Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2014-02-15 10:29, Autor: kr, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3388

A A A

Speed Dreams

BSzili opublikował testową wersję portu gry Speed Dreams. Wersja ta nie jest jeszcze w pełni stabilna oraz występują problemy z grafikami menu i mapy trasy. W przypadku kart 128MB (i z wyłączoną kompozycją) można się pokusić o wykorzystanie tekstur 512x512. Archiwum do pobrania ze strony autora portu.


Dodaj komentarz

Wszystkie bieżące newsy na naszych profilach Instagram, Threads i Facebook lub w widgecie na stronie głównej eXeca.
Discord (online: ) «»
Online: 7
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • piotrnizpiotrniz
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Leon
Redaktor

komentarz #1 wysłany: 2014-02-16 00:22

Gierka na SAMie 667Mhz działa koszmarnie wolno a spakowane archiwum z grą (sd-data.zip) zajmuje sporo miejsca na dysku dokładnie 847MB. Podczas gry jedna klatka animacji odświeżana jest co 6 sekund pomimo ustawionej niskiej rozdzielczości 640x480 i małych tekstur. W oknie CLI pojawia się komunikat "Error GfParmSetNum: bad handle (0x0)". Musiałem też w opcjach wyłączyć "Multi-Texturing" aby gra się nie wieszała przy starcie. Tutaj można zobaczyć jak prezentuje się Speed Dreams w akcji. Obecnej wersji gry nie polecam pobierać szkoda czasu i nerwów.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2014-02-21 11:06 w odpowiedzi na komentarz #1

Dostępny jest także port gry TORCS - http://bszili.morphos.me/ports/, ale pewnie też nie będzie lepiej.

Odpowiedz

Discord
Online: 7
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • piotrnizpiotrniz
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Simon's Podcast