Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2003-10-24 00:00, Autor: kb, Kategoria: Wydarzenia, Liczba wyświetleń: 4698

A A A

O.A.S.E. 2003

Już jutro w austrijackiej miejscowości Graz rozpocznie się kolejna impreza. Ze strony amigowej ma być trochę nowości. Po pierwsze system AmigaOS 4 na komputerze Amiga One XE ze sterownikami do karty graficzniej Radeon (obrazek tutaj), sterownik do wbudowanej w płytę karty sieciowej 3com oraz sterownik do karty muzycznej SoundBlaster Live! w połączeniu z natywną wersją AHI. Zaprezentowana zostanie także Amiga One Lite, która oficjalnie zmienia nazwę na Micro A1.

Jak wygląda Micro A1 w porównaniu z kartą procesorową Cyberstorm PPC można zobaczyć tutaj. Ponadto mają być pokazywane Amigi One od najsłabszego modelu G3-SE/600 MHz poprzez G3-XE/800 MHz aż do G4-XE/933 MHz. System AmigaOS 4 zostanie zaprezentowany również na kartach Cyberstorm PPC oraz niewykluczone, iż po raz pierwszy także na kartach Blizzard PPC. Strona Pegasosa zapowiada pokaz systemu MorphOS na komputerach Pegasos 1.


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 17
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • b...b...
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • Janusz82Janusz82
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • NorBertNorBert
  • PatuPatu
  • spazmaspazma
  • SZAMANSZAMAN
dołącz do kanału »
Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2003-10-24 12:28

Moze,to przekona niezdecydowanych do AmigaONE.

Z ostatniej chwili ...
W dniu wczorajszym Mandi^ATO/BetatesterOS4 wstapil w szeregi "magistrow"
Serdecznie gratulacje !!!
W zwiazku z powyzszym GGUA ufundowalo dla Mandiego karte PPC wraz z 64mb.
AmigOS^GGUA

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2003-10-24 14:13 w odpowiedzi na komentarz #1

Moze,to przekona niezdecydowanych do AmigaONE.

Mnie by przekonała możliwość zakupu w Polsce i cena w okolicach 1000 zł (z VATem). No ale to raczej nierealne. Chyba że jako wyprzedaż...

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2003-10-24 14:53 w odpowiedzi na komentarz #1

Gratulacje dla Mandiego, ale jak to sie ma do A1?

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2003-10-24 15:26

A ja mam pytanie: ktory modul CPU nie miesci sie na plycie? ten czy ten? Ktory z nich to G4 i gdzie jest port AGP? Pytam o AGP bo zauwzylem z jaka zgroza przyjeto informacje o specyfikacji AGP w Peg2, a tutaj nie ma wcale.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2003-10-24 15:32

Polecam rowniez ten link. Widac sterownikow do Radeona na A1 dalej brakuje, bo ten dzialajacy jest dedykowany dla Classicow. Na "prawdziwy" sterownik przyjdzie jeszcze poczekac. Ale z drugiej strony to i tak sukces dla OS4
funkcja edit do komentow by rzadzila

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2003-10-24 15:32 w odpowiedzi na komentarz #3

Gratulacje dla Mandiego, ale jak to sie ma do A1? Mariusz jest: Betatesterem OS4 oraz autorem polskiej lokalizacji. Wystarczy tylko troszke sie wysilic by zauwazyc ze OS4 i A1 maja cos wspolnego. Dotychczas testowal OS4 pod 68k (co bawilo niektore osoby) teraz bedzie mogl juz testowac na PPC. Wiec polacz fakty: Mandi+OS4+A1+LocalePL+PPC.
Mysle ze wersja dla "blondynki" nie bedzie juz konieczna. Pewnie zrozumiales "ironie" i dasz sobie spokoj z tymi ciaglymi komentami w "twoim" stylu.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2003-10-24 15:43 w odpowiedzi na komentarz #6

Mysle ze wersja dla "blondynki" nie bedzie juz konieczna.
Pewnie zrozumiales "ironie" i dasz sobie spokoj z tymi ciaglymi komentami w "twoim" stylu.

Ironia, powiadasz? Przysiegam ze tak tego nie odebralem. Serio sie zastanawialem o co chodzi. Thnx za wyjasnienie. (serio)

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #8 wysłany: 2003-10-24 15:44 w odpowiedzi na komentarz #4

Ktory z nich to G4 i gdzie jest port AGP?

Ten większy (wystający) to G4. Portu AGP nie ma i nie będzie, jest za to karta graficzna AGP x2 z układem Radeon wmontowana w płytę główną.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #9 wysłany: 2003-10-24 15:50 w odpowiedzi na komentarz #5

Widac sterownikow do Radeona na A1 dalej brakuje, bo ten dzialajacy jest dedykowany dla Classicow. Na "prawdziwy" sterownik przyjdzie jeszcze poczekac.

"Prawdziwe" sterowniki będą korzystały z technologii SNAP firmy SciTech, dzięki której AmigaOS 4 na dzień dobry obsłuży 150 chipsetów graficznych (przy czym nie wszystkie z nich będą miały support 3D).

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2003-10-24 15:51 w odpowiedzi na komentarz #7

Mysle ze wersja dla "blondynki" nie bedzie juz konieczna.
Pewnie zrozumiales "ironie" i dasz sobie spokoj z tymi ciaglymi komentami w "twoim" stylu.


Ironia, powiadasz? Przysiegam ze tak tego nie odebralem. Serio sie zastanawialem o co chodzi. Thnx za wyjasnienie. (serio)
Nie ma sprawy, poprostu Mariusz ma wielu przyjaciol wsrod ludzi zwiazanych z Amiga. Obecnie nie ma dostepu do netu a wiec skorzystalem z okazji i zamiescilem te wiadomosc by wszyscy zainteresowani i chetni mogli mu tez pogratulowac. Wszak zarwal nie jedna sesje z powodu pracy nad OS'ami.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #11 wysłany: 2003-10-24 16:01 w odpowiedzi na komentarz #2

Mnie by przekonała możliwość zakupu w Polsce i cena w okolicach 1000 zł (z VATem). No ale to raczej nierealne. Chyba że jako wyprzedaż...

A może daj ogłoszenie typu: "Będę pisał programy dla AmigaOS 4 w zamian za Amigę One". Jak widzisz z zamieszczonych tu komentarzy rozdawanie sprzętu stało się ostatnio modne i jak zasłużysz to może też coś dostaniesz.

Ja mogę za Amigę One kwiatki podlewać lub psa na spacer wyprowadzać. Znajdzie się jakiś sponsor?

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #12 wysłany: 2003-10-24 16:01 w odpowiedzi na komentarz #9

"Prawdziwe" sterowniki będą korzystały z technologii SNAP firmy SciTech, dzięki której AmigaOS 4 na dzień dobry obsłuży 150 chipsetów graficznych (przy czym nie wszystkie z nich będą miały support 3D).
Taak. Tyle ze w newsie o tym nie wspominasz.

Odpowiedz

Jacek Rzeuski
Czytelnik

komentarz #13 wysłany: 2003-10-24 16:13 w odpowiedzi na komentarz #9

Widac sterownikow do Radeona na A1 dalej brakuje, bo ten dzialajacy jest dedykowany dla Classicow. Na "prawdziwy" sterownik przyjdzie jeszcze poczekac.

"Prawdziwe" sterowniki będą korzystały z technologii SNAP firmy SciTech, dzięki której AmigaOS 4 na dzień dobry obsłuży 150 chipsetów graficznych (przy czym nie wszystkie z nich będą miały support 3D).

Powiem szczerze, że jestem pełen podziwu dla tych wszystkich, którzy wciąż czekają. Że też nie mają jeszcze dość tych wszystkich "będzie" odkładanych na kolejne "wkrótce". Czasami wydaje mi się, że to jest dla nich po prostu świetna wymówka przed wydaniem pieniędzy na coś lepszego niż mają. Czy to PC, czy to Mac czy choćby Pegasos. Nie mogę się doczekać chwili jak zobaczę ten szturm na dystrybutorów (jestem jeszcze dość młody, więc liczę, że tego dożyję). Ciekawe czy będzie równie widowiskowo jak w MediaMarkt przy wyprzedażach. Betatesterzy i developerzy to chociaż mają jakąś frajdę z używania wersji beta, ale reszta? Blind-believers? Wypisz-wymaluj Radio Maryja...

PS. Niesamowite jak bardzo można skompromitować markę a dalej ludzie będą się jej kurczowo trzymać.

Odpowiedz

Krzysztof Miłota
Czytelnik

komentarz #14 wysłany: 2003-10-24 16:27

A ja si chciaem zapytaę, co robi radiator na scalaku UWSCSI na karcie CSPPC. Czyűby kto podkrci SCSI na tej karcie. Mój sie tak strasznie nie grzeje i nie uwaűam aby by potrzebny ten radiator.

Odpowiedz

Marek Grudnik
Czytelnik

komentarz #15 wysłany: 2003-10-24 16:36

A w Pegazie tez działa SB Live... zastanawiam się czy w AOS4 obsługiwane są efekty których można posłuchać uzywając SB w PC? To mogłoby byc interesujące...

Odpowiedz

Jacek Rzeuski
Czytelnik

komentarz #16 wysłany: 2003-10-24 16:48 w odpowiedzi na komentarz #15

A w Pegazie tez działa SB Live... zastanawiam się czy w AOS4 obsługiwane są efekty których można posłuchać uzywając SB w PC? To mogłoby byc interesujące...

Wszystko zależy od tego czy po prostu wzięli źródła AHI (dostępne publicznie) i przekompilowali czy też ktoś nad nimi posiedział i dodał jakąś nową funkcjonalność, której w tych źródłach nie było.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #17 wysłany: 2003-10-24 17:08 w odpowiedzi na komentarz #1

W zwiazku z powyzszym GGUA ufundowalo dla Mandiego karte PPC wraz z 64mb.

Gratulki dla Mandiego! Ma juz za soba ten "cudowny" okres w zyciu.

A tak przy okazji - BVision sobie sam dokupi czy bedzie uzywal dziwnego konfigu AGA+PPC? Mam nadzieje, ze dokupi, bo teraz takie BVision to prawie nic nie kosztuje, a to jednak zmienia Amige w zupelnie inny komputer...

Acha i jeszcze jedno. Co ma mnie przekonac do kupna AmigiONE? To ze Mandi skonczyl studia czy to, ze dostal BlizzardaPPC? Prosze o szybka odpowiedz, bo "na dniach" mam zamiar podjac decyzje o dokupieniu do mojego zestawu amiga+pegasos+pc drugiego Pegasosa i jakby co to sie moze rozmysle.

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #18 wysłany: 2003-10-24 18:33 w odpowiedzi na komentarz #11

A może daj ogłoszenie typu: "Będę pisał programy dla AmigaOS 4 w zamian za Amigę One".

W "Gazecie Wyborczej"?

Jak widzisz z zamieszczonych tu komentarzy rozdawanie sprzętu stało się ostatnio modne

Nie słyszałem żeby Hyperion dał komuś AmigaOne. Planują jakąś akcję? A może Amiga Inc. coś rozda, jakieś "zbędny sprzęt" tak jak na tej licytacji jakieś pół roku temu? No ale meblami biurowymi nie jestem zainteresowany...

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #19 wysłany: 2003-10-24 18:44 w odpowiedzi na komentarz #17

Juz pisalem w #[10],ze info o Mandim bylo zamieszczone "przy okazji"
Karta BVPPC dla Mandiego jest juz "w drodze". Nie ma co smiac sie z konfigu, jak sam wiesz niektorzy maja super sprzety i potrafia tylko odpalic Quake3. Mandi pokazal ze wiele mozna dokonac na zwyklym 68k, pracowal przy OS3.5; OS3.9; OS4. Nie liczy sie posiadanie sprzetu tylko co potrafi sie na nim zrobic. Dla niego BPPC/BVPPC do niedawna byl szczytem marzen, gdyz pochodzi z tej czesci naszego kRaju gdzie jest najwieksze bezrobocie, nie mam tam przemyslu,a o prace naprawde trudno. Mysle ze to juz wystarczy w tym temacie.
Dobrze wiesz,ze nie zmienisz platformy, widze to po twoim "blysku w oku".
A co ma Cie przekonac, moze mozliwosc wyboru pomiedzy kilkoma modelami plyty i oczywiscie OS4.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #20 wysłany: 2003-10-24 18:54 w odpowiedzi na komentarz #18

Nie słyszałem żeby Hyperion dał komuś AmigaOne. Planują jakąś akcję?

Nie miałem na myśli Hyperionu, tylko jakąś lokalną organizację. Zobacz, Mandi dostał PPC za dobre wyniki w nauce. Ty jesteś w MOSie obeznany, to może napiszesz za Amigę One emulator MOSa 1.x dla AmigaOS 4, będzie można programów MOSowych na Amidze używać.

A może Amiga Inc. coś rozda, jakieś "zbędny sprzęt" tak jak na tej licytacji jakieś pół roku temu?

To biedna firma, chyba już nic nie mają do rozdawania. Dla hecy mogą dać jakąś wizytówkę szefowi Genesi, ale nie wiem czy da się drugi raz nabrać na ten sam numer. Poza tym prawnicy ich opuścili i sprawę z Genesi jak wiesz musiał wygrać jakiś darmowy prawnik z urzędu.

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #21 wysłany: 2003-10-24 19:00 w odpowiedzi na komentarz #20

Poza tym prawnicy ich opuścili i sprawę z Genesi jak wiesz musiał wygrać jakiś darmowy prawnik z urzędu.

Będzie musiał wygrać. Na razie uzyskał odroczenie.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #22 wysłany: 2003-10-24 19:02 w odpowiedzi na komentarz #18

Po co te przytyki o meblach itp. Stac Cie na lepsze argumenty. Wszak to my jestesmy "sola" w temacie Amigi i powinnismy dawac lepszy przyklad mlodszemu pokoleniu,ktore mozemy zachecic do tej platformy/systemu. Spojrzyj na zdjecia z roznych imprez Amigowych i zobacz srednia wieku -> dinozaury (tez niedlugo wyginiemy

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #23 wysłany: 2003-10-24 19:35 w odpowiedzi na komentarz #22

Po co te przytyki o meblach itp. Stac Cie na lepsze argumenty.

Pożartowaliśmy sobie trochę z Kraszanem. Nie bierz tej dyskusji na serio.

Lepiej powiedz czy byłbyś skłonny namówić GGUA do ufundowania Amigi One dla Kraszana, gdyby napisał emulator MOSa 1.x dla AmigaOS 4

Odpowiedz

Piotr Zadora
Redaktor

komentarz #24 wysłany: 2003-10-24 21:29 w odpowiedzi na komentarz #13

(...) Nie mogę się doczekać chwili jak zobaczę ten szturm na dystrybutorów (jestem jeszcze dość młody, więc liczę, że tego dożyję). Ciekawe czy będzie równie widowiskowo jak w MediaMarkt przy wyprzedażach. Betatesterzy i developerzy to chociaż mają jakąś frajdę z używania wersji beta, ale reszta? Blind-believers? Wypisz-wymaluj Radio Maryja...

PS. Niesamowite jak bardzo można skompromitować markę a dalej ludzie będą się jej kurczowo trzymać.

Ze stosunkiem do marki o ile wiem to jest tak, że albo jest się jej wiernym albo nie. I nie jest to nic przesadnie dziwnego w kategoriach ogólnych. Dziwić może się tylko ktoś kto nie przywiązuje do marki żadnego znaczenia ale takich ludzi jest jednak obecnie chyba niewielu w skomercjalizowanym do granic świecie.
Dziwić a raczej śmieszyć może jedynie retoryka niektórych przeciwników wierności marce i jednocześnie zwolenników jedynie cech użytkowych konkurencyjnego produktu. Podczas gdy dostawca owego konkurencyjnego produktu usilnie zabiega o uzyskanie praw do wyżej wspomnianej marki.

Odpowiedz

Piotr Zadora
Redaktor

komentarz #25 wysłany: 2003-10-24 22:05 w odpowiedzi na komentarz #23

(...)Lepiej powiedz czy byłbyś skłonny namówić GGUA do ufundowania Amigi One dla Kraszana, gdyby napisał emulator MOSa 1.x dla AmigaOS 4 Kwestia jest do rozważenia ale wymagana tu będzie jasna deklaracja najlepiej na piśmie ...

Odpowiedz

Nowar
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #26 wysłany: 2003-10-24 22:12 w odpowiedzi na komentarz #7

Valwicie, zaskakujesz. Normalnie szok.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #27 wysłany: 2003-10-24 22:16 w odpowiedzi na komentarz #25

Kwestia jest do rozważenia ale wymagana tu będzie jasna deklaracja najlepiej na piśmie ...

Widzisz Kraszan, wystarczy podpisać cyrograf (nie musi być nawet krwią podpisany) i Amiga One będzie Twoja.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #28 wysłany: 2003-10-24 23:13 w odpowiedzi na komentarz #23

Po co te przytyki o meblach itp. Stac Cie na lepsze argumenty.

Pożartowaliśmy sobie trochę z Kraszanem. Nie bierz tej dyskusji na serio.

Lepiej powiedz czy byłbyś skłonny namówić GGUA do ufundowania Amigi One dla Kraszana, gdyby napisał emulator MOSa 1.x dla AmigaOS 4 Mysle ze jest to do zalatwienia. Jestem otwarty na propozycje oczywiscie wymagane jest powazne podejscie do sprawy. No i pewnie podpisanie jakichs papierkow regulujace zobowiazania kazdej ze stron.

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #29 wysłany: 2003-10-24 23:43 w odpowiedzi na komentarz #28

No proszę. Niby AmigaOS 4 taki wspaniały, niby MOS taki niszowy i bez znaczenia, a chcą emulator pisać
Tak taaak, ja wiem że tu o utarcie nosa chodzi, ale to Panowie w obie strony działa, i obyście się nie zdziwili/przeliczyli w tych waszych "marzeniochciejstwach" związanych z AmigaOS4.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #30 wysłany: 2003-10-25 03:41 w odpowiedzi na komentarz #18

Nie słyszałem żeby Hyperion dał komuś AmigaOne. Planują jakąś akcję?
Ci co napisza drivery do Lite, np. do RAIDa ethernetu (giga) czy FireWire dostana plyte za darmo od Eyetechu. Tako rzekl A. Czerwonydom. GGUA moze wiec ewentualna sciepe wydac na piwo

Odpowiedz

Olo
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #31 wysłany: 2003-10-25 09:02 w odpowiedzi na komentarz #30

Nie ewentualną sciepe wydamy w naleśnikarni ).

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #32 wysłany: 2003-10-25 10:49 w odpowiedzi na komentarz #30

Nie słyszałem żeby Hyperion dał komuś AmigaOne. Planują jakąś akcję?

Ci co napisza drivery do Lite, np. do RAIDa ethernetu (giga) czy FireWire dostana plyte za darmo od Eyetechu. Tako rzekl A. Czerwonydom.
GGUA moze wiec ewentualna sciepe wydac na piwo
A kto mowi o sciepie, pieniazki beda pochodzic od sponsora/ow. Karta dla Mandiego byla zakupiona przez "anonimowego" sponsora , a GGUA przyczynilo sie do jego znalezienia.

Odpowiedz

Albert Jasiński
Czytelnik

komentarz #33 wysłany: 2003-10-25 16:45

Strona Pegasosa zapowiada pokaz systemu
MorphOS na komputerach Pegasos 1.


Jakoś nikt się do tego nie przyczepił.

OASE odbywa się dzisiaj (25.10.2003) . Jest to równo 10 dni po premierze Pegasosa2.

Jakim więc cudem, skoro pegazos2 jest tak powszechnie dostępny w sprzedaży, Genesi nie może go zaprezentować na tej imprezie ?

Przyjeżdzają na OASE z Pegazosem1 podczas gdy od ponad tygodnia można już kupić lepszego, szybszego, nowocześniejszego i nie zaaprilowanego (bo i po co) Pegasosa2 ???

Nie dziwi to nikogo ?

A może poprostu Pegaza 2 jeszcze nie ma a ta udana premiera sprzedaży to jedynie fikcja ? Może to taki chwyt reklamowy znany już wcześniej ... Elbox też ma w sprzedaży SharkaPPC (od 2 lat) .... a jakoś nikomu nie udało się kupić.

Może i Hyperion nie jest szybki ale przynajmniej nie obiecuja gruszek na wierzbie i mówią że OS4 będzie gotowy kiedy będzie gotowy.

Eyetech jak narazie przoduje i sprzedaje swoje płyty z dużym powodzeniem.

MicroA1 była krucej zapowiadana i mniej reklamowana od Pegaza2 a już każdy może zobaczyć i pomacać (no to ostatnie to nie każdy).

Niebawem zapewne trafi do sprzedaży bo niby czemu miała by nie trafić.

Na koniec przypomnę wam że to na temat Phase5 którego spadkobiorcą jest Genesi zawsze MPS pisał że skoro produkt jest zapowiadany na wiosne można oczekiwać że na jesień się pojawi na prawdę.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #34 wysłany: 2003-10-25 16:56 w odpowiedzi na komentarz #33

Może i Hyperion nie jest szybki ale przynajmniej nie obiecuja gruszek na wierzbie i mówią że OS4 będzie gotowy kiedy będzie gotowy.
ROTFL!!!! Czy ty sam nie widzisz jakie idiotyzmy wypisujesz?
Na koniec przypomnę wam że to na temat Phase5 którego spadkobiorcą jest Genesi zawsze MPS pisał że skoro produkt jest zapowiadany na wiosne można oczekiwać że na jesień się pojawi na prawdę. MPS pisal duzo smiesznych rzeczy a pojecie o Genesi to on ma takie samo jak zdolnosci do przepowaiadania amigowej przyszlosci. W kazdym razie mam nadzieje ze pokazesz nam zrodlo z ktorego wyniaka ze Genesi jest spadkobierca P5. Wielu ludzi ktorzy maja zatargi z P5 sie ucieszy, a ja osobiscie zaczne postrzegac cie w troche pozytywniajszy sposob

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #35 wysłany: 2003-10-25 23:28 w odpowiedzi na komentarz #33

Może i Hyperion nie jest szybki ale przynajmniej nie obiecuja gruszek na wierzbie i mówią że OS4 będzie gotowy kiedy będzie gotowy.

Taaak? A kiedy będzie gotowy? ) Jak zwykle, przyganiał kocioł garnkowi, a sam zasmolony jak jasna cholera...

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #36 wysłany: 2003-10-26 13:37 w odpowiedzi na komentarz #33

Jakoś nikt się do tego nie przyczepił.

Ale w końcu od czego mamy niezawodnego Alberta. Jeżeli do czegoś można się przyczepić, to on na pewno to zrobi, a jak nie ma się do czego przyczepiać, to sam coś wymyśli.

OASE odbywa się dzisiaj (25.10.2003). Jest to równo 10 dni po premierze Pegasosa2. Jakim więc cudem, skoro pegazos2 jest tak powszechnie dostępny w sprzedaży, Genesi nie może go zaprezentować na tej imprezie?

Takim to cudem, że premiera nie oznacza powszechnej dostępności w sprzedaży, tylko to, że wyprodukowano pierwsze egzemplarze.

podczas gdy od ponad tygodnia można już kupić lepszego, szybszego, nowocześniejszego i nie zaaprilowanego (bo i po co) Pegasosa2 ???

Gdzie można kupić? Chyba się trochę rozpędziłeś...

Nie dziwi to nikogo?

Jak widzisz z dotychczasowej dyskusji, jesteś jedynym zdziwionym.

Pegaza 2 jeszcze nie ma a ta udana premiera sprzedaży to jedynie fikcja ? Może to taki chwyt reklamowy znany już wcześniej ...

Żyj tą nadzieją ...



Może i Hyperion nie jest szybki ale przynajmniej nie obiecuja gruszek na wierzbie i mówią że OS4 będzie gotowy kiedy będzie gotowy.


Rzeczywiście, to zupełnie tak jak nasz rząd, który mówi, że w gospodarce się poprawi, kiedy się poprawi. Nie dostrzegasz prostej logiki. Ze stwierdzenia "będzie gotowy kiedy będzie gotowy" nie wynika wcale, że kiedykolwiek musi być gotowy. Na szczęście fakty wydają się wskazywać na to, że w najbliższej pięciolatce prawdopodobnie będzie jednak gotowy. Ciekawe co szybciej - OS4 czy Pegasos II. Eyetech jak narazie przoduje i sprzedaje swoje płyty z dużym powodzeniem.

Eyetech nigdzie nie podał ile płyt sprzedał.

MicroA1 była krucej zapowiadana i mniej reklamowana od Pegaza2 a już każdy może zobaczyć i pomacać (no to ostatnie to nie każdy).

No i popatrz, niby premiera już była a i tak nigdzie nie można kupić. A może "ta udana premiera sprzedaży to jedynie fikcja?" . Niebawem zapewne trafi do sprzedaży bo niby czemu miała by nie trafić.

A czemu do sprzedaży nie miałby trafić Pegasos II? Widzisz jakąś przyczynę?

Na koniec przypomnę wam że to na temat Phase5 którego spadkobiorcą jest Genesi zawsze MPS pisał że skoro produkt jest zapowiadany na wiosne można oczekiwać że na jesień się pojawi na prawdę.

Na temat Hyperionu i Eyetechu MPS nic nie pisał. Czy z tego też powinniśmy wyciągać jakieś wnioski?

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #37 wysłany: 2003-10-26 13:40 w odpowiedzi na komentarz #36

Hmmm, preview komentarza by się przydał... Albo żeby tag /CITE dawał automatycznie dwa BR.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #38 wysłany: 2003-10-26 14:38 w odpowiedzi na komentarz #37

/cite i potem p i /p daja rade. jednak cite moglby zawierac bold

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #39 wysłany: 2003-10-26 15:59 w odpowiedzi na komentarz #36

Takim to cudem, że premiera nie oznacza powszechnej dostępności w sprzedaży, tylko to, że wyprodukowano pierwsze egzemplarze.

Grzegorzu, przecież Waynie Hunt z firmy Genesi cały czas publicznie twierdzi, że Pegasosa 2 można kupić od 15 października 2003. Więc ktoś tu chyba kłamie...

Ale popatrzmy na nasze podwórko:
"firma Genesi zapowiada rozpoczęcie sprzedaży Pegasosa II 15 października tego roku"

Zgadnijcie kto to napisał? Dla tych co mają krótką pamięć podpowiedź.

Ja dla odmiany miesiąc temu napisałem:
"Co prawda niektóre źródła nieśmiało wspominają o możliwości wystąpienia ataku dnia 15 następnego miesiąca, ale że jest to tylko zasłona dymna wątpliwości nikt nie ma."

Jaka była reakcja na mój komentarz? Ano wyskoczył taki Adam Malarz jak przysłowiowy Filip z konopi i zarzucił mi populizm. Bo jakże to tak, żebym to ja na blisko miesiąc przed planowanym rozpoczęciem sprzedaży Pegasosa 2 mógł publicznie napisać, że to jedna wielka lipa i sprzedaż się nie rozpocznie. Wiadomo populista, bo logicznie myśleć i wyciągać wnioski na pewno nie potrafi.

O tym, że sprzedaż Pegasosa 2 nie rozpocznie się 15 października dobrze Grzegorzu wiedziałeś (będąc pracownikiem Genesi). Ba, Ty o tym musiałeś wiedzieć znacznie wcześniej, niż ja się o tym dowiedziałem. Niemniej pisałeś tego typu newsy. Po co? Jaki miałeś w tym cel?

Gdy się Jolanta kilka dni temu zapytała czy można kupić już Pegasosa 2 to zaraz się znalazły osoby, które ze sztucznym uśmiechem na ustach podrzucały jej linka, gdzie rzekomo można Pegasosa 2 w Polsce kupić. Gdy Was mocniej przycisnęliśmy to się okazało, że "chwilowo" nie można, ale będzie za "5 minutek".

Nadal będziesz odbijał piłeczkę w tej dyskusji i napiszesz, że AmigaOS 4 też jeszcze kupić nie można? Tak, nie można i wszyscy to wiemy, nigdzie firma Amiga nie napisała, że AmigaOS 4 jest już w sprzedaży.

Linki do dystrybutorów, którzy niby mają AmigaOS 4 w swojej ofercie to zupełnie co innego, bo dystrybutorzy mogą na własnych stronach pisać, że mają już AmigaOS 5 w sprzedaży i też nic z tego nie będzie wynikało ponadto, że się dystrybutor wygłupia i szuka tanich sposobów na wyrobienie sobie potencjalnej bazy klientów.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #40 wysłany: 2003-10-26 17:23 w odpowiedzi na komentarz #39

Gdy się Jolanta kilka dni temu zapytała czy można kupić już Pegasosa 2
to zaraz się znalazły osoby, które ze sztucznym uśmiechem na ustach
podrzucały jej linka, gdzie rzekomo można Pegasosa 2 w Polsce kupić. Gdy
Was mocniej przycisnęliśmy to się okazało, że "chwilowo" nie można, ale
będzie za "5 minutek".

Linki do dystrybutorów, którzy niby mają AmigaOS 4 w swojej ofercie to
zupełnie co innego, bo dystrybutorzy mogą na własnych stronach pisać, że
mają już AmigaOS 5 w sprzedaży i też nic z tego nie będzie wynikało
ponadto, że się dystrybutor wygłupia i szuka tanich sposobów na wyrobienie
sobie potencjalnej bazy klientów.

czy jest sens komentowac to jeszcze?

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #41 wysłany: 2003-10-26 17:44 w odpowiedzi na komentarz #40

czy jest sens komentowac to jeszcze?

Spróbuj jakoś skomentować, jeśli logicznie potrafisz.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #42 wysłany: 2003-10-26 18:33 w odpowiedzi na komentarz #41

nie rozumiem dlaczego fakt robienia klienta w bambuko przez dystrybutora os 4 jest czyms innym od robienia go w bambuko przez dystrybutora pegasoa. nie rozumiem czemu w twoich oczach sam napis "amiga" powoduje ze za wszelka cene starasz sie kazdy kant uzasadnic, czego nie robisz gdy napisu "amiga" nie ma.

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #43 wysłany: 2003-10-26 18:45 w odpowiedzi na komentarz #42

Ponieważ On "logicznie myśli".

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #44 wysłany: 2003-10-26 18:45 w odpowiedzi na komentarz #42

nie rozumiem dlaczego fakt robienia klienta w bambuko przez dystrybutora os 4 jest czyms innym od robienia go w bambuko przez dystrybutora pegasoa. nie rozumiem czemu w twoich oczach sam napis "amiga" powoduje ze za wszelka cene starasz sie kazdy kant uzasadnic, czego nie robisz gdy napisu "amiga" nie ma.

Dlatego, że dyskutujemy o producencie Pegasosa 2, firmie Genesi, która twierdzi, że ma produkt i że go sprzedaje od 11 dni, choć fakty temu przeczą.

Nie mówimy zaś o dystrybutorach niemieckich, którzy tak samo łżą w przypadku AmigaOS 4 jak i w przypadku Pegasosa 2.

Niemniej zachowanie dystrybutorów niemieckich można przyrównać do zachowania producenta Pegasosa. Oba są moim zdaniem wielce naganne.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #45 wysłany: 2003-10-26 19:59 w odpowiedzi na komentarz #44

Dlatego, że dyskutujemy o producencie Pegasosa 2, firmie Genesi, która twierdzi, że ma produkt i że go sprzedaje od 11 dni, choć fakty temu przeczą.

Nie mówimy zaś o dystrybutorach niemieckich, którzy tak samo łżą w przypadku AmigaOS 4 jak i w przypadku Pegasosa 2.

na razie wiemy jedynie ich nie dostarczja. poza tym co jak co ale AI i hyperion tez sporo nalgaly co do os4 (prezentacja na cebit, do swiat w sklepach itp) wiec obie firmy nie sa "czyste".
odczuwam jednak pewien "luz" w zachowaniu userow mosa i bardzo duze napiecie u sympatykow os4. jednak porownujac to z zachowaniem firm, wcale mnie to nie dziwi.

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #46 wysłany: 2003-10-26 20:14 w odpowiedzi na komentarz #39

Grzegorzu, przecież Waynie Hunt z firmy Genesi cały czas publicznie twierdzi, że Pegasosa 2 można kupić od 15 października 2003. Więc ktoś tu chyba kłamie...

1) Nie wiem co twierdzi pan Hunt. 2) Nie wiem czy można kupić Pegasosa II, być może, skoro Genesi tak twierdzi. 3) Nie interesowałem się tym czy i gdzie można kupić Pegasosa II, w dobrej wierze zacytowałem oficjalną wypowiedź Genesi. Ja nie jestem Billem Buckiem i nie mogę odpowiadać za to czy mówi prawdę czy nie.

Zgadnijcie kto to napisał?

Ja to napisałem cytując Billa Bucka z morphos-news.de.

mógł publicznie napisać, że to jedna wielka lipa i sprzedaż się nie rozpocznie.

Wtedy nie mogłeś tego wiedzieć. Fakt, że zgadłeś, nie zmienia tego, że robiłeś założenia z góry.

O tym, że sprzedaż Pegasosa 2 nie rozpocznie się 15 października dobrze Grzegorzu wiedziałeś (będąc pracownikiem Genesi). Ba, Ty o tym musiałeś wiedzieć znacznie wcześniej, niż ja się o tym dowiedziałem.

Widzę, że znacznie lepiej ode mnie orientujesz się w strukturze organizacyjnej Genesi oraz w obiegu informacji w firmie. W tej sytuacji i tak mi nikt nie uwierzy, że nie wiedziałem, ba w ogóle mało mnie to obchodziło, bo przecież Ty wiesz lepiej...

Niemniej pisałeś tego typu newsy. Po co? Jaki miałeś w tym cel?

Jak to jaki - przecież każdy już się domyślił, że to była dywersja prawda? Widzę, że z Tobą jako zwolennikiem spiskowej teroii dziejów, traci się czas na merytoryczną dyskusję - zawsze sprowadzasz ją do osobistych złośliwości.

Gdy Was mocniej przycisnęliśmy

Kto to jest "my"? Ja nie odpowiadam za to, co w komentarzach piszą inni użytkownicy.

Nadal będziesz odbijał piłeczkę w tej dyskusji i napiszesz, że AmigaOS 4 też jeszcze kupić nie można?

Bo nie można, to fakt ogólnie znany. Ale nie przypominam sobie, żebym to w tej dyskusji stawiał jako argument.

Odpowiedz

Tomisław Kityński
Redaktor

komentarz #47 wysłany: 2003-10-27 12:01 w odpowiedzi na komentarz #37

Hmmm, preview komentarza by się przydał... Albo żeby tag /CITE dawał
automatycznie dwa BR.

Dodałem eksperymentalnie podgląd. Nad dodawaniem BR lub P muszę jednak pomyśleć, bo wymaga to jakiegoś bardziej skomplikowanego algorytmu, pewnie bez sieci neuronowych się nie obejdzie

Odpowiedz

Tomisław Kityński
Redaktor

komentarz #48 wysłany: 2003-10-27 12:15 w odpowiedzi na komentarz #38

/cite i potem p i /p daja rade. jednak cite moglby zawierac bold

Z tym boldem do rzecz gustu — jedni lubią, inni nie. Ja należę do tej drugiej grupy

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #49 wysłany: 2003-10-27 14:23 w odpowiedzi na komentarz #46

Nie wiem co twierdzi pan Hunt

To zajrzyj od czasu do czasu na jego portal.

Nie wiem czy można kupić Pegasosa II, być może, skoro Genesi tak twierdzi.

O tym, że MorphOS nie działa jeszcze na Pegasosie 2 też nie wiesz? Nie chce mi się wierzyć.

Widzę, że znacznie lepiej ode mnie orientujesz się w strukturze organizacyjnej Genesi oraz w obiegu informacji w firmie.

Ja przepraszam, ale skoro pracujesz dla Genesi i jesteś developerem systemu MorphOS, a na miesiąc przed rzekomą premierą nowego komputera nie wiesz o tym, że nowego sprzętu nikt w firmie na oczy nie widział, nie mówiąc o uruchomieniu i przetestowaniu na nim systemu operacyjnego, to rzeczywiście u Was coś nie tak z obiegiem informacji.

Naprawdę wygląda na to, że ja mam więcej informacji o tym co się dzieje wewnątrz Genesi niż Ty jako pracownik tej firmy. Choć ponownie nie mogę w to uwierzyć.

Odpowiedz

Marcik
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #50 wysłany: 2003-10-27 14:51 w odpowiedzi na komentarz #49

O tym, że MorphOS nie działa jeszcze na Pegasosie 2 też nie wiesz? Nie chce mi się wierzyć.

Serio? Mozna prosic zrodlo tej informacji?

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #51 wysłany: 2003-10-27 18:31 w odpowiedzi na komentarz #50

O tym, że MorphOS nie działa jeszcze na Pegasosie 2 też nie wiesz? Nie chce mi się wierzyć.

Serio? Mozna prosic zrodlo tej informacji?

A działa MorphOS na PegII? PegII nikt nie widział na żadnym z realnych pokazów, a tym bardziej działającego MorphOSa na Peg II. Jak ktoś zobaczy to myślę, że nie zapomni i poinformuje.

Odpowiedz

Marcik
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #52 wysłany: 2003-10-27 18:37 w odpowiedzi na komentarz #51

A działa MorphOS na PegII? PegII nikt nie widział na żadnym z realnych pokazów, a tym bardziej działającego MorphOSa na Peg II. Jak ktoś zobaczy to myślę, że nie zapomni i poinformuje.

To wiem, ale czy to swiadczy o tym, ze MOS nie dziala na PegII? Bo mi sie wydaje, ze chyba nie.

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #53 wysłany: 2003-10-27 18:48 w odpowiedzi na komentarz #52

To wiem, ale czy to swiadczy o tym, ze MOS nie dziala na PegII? Bo mi sie wydaje, ze chyba nie.

Wydaje Ci się? Ja sądzę, że będzie działał za jakiś czas. Gdyby działał dziś, to zapewne firma Genesi w swym pościgu marketingowym szybko by pokazała wynik tego działania na nowym Pegasosie II. Skoro nie pokazała ani Peg II ani tym bardziej działającego na nim MorphOSa to znaczy, że nie działa.

Odpowiedz

Marcik
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #54 wysłany: 2003-10-27 18:54 w odpowiedzi na komentarz #53

Wydaje Ci się? Ja sądzę, że będzie działał za jakiś czas. Gdyby działał dziś, to zapewne firma Genesi w swym pościgu marketingowym szybko by pokazała wynik tego działania na nowym Pegasosie II. Skoro nie pokazała ani Peg II ani tym bardziej działającego na nim MorphOSa to znaczy, że nie działa.

A moze tym razem wola poczekac az wszystko bedzie dopiete na ostatni i guzik i zrobic jakas oficjalna premiere? A poza tym sorry - argument, ze nie dziala, bo nie pokazali jest dla mnie troche smieszny

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #55 wysłany: 2003-10-27 19:11 w odpowiedzi na komentarz #54

A moze tym razem wola poczekac az wszystko bedzie dopiete na ostatni i guzik i zrobic jakas oficjalna premiere? A poza tym sorry - argument, ze nie dziala, bo nie pokazali jest dla mnie troche smieszny

I dlatego umieścili Peg II w ofercie towaru do sprzedaży, nie pokazując go nigdzie. A o tym, że teraz ma być inaczej, przekonują nas przykłady z historii firmy Genesi. Widać to prawda, że wiara czyni cuda?

Odpowiedz

Grzegorz Kraszewski
Czytelnik

komentarz #56 wysłany: 2003-10-27 19:20 w odpowiedzi na komentarz #49

To zajrzyj od czasu do czasu na jego portal.

Niestety starcza mi czasu tylko na www.exec.pl, oraz MDC.

O tym, że MorphOS nie działa jeszcze na Pegasosie 2 też nie wiesz? Nie chce mi się wierzyć.

Chyba jednak będziesz musiał uwierzyć. Nie wiem, czy MorphOS aktualnie działa, czy nie działa na Pegasosie II.

Ja przepraszam, ale skoro pracujesz dla Genesi i jesteś developerem systemu MorphOS, a na miesiąc przed rzekomą premierą nowego komputera nie wiesz o tym, że nowego sprzętu nikt w firmie na oczy nie widział, nie mówiąc o uruchomieniu i przetestowaniu na nim systemu operacyjnego, to rzeczywiście u Was coś nie tak z obiegiem informacji.

Ta informacja nie jest mi potrzebna do pracy. Tworzę komponenty systemu niezależne od sprzętu, więc ten jako taki mnie nie interesuje, z Pegasosami II pracują ludzie piszący firmware i sterowniki. A po pracy w trzech różnych miejscach (Genesi to tylko jedno z nich) nie starcza mi już czasu i energii na poszukiwanie informacji na ten temat.

Naprawdę wygląda na to, że ja mam więcej informacji o tym co się dzieje wewnątrz Genesi niż Ty jako pracownik tej firmy.

Całkiem możliwe. Po pierwsze aktywnie poszukujesz informacji, po drugie zapewne kontaktujesz się (bezpośrednio lub pośrednio) z samą "górą" Genesi. A ja, no cóż, równie dobrze mógłbyś pytać górnika dołowego o czym rozmawiano na ostatnim posiedzeniu zarządu kopalni.

Odpowiedz

Mariusz Barczyk
Czytelnik

komentarz #57 wysłany: 2003-10-28 08:36 w odpowiedzi na komentarz #51

A działa MorphOS na PegII? PegII nikt nie widział na żadnym z realnych pokazów, a tym bardziej działającego MorphOSa na Peg II. Jak ktoś zobaczy to myślę, że nie zapomni i poinformuje.

AmigaOne i OS4 tez nie ma, bo ja go nie widzialem, a wszystkie shoty to mistyfikacja albo twory szatanskiego narzedzia zwanego OS4ScreenShotGenerator (czy jak to sie tam zwalo). ;D

Odpowiedz

Marcin Juszkiewicz
Czytelnik

komentarz #58 wysłany: 2003-10-28 11:13 w odpowiedzi na komentarz #48

Z tym boldem do rzecz gustu — jedni lubią, inni nie. Ja należę do tej drugiej grupy

Na szczęście Gecko-based przeglądarki umożliwiają definiowanie własnych styli per site. Mam już jako bold

Odpowiedz

Tomisław Kityński
Redaktor

komentarz #59 wysłany: 2003-10-28 13:32 w odpowiedzi na komentarz #58

Na szczęście Gecko-based przeglądarki umożliwiają definiowanie własnych styli per site. Mam już <cite> jako bold

I to jest chyba najlepsze rozwiązanie — każdy ma dokładnie to, co lubi. Choć nie ukrywam, że najchętniej to chciałbym aby wreszcie na Amigę były (albo chociaż była) jakieś css-enabled przeglądarki. Można by wtedy podmieniać sobie style wg własnego uzania albo wręcz zrobić jakiś konfigurator WWW i pliki CSS byłyby generowane na podstawie tych ustawień — ech, rozmarzyłem się

Odpowiedz

MandiATO
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #60 wysłany: 2003-10-29 14:56 w odpowiedzi na komentarz #3

Gratulacje dla Mandiego, ale jak to sie ma do A1?

Dziękuję za gratulacje A jak się to ma do A1? Ano tak, że obecnie będę miał więcej czasu aby dokończyć tłumaczenie (co prawda wiele do dokończenia nie zostało, ale za to zawsze brakuje czasu na takie końcowe szlify)

Z poważaniem
Mandi^ATO

PS: Przepraszam, ale ostatnio jestem bardziej off-line i nie śledzę tego co i gdzie i kiedy się dzieje.

PS2: Dziękuję Arkowi Hućko, oraz całemu GGUA za wsparcie moralne i nie tylko

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #61 wysłany: 2003-10-31 16:04 w odpowiedzi na komentarz #45

odczuwam jednak pewien "luz" w zachowaniu userow mosa i bardzo duze napiecie u sympatykow os4. jednak porownujac to z zachowaniem firm, wcale mnie to nie dziwi.

Luz u mosowców? Jeśli brak kultury jest luzem to zgadzam się. Amigowcom czekającym na OS4 wcale się nie dziwię. To jak czekanie pod porodówką na wymarzone własne dziecko. Niby spokój, ale podniecenie, czy bedzie takie wymarzone, czy tylko takie zwyczajne. Morphowcy dla odmiany ulegli czarowi BB i zatracili zdrowy rozsądek w czytaniu informacji autorytetów Pegasosa.
Niby to nierozsądne, nielogiczne, ale może tym razem Boski Blagier napisał wyjątkowo prawdę.

A poważnie to Genesi zachowuje się dziwnie, chwaląc się czymś, co dopiero zaczęła robić i od wczoraj sprzedaje na własnym serwisie. (bbrv osobiście powiadomił o tym, że 15 października płyta ukaże się w sprzedaży dla klienta). OS4 nie podaje oficjalnie jeszcze terminu sprzedaży, choć dystrybutorzy już umieszczają nieistniejący towar w swojej ofercie (szefostwo nie wypowiedziało się jeszcze co do terminu sprzedaży OS4).
Tak więc komentować tego nie będę, bo polemika jałowa.

Obie firmy spieszą się, żeby wygrać wyścig z czasem i to mnie wcale nie dziwi.

Odpowiedz

Tomasz Kaczanowski
Czytelnik

komentarz #62 wysłany: 2003-10-31 16:46 w odpowiedzi na komentarz #61

Luz u mosowców? Jeśli brak kultury jest luzem to zgadzam się.
[...]
Niby to nierozsądne, nielogiczne, ale może tym razem Boski Blagier napisał wyjątkowo prawdę.

heh... nie to, żebym się czepiał, sam zbytnio Billa dażę średnią sympatią, ale jak już chce się być konsekwentnym to takie zestawienie jak powyżej nienajlepiej wygląda chyba nie???
A poważnie to Genesi zachowuje się dziwnie, chwaląc się czymś, co dopiero zaczęła robić i od wczoraj sprzedaje na własnym serwisie. (bbrv osobiście powiadomił o tym, że 15 października płyta ukaże się w sprzedaży dla klienta). OS4 nie podaje oficjalnie jeszcze terminu sprzedaży, choć dystrybutorzy już umieszczają nieistniejący towar w swojej ofercie (szefostwo nie wypowiedziało się jeszcze co do terminu sprzedaży OS4).
co do terminów, to dla OS4 były już wcześniej podawane.. cóż widać szefowie obu firm biorą przykład z innego Billa, który sprzedawał, to czego jeszcze nie miał...

Odpowiedz

Tomasz Kaczanowski
Czytelnik

komentarz #63 wysłany: 2003-10-31 16:52 w odpowiedzi na komentarz #61

Luz u mosowców? Jeśli brak kultury jest luzem to zgadzam się.
[...]
Niby to nierozsądne, nielogiczne, ale może tym razem Boski Blagier napisał wyjątkowo prawdę.

heh... nie to, żebym się czepiał, sam zbytnio Billa dażę średnią sympatią, ale jak już chce się być konsekwentnym to takie zestawienie jak powyżej nienajlepiej wygląda chyba nie???
A poważnie to Genesi zachowuje się dziwnie, chwaląc się czymś, co dopiero zaczęła robić i od wczoraj sprzedaje na własnym serwisie. (bbrv osobiście powiadomił o tym, że 15 października płyta ukaże się w sprzedaży dla klienta). OS4 nie podaje oficjalnie jeszcze terminu sprzedaży, choć dystrybutorzy już umieszczają nieistniejący towar w swojej ofercie (szefostwo nie wypowiedziało się jeszcze co do terminu sprzedaży OS4).
co do terminów, to dla OS4 były już wcześniej podawane.. cóż widać szefowie obu firm biorą przykład z innego Billa, który sprzedawał, to czego jeszcze nie miał...

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #64 wysłany: 2003-10-31 19:08 w odpowiedzi na komentarz #63

heh... nie to, żebym się czepiał, sam zbytnio Billa dażę średnią sympatią, ale jak już chce się być konsekwentnym to takie zestawienie jak powyżej nienajlepiej wygląda chyba nie???

Nikt nie darzy BB wielką sympatią, ale każdy z Pegasowców wierzy, że będzie dobrze. To coś nowego? A co do konsekwencji to ja jej w tych dwóch zdaniach nie zauważyłam. Fakt, że wyrwane z kontekstu nie łączą się ze sobą.

co do terminów, to dla OS4 były już wcześniej podawane.. cóż widać szefowie obu firm biorą przykład z innego Billa, który sprzedawał, to czego jeszcze nie miał...

Czy Hyperion obiecywał jakiś termin wydania OS4? Z tego co wiadomo to nie. Trudno więc mieć do Hyperiony pretensje, że robi OS4 2 lata i prace te dobiegają końca. Trudno również mieć pretensje do Hyperionu, że Amiga INC nie wywiązała się ze swoich obietnic. Ja nie mylę firm i ich szefów. A jeśli mylę, to proszę o sprostowanie.

Natomiast Genesi ustami swoich szefów składa obietnice, których terminy są nierealne w momencie ich ogłoszenia. Ale wygląda na to, że jestem niedowiarkiem i źle oceniam firmę Genesi, a sympatyzuję 'bezpodstawnie' z Hyperionem.
Skąd to się bierze? Z czytania wypowiedzi szefów obu firm.

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #65 wysłany: 2003-10-31 20:32 w odpowiedzi na komentarz #61

Luz u mosowców? Jeśli brak kultury jest luzem to zgadzam się. Amigowcom czekającym na OS4 wcale się nie dziwię. To jak czekanie pod porodówką na wymarzone własne dziecko. Niby spokój, ale podniecenie, czy bedzie takie wymarzone, czy tylko takie zwyczajne. Morphowcy dla odmiany ulegli czarowi BB i zatracili zdrowy rozsądek w czytaniu informacji autorytetów Pegasosa.
Niby to nierozsądne, nielogiczne, ale może tym razem Boski Blagier napisał wyjątkowo prawdę.

A poważnie to Genesi zachowuje się dziwnie, chwaląc się czymś, co dopiero zaczęła robić i od wczoraj sprzedaje na własnym serwisie. (bbrv osobiście powiadomił o tym, że 15 października płyta ukaże się w sprzedaży dla klienta). OS4 nie podaje oficjalnie jeszcze terminu sprzedaży, choć dystrybutorzy już umieszczają nieistniejący towar w swojej ofercie (szefostwo nie wypowiedziało się jeszcze co do terminu sprzedaży OS4).

Ulegli czarowi? Pewnie tego ze maja to co chcieli i moga spokojnie patrzec jak czekajacym naos4 wzrasta napiecie bo owa "ciaza" sie wydluza. i to dosc znacznie. to czy bb to blagier pozostawie osadowi innych. nie znam go a to co mowi to zwykly belkot marketoida.
znowu sie czepiasz owego magicznego 15.10. mimo ze ktos juz podal cytat ze "sprzedaz zaczna 15 a wysylke okolo 2 tygodni pozniej". czyli na dniach ludzie powinni dostac pierwsze egzemplarze. a os obiecywano juz kilku krotnie, wystarzy popatrzec po amiportalach na kiedy byly zapowiedzi. gwiazdka 2002, cebit 2003 a terza "jak bedzie" czyli pewnie przyslowoewe amigowe 2 tygodnie

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #66 wysłany: 2003-10-31 20:41 w odpowiedzi na komentarz #64

Czy Hyperion obiecywał jakiś termin wydania OS4? Z tego co wiadomo to nie.
patrz poprzedni koment. co najmniej 2 terminy byly obiecane

Trudno więc mieć do Hyperiony pretensje, że robi OS4 2 lata i prace te dobiegają końca. Trudno również mieć pretensje do Hyperionu, że Amiga INC nie wywiązała się ze swoich obietnic.


te prace dobiegaja konca juz od ponad roku.

Natomiast Genesi ustami swoich szefów składa obietnice, których terminy są nierealne w momencie ich ogłoszenia. Ale wygląda na to, że jestem niedowiarkiem i źle oceniam firmę Genesi, a sympatyzuję 'bezpodstawnie' z Hyperionem.
Skąd to się bierze? Z czytania wypowiedzi szefów obu firm.


powiedzieli 15.10. + 2 tygodnie. poczekaj ze swoimi osadami az ten czas minie. z kim sympatyzujesz albo w czyim imieniu piszesz nikgo w sumie nie interesuje bo odnosze wrazenie ze i tak ciagle powtarzasz te same teksty. a jesli serio bazujesz na wypowiedziach obu szefow firm to imo warto te wypowiedzi czytac do konca i brac poprawke antypropagandowa. ale kazdemu co lubi.

Odpowiedz

Marcin Libicki
Czytelnik

komentarz #67 wysłany: 2003-11-03 12:15 w odpowiedzi na komentarz #66

Łukasz Grupa, 2003-10-31 20:41

powiedzieli 15.10. + 2 tygodnie. poczekaj ze swoimi osadami az ten czas minie.


Powiedzial to PegasOwiec dnia 10.31. ) A ile jest 15.10 + 2 tygodnie? Przydaloby sie nauczyc liczyc )) Pozdrawiam serdecznie

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #68 wysłany: 2003-11-03 14:03 w odpowiedzi na komentarz #67

Powiedzial to PegasOwiec dnia 10.31. ) A ile jest 15.10 + 2 tygodnie? Przydaloby sie nauczyc liczyc )) Pozdrawiam serdecznie

Pegasowcem nie jestem. Liczyc chyba potrafie: 15.10 + 2 tygodnie to 29.10. Pisalem komenta 31.10. Zakladajac nawet ze juz 29.10 wysla pierwsze egzemplarze do sklepow to raczej przed weekendem nikt by tego nie wystawil bo albo by nie doszlo do wszytskich, albo najpewniej czekano by na jakis wspolny termin. Po cichu liczylem ze bedzie to dzisiejszy poniedzialek ale na to na razie nie wyglada. Jesli do piatku nic nie pokaza, to ci co wplacili kase moge sie zaczac martwic Chyba ze maja cierpliwosc czekajacych na legendarne koszulki czy os4 ))))

Odpowiedz

Kornel Lesinski
Czytelnik

komentarz #69 wysłany: 2003-11-04 00:15 w odpowiedzi na komentarz #68

Ok, to Pegaza 2 nie ma. Ide kupic A1... hmm...

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #70 wysłany: 2003-11-04 01:12 w odpowiedzi na komentarz #69

na razie nie ma. ale peg 1 chyba wystarczajaco daje rade, co?

Odpowiedz

Discord
Online: 17
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • b...b...
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • Janusz82Janusz82
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • NorBertNorBert
  • PatuPatu
  • spazmaspazma
  • SZAMANSZAMAN
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę