Simon Frankau, który bawi się w inżynierię wsteczną (reverse engineering) starych gier zmierzył się z klasyczną pozycją z Amigi - Speedball 2, opierając się na swojej wcześniejszej analizie wersji Sega Megadrive. Jego zdaniem amigowy kod był całkiem niezły - wykorzystywał wszystkie sprzętowe zalety układów Amigi, ale mimo wszystko był bardzo podobny do wersji Megadrive (łatwo było przenieść tę grę na platformy 68000).
Sztuczna inteligencja była dość prosta, biorąc pod uwagę, jak dobrze gra. Sztuczna inteligencja nie oszukuje - wchodzi w interakcję z resztą gry, zapisując zmienne, które w przeciwnym razie byłyby zapisywane przez procedurę joysticka w grze dla dwóch graczy.
Wyniki prac Simona znajdziecie w repozytorium GitHub, a pełne podsumowanie także w serwisie amiga-news.de.

Wszystkie bieżące newsy na naszych profilach
Instagram,
Threads i
Facebook lub w dużym widgecie poniżej. Na
Discord także dzielimy się newsami ze świata Amigi i programowania.