Deweloper "S0Y" (odpowiedzialny między innymi port Temptations na CD32) przyjrzał się grze Super Earth Defense Force z konsoli SNES i przygotował tzw. POC (Proof of Concept). Wyszło mu, że stworzenie podobnej produkcji na Amidze wymagałoby maszyny z AGA 020/14 MHz i 1300 Kb RAM (672 Chip + 628 Fast). Uzyskalibyśmy 25 kl./s, a dodatkowym atutem byłyby ścieżki audio z CD na konsoli Amiga CD32.
Dodano: 2023-08-03 16:21, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 4696 english translation »
POC: gdyby tak Super Earth Defense Force pod AGA...
-
komentarz #1 wysłany: 2023-08-05 10:40
Przecież SNES to crap o mocy max A500 więc autor chyba nie umieć za bardzo kodować xd
-
komentarz #2 wysłany: 2023-08-05 16:51 w odpowiedzi na komentarz #1
No chyba jednak nie - SNES m.in. wyświetla grafikę w 256 kolorach.
-
komentarz #3 wysłany: 2023-08-07 09:55 w odpowiedzi na komentarz #2
A Amiga w 4096 Szach i mat.
-
komentarz #4 wysłany: 2023-08-07 13:08 w odpowiedzi na komentarz #3
Tak w trybie HAM tak normalnie to można a500 maksymalnie na tryb EHB i 64 kolory , chodź ja bym z chęcią zobaczym jakąś grę w pełnym trybie HAM , pomijąc oczywiście to że pewnie by zabrakło ramu
-
komentarz #5 wysłany: 2023-08-07 13:55 w odpowiedzi na komentarz #4
Co prawda pod AGA i niewydana produkcja, ale HAM8 podobno to jest:
http://youtu.be/wbWGAFIkA5E
- Discord
-
Online: 7
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze