[#1]
Re: H-Craft Championship |
|
SZAMAN |
|
| |
2019-12-27 15:53 |
Gra oczywiście powędrowała do naszego katalogu, choć trochę już jej grafika się postarzała (otoczenie toru jest strasznie puste), to jednak ma jedną niepodważalną zaletę - na Amigę NG wyścigi :car: praktycznie nie istnieją.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#2]
Re: H-Craft Championship |
|
KM/Ender Krzysztof Michalak |
|
odpowiada na komentarz
#1 | |
2019-12-27 17:00 |
A ja powiem brutlanie do tych wszystkich co wieszają na mnie psy: "i co znów Linux". W sumie gdyby Hyperion zaryzykował i zrobił AOS 4.x jako swoją wersję Pingwinka, bo i tak portują jak wszyscy, to obszedłby głupi zakaz zrobienia AmigaOS na x86. Linuks AmigaOS 4.x nowa nazwa bez numeracji po kropce, a tak jest dreptanie w miejscu. Porzućcie marzenia o czymś więcej i ceszcie się z tego co może być. :amiga:
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#3]
Re: H-Craft Championship |
|
SZAMAN |
|
odpowiada na komentarz
#2 | |
2019-12-27 17:23 |
Dokładnie coś w tym jest, że większość nowego softu (także sterowniki) i gier to po prostu rzeczy ze świata Linuxa, dlaczego więc świat NG tak wzbrania się przez tym aby kolejny AmigaOS miał bebechy (GUI zostaje nasze, czyli droga OSX) z tego systemu... Ale to trochę offtopic, nie ciągnijmy tego pod newsem o tej grze, proszę. :hammer:
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#4]
Re: H-Craft Championship |
|
2019-12-27 17:42 |
Taki trochę uboższy klon Wipeout. Niestety jakoś tak jakby nie czuć tej prędkości, pojasd nie jest tak wyrzucany na zakrętach jak w Wioeout. Pojazdy za bardzo trzymają się trasy. Dosłownie jakby po niej jechały. Oddać kółka, trochę obniżyć pojazd i byłaby prosta samochodówka. :-)
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#5]
Re: H-Craft Championship |
|
SZAMAN |
|
odpowiada na komentarz
#4 | |
2019-12-27 17:48 |
Czym być może ta gra na początku była, ale jak znam życie (zgaduję zupełnie teraz!) zabrakło czasu, aby taką samochodówkę rozbudować, wymieniono więc obiekty na poduszkowce i jakoś uratowano projekt. :P
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#6]
Re: H-Craft Championship |
|
MDW |
|
odpowiada na komentarz
#5 | |
2019-12-27 19:23 |
Tutaj już niewiele brakuje żeby znacznie poprawić poczucie lotu. Pozycję obiektu nad powierzchnią toru trzeba nieco uwolnić, uelastycznić. Tak jakby zawiesić go na gumce. Dodałoby to pojazdom trochę bezwładności. Myślę, że to nie byłoby dużo roboty. Chociaż to na pewno jest uzależnione od tego jak to jest napisane. Łatwo tak sobie filozofować siedząc z PowerBookiem na kolanach, klepiąc komentarz w OWB. :mrgreen:
Gneralnie podstawa wygląda na solidną. Sprawnie to działa, ogarnięto te wszystkie tory, kolizje z nimi i obiektami. Teraz programista powinien pojechać na krótkie wakacje i do roboty powinni usiąść ludzie od gameplayu, powymyslać coś. Dopiero wtedy programista powinien wrócić żeby to zrealizować. Bo jest co rozwijać. No ale tak to zwykle z opensourcowymi czy niezależnymi projektami bywa, że jeżeli w ogóle projekt zostaje ukończony to na przedostatnim etapie. W grze często brakuje... gry. Dosłownie tych ostatnich 2%.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#7] komentarz nie spełnia norm jakościowych serwisu eXec.pl
|
[#8] komentarz nie spełnia norm jakościowych serwisu eXec.pl
|
[#9] komentarz nie spełnia norm jakościowych serwisu eXec.pl
|