS to próba re-implementacji w Javie dobrze nam znanego języka AMOS. W tej chwili dostępna jest wersja 0.11 alpha, a więcej o projekcie można przeczytać na forum serwisu amiga.org.
Dodano: 2012-02-02 10:01, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 4858
jAMOS
- Discord (online: ) «»
-
Online: 10
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2012-02-02 10:34
Coś strasznego... Nie wiem co więcej napisać...
-
komentarz #2 wysłany: 2012-02-02 17:54 w odpowiedzi na komentarz #1
W Amosie to chyba tylko Genesia nie była straszna .
-
komentarz #3 wysłany: 2012-02-03 13:05 w odpowiedzi na komentarz #2
AMOS to złote lata Amigowania dla mnie (programowałem z lubością), jak i złote lata Amigi. Próba implementacji języka, który jak wiadomo korzystał z zasobów sprzętowych Amigi na maszynę wirtualną to dla mnie duże nieporozumienie. To już nie jest AMOS. To już nie jest Amiga.
-
komentarz #4 wysłany: 2012-02-03 21:29 w odpowiedzi na komentarz #3
A dla mnie AMOS to klopoty z systemem, zero obslugi trybow na karcie graficznej, czy trybow VGA na AGA. Wszystkie produkcje w AMOSie wspominam jako totalna amatorke (w Genesie nigdy nie gralem ).
-
komentarz #5 wysłany: 2012-02-06 18:36 w odpowiedzi na komentarz #4
AGA/RTG nie obsługiwane fakt . A czy to nie wzięło się z faktu że Amos przez Autora był rozwijany w na początku lat 90-tych ? Ciekawe ile osób miało karty graficzne wtedy ? Ponadto myślałem że jak uwolnili kod źródłowy to AGA będzie obsługiwana . Tak coś pisali w MA ale mogę nie pamiętać
- Discord
-
Online: 10
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze