Na forum English Amiga Board niejaki Twinbee zaoferował 400 funtów śmiałkowi, któremu uda się tak zoptymalizować oryginalny kod gry Stunt Car Racer, aby działał w 50 klatek na sekundę. Wcześniej amigowiec ten próbował różnych sposobów (włącznie z zakupem procesora 68060) - nie uzyskał jednak zadowalającego efektu. Oto czego dokładnie oczekuje od nowego SCRa:
Dodano: 2016-04-12 11:24, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3582
Stunt Car Racer - 50 klatek na sekundę?
- Gra musi działać płynnie w 50/60 fps z zachowaniem oryginalnej prędkości gry. Samo banalne podkręcenie gry - odpada.
- Nowa kompilacja musi być stabilna, kompletna i nie zawierać błędów.
- Ma to być modyfikacja oryginalnego kodu, a nie napisanie gry od nowa.
- Gra ma działać na emulatorze Amigi.
- Fizyka w grze ma pozostać niezmieniona.
- Mogą zostać dodane nowe poziomy.
- Płatność Paypalem.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 10
- AmiKit
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- Spili
-
komentarz #1 wysłany: 2016-04-12 22:19
Świetna gra.
Pokazuje że amiga bardzo dobrze nadawała się do gier 3D (do roku 1992).
Dało radę zrobić grę 3D gdzie jest całkiem fajna fizyka, całkiem fajna grafika.
Później niestety, zmieniły się standardy, świat poszedł naprzód doszły tekstury.
Szkoda że AGA nie miała chunky pixel i porządnego blitera ze wsparciem do tekstur.
Gdyby miała pewno Commodore by nie padło i nadal można by było kupić Amigę od Commodore.
-
komentarz #2 wysłany: 2016-04-12 23:07 w odpowiedzi na komentarz #1
stunt car racer byl super
-
komentarz #3 wysłany: 2016-04-13 08:30 w odpowiedzi na komentarz #2
Super to był na C-64. Od Amigi wymaga się "nieco" więcej.
-
komentarz #4 wysłany: 2016-04-13 09:35 w odpowiedzi na komentarz #3
Gra była przeniesiona na Amigę 500 i nawet jak na możliwości 3D Amigi 500 gra mogła wyglądać trochę lepiej
Gdyby tak powstała wersja pod mocniejsze Amigi, to świat byłby bogatszy a i textury by się pojawiły ale to wiadomo
-
komentarz #5 wysłany: 2016-04-13 10:39 w odpowiedzi na komentarz #4
c64 jo mioł chwila , ale bordzi jo lubioł amiga
- Discord
-
Online: 10
- AmiKit
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- Spili
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze