Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2014-12-24 20:25, Autor: redakcja, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 11143

A A A

Deathmask 3D - na silniku Glooma

Z okazji Świąt nasz redakcyjny kolega Czesław Mnich przygotował dla Was kolejną grę bazującą na silniku Gloom Deluxe. Projekt jest konwersją znanej amigowej gry Deathmask.

Gra składa się z 10 poziomów, które nie należą do łatwych. Ponadto dostępna jest rozrywka dla dwóch graczy również w trybie combat. Archiwum dostępne jest w dwóch wersjach: ADF oraz LHA.

Deathmask 3D


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 15
  • Adam_MAdam_M
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • MDWMDW
  • MirqMirq
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Hextreme
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2014-12-24 21:52

Wygląda to fajnie, ale należy zauważyć, że jest tu troszkę łamania praw autorskich. Gra Deathmask jest grą komercyjną, więc nie należy używać grafiki z niej bez pozwolenia. Skoro pilnujecie prawa autorskie AmigaOS, to zadbajcie chociaż o tę kolebkę Amigi, która nam pozostała w postaci takich gier. Przecież jak nie będzie zysku, to nikt nie będzie robił nowych gier na Amigę.

Abstrahując od tego, ja kocham Deathmask z tego względu, że jest to gra, która posiada klimat. Klimat, który jest nieobecny w żadnym Doomie. Dlatego też dbam o tego typu amigową twórczość oraz o autorów, którzy często poświęcali długie miesiące ciężkiej pracy byśmy mogli ujrzeć tego typu wspaniałe tytuły na Amidze.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2014-12-24 22:08 w odpowiedzi na komentarz #1

Chyba Cię Kolego z deka pogięło Sądzisz, że autorzy Deathmask liczą jeszcze na jakieś profity od swojej bądź co bądź bardzo słabej gry ? I od tego ma być uzależnione tworzenie nowych gier na Amigę ??? Człowieku nie wiem czy nie zauważyłeś, ale stoimy u progu 2015 roku a nie 1995 Ocknij się ! Nikt nie robi komercyjnych gier na Amigę licząc na jakikolwiek zysk !
Deathmask to jeden z tych crapów, które udowadniały, że na Amidze się nie da uzyskać takiego efektu jak w Doomie
Koło Dooma nie stawiaj takich crapów Co więcej, ŻADEN amigowy "doom" nie umywa się do pecetowego oryginału.

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #3 wysłany: 2014-12-24 22:20 w odpowiedzi na komentarz #2

Wypraszam pomówienia Genetic Species , Ab3d2 są wg lepsze od dooma a i jeszcze Breattles

Odpowiedz

Hextreme
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2014-12-24 23:39 w odpowiedzi na komentarz #2

@Adam Kołodziej

A przeszedłeś całego Deathmaska? Na końcu jest coś ciekawego, dzięki któremu powinieneś zrozumieć moje słowa.

Amiga jest poniewieranym komputerem. Najpierw Doom nie chciał niby działać - to część ludzi rzuciła AGAtę w diabły. A tu okazało się, że na Amidze Doom chodzi lepiej niż na analogicznym PC. Chcieć to móc.

Jak już AGAty się pozbyto to w końcu Amiga przestała wystarczyć, bo bardziej rozbudować się jej już nie dało. Oczywiście to kolejny nonsens, ale już wtedy przestano optymalizować programy, by uzyskać pełną wydajność procesora PowerPC 603e. Ta tendencja trwa nieprzerwanie po dziś dzień.

Proszę sobie wyobrazić ile gier mogło by pójść na PowerPC 603e/300MHz, gdyby zaczęto wreszcie pisać programy pod filozofię Amigi. Przecież tysiące jakościowych tytułów z PC.

Ja nie nadążam. Ile będzie kosztować X5000? Ile jeszcze ten wyścig będzie trwał? Za dużo jest do nadrobienia, a raczej nikt się nie kwapi by coś nadrabiać. Że niby hobby? No cóż, to by coś tłumaczyło. Ja przynajmniej będę nadal pracował na rzecz Amigi i jej filozofii. Sam mam sporo zaległości, które systematycznie nadrabiam.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2014-12-25 09:08 w odpowiedzi na komentarz #3

Genetic Species bliżej do Wolfa3D niż do Dooma. Wszystko dzieje się na jednym poziomie bez schodów, wind itp. Grywalność bardzo przeciętna. Natomiast AB3D technicznie lepiej, ale też bardziej pixelowato i płynność pozostawia wiele do życzena. Mam oryginał na CD32 to naprawdę trzeba dużo samozapału, że grać z kilkoma fps/s . Dopiero na WINUAE można to przejść ciesząc się płynnością nieosiągalną na Amig68k
No i też AB3d czy Ab3d2 są zdecydowanie gorsze od Dooma. Bardzo krótkie i proste levele. Ledwie jeden zaczniesz, zabijasz kilka potworków już kolejny Krótkie, słabe, do tego monotonne i powtarzalne tekstury itd Jak na Amigę może są dobre, ale do pecetowych tytułów to im daleko
Doom to kameń milowy, jedna z tych gier która zmieniła oblicze gier, tych gier

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2014-12-25 10:00 w odpowiedzi na komentarz #4

Z całym szacunkiem, ale przechodzić totalnego crapa, żeby na samym końcu zobaczyć "coś ciekawego" ? To musiałby być jakić cud żeby zrekompensować męczarnie .
W Doomie też jest coś ciekawego na końcu, a każda sekunda gry to czysta brutalna i klimatyczna przyjemność

Odpowiedz na kilka poniższych pytań Kolego. W dniu premiery Dooma na PC ile na świecie było sprzedanych Amig, ile z nich miało procesor 030 (bo dopiero taki model można uznać za minimum do Dooma), ile z nich miało dysk twardy i w końcu, ile dysponowało paletą barw odpowiadającą VGA ? Myślisz, że id Software opłacało się robić konwersję na Amigę ?
Wypowiedź Carmacka, że się nie da,mogła wynikać z lekceważenia tego już kurczącego się rynku gier na Amidze, ale tu chodziło o pieniądze Doom był i z tego co kojarzę nadal jest pozycją komercyjną nastawioną na zysk. I tu mogę nawiązać do Twojej uwagi odnośnie praw do grafik z Deathmaska. A czy Ty kupiłeś pełną wersję Dooma, aby móc legalnie korzystać z plików .wad ? Rozumiem, że grasz tylko w wersję shareware Doom powstał na każdą liczącą się platformę. Przykładowo rynek SNES był tak potężny, że opłacało się zrobić kosztowny cart z procesorem RISC o mocy większej niż cały SNES, byleby wydać grę na tę platformę
Wracając do słynnej wypowiedzi Johna Carmac to oczywiście, że nie da się zrobić Dooma na wówczas najpopolarniejszy model A500 z 1MB RAM bez dysku twardego Ba ! Nie da się nawet zrobić Wolfensteina 3D zrobić, który zasuwa jak dziki na 286 16Mhz
Nawet bogata scena amigowa nie jest w stanie zrobić takich cudów. W pewnym miejscu zwyczajnie brakuje mocy i żadna optymalizacja niewiele pomoże.
Co do PowerPC to pokaż ile tytułów pokazało się na Pipina A przecież stała za tym dużo poteżniejsza marka niż Commodore i Escom razem wzięte Ty ze swoją fanatyczną amigową mentalnością tkwisz nadal w latach 90
Amiga skończyła się dawno temu. Jak inne wówczas ciekawe marki jak Acorn, Amstrad, Spectravideo itd. Dziś to już tylko pasja dla panów najlepiej z grubym portfelem po 30stce
X1000, X5000 itp to są modele właśnie dla majętnych hobbystów Nieważne ile kosztują Nikt nie pyta właściciela customowanego Harleya czy Junaka czy "Garbusa" ile kosztuje ta pasja
Napiszę to jeszcze raz, Amiga jest już dawno skończona Został tylko przyjemny sprzęt dla pasjonatów. Jedni bawią się klasykiem bez potrzeby więszej rozbudowy, inni robią "megakanapki" z PowerPC i Radeonami, a inni kupują sobie nowy sprzęt jak X500 czy X1000. A i jeszcze inni bawią się emulacją bo jest szybka i wygodna Pasja amigowa ma wiele obliczy

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #7 wysłany: 2014-12-25 11:38 w odpowiedzi na komentarz #6

Może i AB3D i breathless zbliżają się technicznie do DOOMa.

Problem to oczywiście niezbyt ciekawe poziomy i wymagania sprzętowe.

Przez dziadowskie kości AGA te gry wymagają 060, to jakiś żart.

DOOM chodził na PC na 386 płynnie.

Fakt że na Amidze DOOM i podobne gry wymagają dwadzieścia razy szybszego procesora, jasno pokazuje że AGA to była pomyłka.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #8 wysłany: 2014-12-25 11:45 w odpowiedzi na komentarz #7

A wracając do 060, tego sprzętu nie kupiłbym w 1998 i nie kupię teraz.

060 w 1998 kosztował niewiele mniej najtańsze ppc do A1200 plus bvision.

Czyli tyle co PC z 300 MHz zegar, wraz z ATI Rage, plus jeszcze trochę.

060 to był bezsens w 1998 roku.

Dzisiaj też, ceny 060 kompletnie z kosmosu.

Nie wydam na to dziadostwo paru tysi, tylko po to żeby mieć na siłę obudowę i zasilacz od Commodore.

Bo reszta w zasadzie do wymiany/zastąpienia.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: 2014-12-25 13:08 w odpowiedzi na komentarz #8

W dooma na Amidze 1200 z 030 można spokojnie pograć, a Alien Breed 3D2 TKG jest zdecydowanie lepszy od dooma 1 i 2 Alien Breed 3D2 TKG to najlepsza gra tego typu na Amidze

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2014-12-25 13:11 w odpowiedzi na komentarz #7

W doomie "inteligencja" przeciwników to jakiś żart, natomiast w Alien Breed 3d2 TKG to wyższa półka Generalnie doom to słaba gra, ale są fanatycy, co będą piać z zachwytu, że to zajebista gra, a jest grą cienką jak barszcz

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #11 wysłany: 2014-12-25 13:29

Czesiek, jak zwykle fajną robotę odwaliłeś Trochę pracy włożyłeś w nową odsłonę Deathmask

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #12 wysłany: 2014-12-25 13:29 w odpowiedzi na komentarz #10

Z relacji mojego brata wiem, że Alien Breed 3d2 TKG to faktycznie inna półka (skala trudności), nawet dla osób które sporo grywały w klasyczne FPSy na PC jest pewnym wyzwaniem.

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #13 wysłany: 2014-12-25 16:19

Pod tym linkiem można zobaczyć jak wyglądała końcówka Deathmaska. Matthew Owens, który stworzył muzykę do gry Deatkmask ma na YT dwa ciekawe kawałki Crusade i Flag, których warto posłuchać.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #14 wysłany: 2014-12-25 18:21 w odpowiedzi na komentarz #9

Lepsze w czym ? Konkrety proszę.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #15 wysłany: 2014-12-25 19:34 w odpowiedzi na komentarz #13

Warto przejść tą grę dla tych zdjęć

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #16 wysłany: 2014-12-25 19:41 w odpowiedzi na komentarz #13

A tak wracając do tematu, dzięki Czesław.

Prezentuje się to o wiele lepiej niż oryginał.

W oryginale zawsze wkurzał ten widok niby 3D a nie 3D. I to przesuwanie się z przeskokiem, zamiast płynnego ruchu.

Jeszcze mam tylko jedno małe pytanie - jak drzwi otworzyć.

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #17 wysłany: 2014-12-25 19:56 w odpowiedzi na komentarz #16

też właśnie zagrałem wszystko jest w porządku znacznie lepiej niż oryginał ale no właśnie jak otworzyć te drzwi ?

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #18 wysłany: 2014-12-26 00:16 w odpowiedzi na komentarz #16

Drzwi otworzą się same jak wybijesz wrogów - chyba że o jakieś inne drzwi chodzi .

Do autora portu kilka pytań z ciekawości mam

- Czy Death Mask 3D ruszy na kościach ECS ?
- Czy port będzie poprawiany pod względem prędkości ? - Chociaż i tak chodzi przywoicie

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #19 wysłany: 2014-12-26 00:37 w odpowiedzi na komentarz #18

Niektore drzwi otwieraja sie gdy zbierzemy dany przedmiot, Wystepuja tez sekretne drzwi ukryte w scianach.
Gra dziala na ECS, jesli uzywasz wersji adf to startujesz gre bez startup-sequence i wpisujesz LoadWB potem klikasz na setings i dajesz zapis.

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #20 wysłany: 2014-12-26 01:16 w odpowiedzi na komentarz #19

Super że ruszy na ECS , A600 wzywa

Odpowiedz

Hextreme
Czytelnik

komentarz #21 wysłany: 2014-12-26 09:27 w odpowiedzi na komentarz #7

Pamiętaj, że Amiga ma wielozadaniowy system AmigaOS. Kiedy uruchomiony jest Wolfenstein 3D, czy Doom, nadal działają inne taski. Dlatego wymagania trochę większe. Ten sam Wolf 3D czy Doom chodziły pod MS-DOS, który nie jest systemem wielozadaniowym.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej optymalizować porty Wolfa i Dooma na Amigę.

Odpowiedz

Hextreme
Czytelnik

komentarz #22 wysłany: 2014-12-26 09:53 w odpowiedzi na komentarz #6

No cóż, muszę przyznać Ci rację, Amigę po 1994 roku opuściło większość deweloperów i firm zajmujących się produkcją software. Zostało parę najbardziej wiernych firm typu Team 17. Nie mieliśmy i nie mamy deweloperów klasy ID Software, to i nie mamy Dooma na poziomie, choć klony które wyszły na Amigę nie są aż tak złe.

Zabrakło dobrych deweloperów, to wszystko.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #23 wysłany: 2014-12-26 10:56 w odpowiedzi na komentarz #20

Doceniam trud autora, ale szczerze tę grę traktuję jako ciekawostkę. Nie ma to ani odrobiny tzw. grywalności, czy "miodności" jak to określano kiedyś w jakimś miesięczniku o grach

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #24 wysłany: 2014-12-26 12:00 w odpowiedzi na komentarz #23

Kwestia Gustu

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #25 wysłany: 2014-12-26 12:07 w odpowiedzi na komentarz #24

Albo realnej oceny... Nawet w latach 90 ta gra uznana zostałaby za crap. Nasz rodzimy Project Battlefield jest znacznie lepszy choć i tak był mega średniakiem.

https://www.youtube.com/watch?v=TuhUI686y8o

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #26 wysłany: 2014-12-26 12:13 w odpowiedzi na komentarz #21

Nie drogi, Robercie.

Te gry działają o wiele wolniej na Amidze, bo AGA jest kilkadziesiąt razy wolniejsza od zwykłej karty SVGA do pc.

I nic tu żadna optymalizacja nie pomoże.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #27 wysłany: 2014-12-26 12:14 w odpowiedzi na komentarz #25

Pomijając jak to wygląda, to mi osobiście gra wydawała się nawet ciekawa.

Można ustawić granie w okienku na wb, wtedy jak się nie przesadzi z wielkością okienka, jest o wiele lepiej.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #28 wysłany: 2014-12-26 12:20 w odpowiedzi na komentarz #22

Zabrakło drogi Robercie trybu chunky pixel w AGA.

Bez tego developerzy byli bez szans.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #29 wysłany: 2014-12-26 12:22 w odpowiedzi na komentarz #28

Trochę się wciągnąłem w ten nowy DeathMask.

Fajnie się gra.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #30 wysłany: 2014-12-26 12:23 w odpowiedzi na komentarz #26

To mówisz, że Amiga 1200 jest kilkadziesiąt razy wolniejsza od ibm 286?

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #31 wysłany: 2014-12-26 13:21 w odpowiedzi na komentarz #30

W grafice?

Mam starego 386 SX 20 MHz z roku 1991, z kartą graficzną CL z roku 1992.

Procesor w tym 386 jest dwa razy wolniejszy niż 68020 w Amidze 1200.

Ale za to transfer do karty graficznej na poziomie 4419 kPikseli na sekundę.

c2p na 68060 wyciąga 4624 kPikseli na sekundę (dane z blazewcp).

Procek w tym 386 SX mam dwadzieścia razy wolniejszy od 68060, ale transfer wolniejszy tylko o 4,5 %.

To pokazuje jak słabe są kości AGA.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #32 wysłany: 2014-12-26 13:28 w odpowiedzi na komentarz #31

Pisałem o 286
Lepsza optymalizacja i wolfenstein 3d jak i doom będą chodzić szybciej jak obecnie na słabszych Amigach Co dowodem są różne porty dooma na Amigę, są wolniejsze i szybsze, a to oznacza, że da się jeszcze lepiej

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #33 wysłany: 2014-12-26 13:34 w odpowiedzi na komentarz #32

Ale ograniczeń AGA i tak się nie przeskoczy.

Moim zdaniem bez sensu.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #34 wysłany: 2014-12-26 13:56 w odpowiedzi na komentarz #33

Bez sensu jest twierdzić bez sensu No, ale ok, to jest Twoje podejście P.S. A które ograniczenia przeskoczysz?

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #35 wysłany: 2014-12-26 14:19 w odpowiedzi na komentarz #34

Największy problem z klasykiem, to szybkość grafiki.

Jak by była jakaś tania karta graficzna do klasyka to by było inaczej.

Pewno dałoby radę na to robić jakieś w miarę fajne gierki w rozsądnym czasie.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #36 wysłany: 2014-12-26 14:29 w odpowiedzi na komentarz #35

Dodajesz lepszy procesor i już jest lepiej Taki Alien Breed 3d 2 TKG na 040 już fajnie chodzi A jak masz kartę graficzną jeszcze, to pomyka aż miło Co do cen, to nie ma co dyskutować, bo dla kogoś będzie to tanio, a dla innego drogo - jak ze wszystkim

W latach 90 sporo ludzi miało rozbudowane Amigi i taki doom był łykany na spokojnie Ponoć dominowała A500, ale od połowy lat 90 to wątpię

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #37 wysłany: 2014-12-26 14:33 w odpowiedzi na komentarz #25

jak dla mnie ten battelfied jest gorszy niż za żelazną bramą - głównie przez rozpikselowanie i detekcje kolizji zwłaszcza to drugie

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #38 wysłany: 2014-12-26 23:49 w odpowiedzi na komentarz #37

Za żelazną bramą to nawet tekstur nie ma Albo prawie w ogóle. Jak już wcześniej wspomniałem, amigowe "doomowce" są słabe lub przeciętne. Jeśli jakiś element jest dobry to coś innego zawodzi. Osobiście lata temu duże nadzieje pokładałem w Breathless. Recenzja w ŚGK rozpalała wyobraźnie W rzeczywistości cudów nie było. Design leveli słaby, przeciwnicy poruszali się z inteligencją rozwielitki i jeszcze nie było widcznej broni z której się strzela. Grałem praktycznie w każdy amigowy FPS i niestety żaden nie zbliżył się do poziomu już nie mówię najlepszych, ale nawet średnich pecetowych produkcji. Oczywiście jakiś swój urok mają i można znaleźć ciekawe elementy, ale jako całość powtarzam są słabe lub przeciętne

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #39 wysłany: 2014-12-27 01:50 w odpowiedzi na komentarz #38

Tekstury są minimalne w żelaznej bramie fakt ale i tak bije battelfieda bo autorzy pomyśleli bardziej o swojej grupie docelowej . I taka uboga gra ja za zelazna brama chodzi lepiej i sprawia wrazenie bardzie dobracowanej niz battelfied mimo tej swojej ubogości . Na A500 1 mb ciężko o więcej

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #40 wysłany: 2014-12-27 07:37

Pod tym linkiem można zobaczyć jak prezentuje się gra w praktyce. Na upartego grę można ukończyć w 35 minut. Podczas wrzucania filmu na YT dźwiek stracił synchronizację z obrazem.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #41 wysłany: 2014-12-27 09:09 w odpowiedzi na komentarz #38

doom i wolfenstain 3d to słabizna, jedyny plus w doomie to pietra, reszta jest słaba Alien Breed 3D 2 - TKG. bije dooma i wolfa pod każdym względem

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #42 wysłany: 2014-12-27 11:56 w odpowiedzi na komentarz #41

Mieli parę fajnych pomysłów w tym AB3D2.

Niestety jak wiadomo AGA bitplany i po temacie. Nawet na 060 wygląda i chodzi gorzej niż DOOM na 386.

Patch RTG niby jest i coś tam można zobaczyć jakby to wyglądało jakby Amiga przed 1994 miała lepszą grafikę.

Szkoda że prawie nie działa.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #43 wysłany: 2014-12-27 11:57 w odpowiedzi na komentarz #40

Jesteśmy wdzięczni Czesław za tę wersję. Sporo lepsza od oryginału. Gra się nawet całkiem fajnie.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #44 wysłany: 2014-12-27 13:01 w odpowiedzi na komentarz #42

To prawda, Doom to słaba gra, ale trochę jednak lepsza od Testament Alien Breed 3d 2 TKG bije obie wersje dooma na głowę, graficznie, muzycznie, inteligencja przeciwników, w ogóle silnik gry Alien Breed 3d 2 TKG jest bardziej urozmaicona, dużo ciekawych rodzai broni, a w doomie jedynie jedna broń fajna, reszta słabo wykonane Doom mogła być fajną grą - szkoda, że ją skopali :/

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #45 wysłany: 2014-12-27 15:28 w odpowiedzi na komentarz #44

Ta na pewno.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #46 wysłany: 2014-12-27 17:54 w odpowiedzi na komentarz #44

Ty jesteś jakiś niedorozwinięty czy trolujesz ? Doom to nie tylko kamień milowy w grach ogólnie, to gra wszechczasów ! Fundament niemal wszystkich późniejszych gier FPS. Poczytaj recenzje w starych miesięcznikach komputerowych i wyciąg sobie średnią, a potem zagraj. Jeśli nadal się nie spodoba to mogę przypuszczać, że na grach się nie znasz

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #47 wysłany: 2014-12-27 19:20 w odpowiedzi na komentarz #46

Ja w sprawie Dooma tak to naprawdę kamień milowy fakt a jednak i tak nie lubię tej gry , jak pierwszy raz w nią grałem wydała mi się po prostu głupia

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #48 wysłany: 2014-12-27 19:31 w odpowiedzi na komentarz #47

No a potem to już było z górki.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #49 wysłany: 2014-12-27 19:36 w odpowiedzi na komentarz #46

Ty jesteś jakiś niedorozwinięty czy trolujesz?
Doom to niedopracowana gra, która się chowa do Alien Breed 3d2 TKG Grałem w obie gry i porównanie mam, a to nie tylko moje zdanie

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #50 wysłany: 2014-12-27 19:43 w odpowiedzi na komentarz #47

Głupia, to może nie, chociaż przeciwnicy są bardzo głupi Programiści się nie popisali i tyle To jest jedna z rzeczy dzięki której doom jest słabo grywalny

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #51 wysłany: 2014-12-27 20:08 w odpowiedzi na komentarz #49

AB3D miałby szansę być lepszą grą od DOOMa gdyby AGA była lepsza.

A tak cóż. Jest trochę od DOOMa słabszy.

Kłopoty z kartą graficzną też swoje dodają.

Tu DOOM jest lepszy bo działa bez problemu na Amigach z kartami graficznymi.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #52 wysłany: 2014-12-27 20:13 w odpowiedzi na komentarz #51

Doom się chowa pod każdym względem do Alien Breed 3d 2 TKG Grafika, dźwięki, bronie, muzyka, klimat, to tylko część tego, co ma lepsze Alien Breed 3d 2 TKG Doom jest grą prostszą, a co za tym idzie też mniej grywalną Doom nie posiada tak dobrej grafiki, muzyki, dźwięków no i klimatu jak Alien Breed 3d 2 TKG

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #53 wysłany: 2014-12-27 20:46 w odpowiedzi na komentarz #52

Właśnie zrobiłem sobie małą partyjkę w DOOMa. Na Amidze.

Rozdzielczość 640x480, działa bez problemu z kartą graficzną.

DoomAttack działa bez problemów z kartą graficzną, od strzału bez żadnych cudów.

Zrobisz to samo z AB3D2?

Oczywiście że nie, czyli jednak DOOM ma lepszą grafikę i jest lepiej dopracowany.

Klimat AB3D2 może i byłby fajny, tylko że AB3D2 musiałby najpierw działać w wyższej rozdzielczości i z kartą graficzną.

Bez tego to rozrywka jest średnia.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #54 wysłany: 2014-12-27 21:08 w odpowiedzi na komentarz #53

Oczywiście, że tak
A ustaw sobie w doomie nawet 1280 na 1024 to i tak grafika będzie dalej pixelowa jak była Mało co daje w tym wypadku zmiana rozdzielczości No i wiadomo, że zmiana rozdzielczości na wyższą nie decyduje o lepszej grywalności Także ten argument wziąłeś z tyłka Dalej przeciwnicy będą latać jak opętane - inteligencja praktycznie bliska zeru jest w doomie Dalej dźwięki będą słabe, łącznie z muzyką Także musisz się z tym pogodzić, że doom przegrywa z Alien Breed 3D II The Killing Grounds

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #55 wysłany: 2014-12-27 21:11 w odpowiedzi na komentarz #53

Aha, a w oryginalnym doomie jaką maksymalną rozdzielczość możesz ustawić?

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #56 wysłany: 2014-12-27 21:33 w odpowiedzi na komentarz #54

DOOM jest amidze lepszy od AB3D2 bo działa bez problemu z kartą graficzną.

Od pierwszego uruchomienia, bez najmniejszych problemów.

AB3D2 nie udało się jak na razie zmusić do poprawnego działania z kartą graficzną.

Jak to nie działa, to co mi po całej reszcie?

Także musisz się z tym pogodzić, że doom na amidze wyraźnie wygrywa z Alien Breed 3D II The Killing Grounds

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #57 wysłany: 2014-12-27 21:40 w odpowiedzi na komentarz #56

Brakuje ci argumentów, to wyskakujesz tutaj z kartą graficzną, która w obu przypadkach mało co daje

To ustaw sobie w doomie nawet 800 na 600 to i tak grafika będzie dalej pixelowa jak była Mało co daje w tym wypadku zmiana rozdzielczości No i wiadomo, że zmiana rozdzielczości na wyższą nie decyduje o lepszej grywalności Dalej przeciwnicy będą latać jak opętane - inteligencja praktycznie bliska zeru jest w doomie Dalej dźwięki będą słabe, łącznie z muzyką

doom przegrywa z Alien Breed 3D II The Killing Grounds

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #58 wysłany: 2014-12-27 21:40 w odpowiedzi na komentarz #56

Brakuje ci argumentów, to wyskakujesz tutaj z kartą graficzną, która w obu przypadkach mało co daje

To ustaw sobie w doomie nawet 800 na 600 to i tak grafika będzie dalej pixelowa jak była Mało co daje w tym wypadku zmiana rozdzielczości No i wiadomo, że zmiana rozdzielczości na wyższą nie decyduje o lepszej grywalności Dalej przeciwnicy będą latać jak opętane - inteligencja praktycznie bliska zeru jest w doomie Dalej dźwięki będą słabe, łącznie z muzyką

doom przegrywa z Alien Breed 3D II The Killing Grounds

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #59 wysłany: 2014-12-27 21:41 w odpowiedzi na komentarz #58

Oba posty do usunięcia, coś poszło nie tak

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #60 wysłany: 2014-12-28 01:06 w odpowiedzi na komentarz #58

Masz i zatkaj się:

https://www.youtube.com/watch?v=ni131ZgwgAk

Tak wyglądałby AB3D gdyby był zrobiony na engine Dooma

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #61 wysłany: 2014-12-28 01:14 w odpowiedzi na komentarz #60

Jak nie rozpikselowane FEARS inna sprawa że w Fears i tak leży i kwiczy cała reszta

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #62 wysłany: 2014-12-28 01:27 w odpowiedzi na komentarz #58

I jeszcze pierwszy poziom AB3D:



https://www.youtube.com/watch?v=SibSAVwJmXo


i pierwszy poziom Dooma:


https://www.youtube.com/watch?v=p8fSzl9kfxc


Gdzie ta muzyka w AB3D ? I gdzie ten rzekomo rozpikselowany Doom ? Zatkało ? Przyjrzyj się jeszcze raz i wskaż gdzie straszą wielgachne piksele.

Nie ma też najmniejszej przewagi AI przeciwników w AB3D. Tak samo pchają się pod lufę i latają jak opętane.
W ogóle AB3D to tytuł mocno na wyrost, bo właściwie co ma wspólnego z poprzednikami w 2D ??? Poza zapożyczeniem kilku dźwięków i tytułem nie ma nic wspólnego z AB Tower Assault czy wcześniejszym Alien Breed.

AB3D to marna próba zrobienia amigowego konkurenta Dooma w oparciu o znaną wówczas serię Alien Breed. Jednak ani klimat, ani design poziomów, ani przeciwnicy nie mają nic wspólnego z poprzednimi częściami. Do tego rażą ogromne piksele, malutki ekran gry, mikroskopijne poziomy, powtarzające się brzydkie tekstury i nijake bezdennie głupi wrogowie. Jak na amigowe standardy to może i była dobra pozycja, ale sam pomysł porównania do Dooma jest zupełnie nie na miejscu

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #63 wysłany: 2014-12-28 01:29

Coś się posrało z linkami, a edycji postu nie ma... XXI w...

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #64 wysłany: 2014-12-28 02:03 w odpowiedzi na komentarz #63

coś z tym AB3D może być na rzeczy - choć osobiście grę lubię to zastanawia mnie to dlaczego demo jest zrobione lepiej niż pełna wersja
tyczy się tej wersji
https://www.youtube.com/watch?v=xmM_qheWnuE

jak i wersji demo z CD32 gamera które nie tnie na gołej cd 32

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #65 wysłany: 2014-12-28 08:00 w odpowiedzi na komentarz #58

Bez poprawnej obsługi karty graficznej AB3D2 wygląda graficznie kiepsko, i wymaga zbyt dużego proca.

Tu DOOM zdecydowanie wygrywa bo wygląda o wiele lepiej i działa wszędzie.

W AB3D2 mieli parę fajnych pomysłów ale bez obsługi karty graficznej, są one niewiele warte.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #66 wysłany: 2014-12-28 10:21 w odpowiedzi na komentarz #60

Wiesz co, wygląda koszmarnie z tą grafiką, a i silnik Alien Breed 3D TKG jest nieporównywalnie lepszy od silnika doom Widać, że lubisz "plastikowe" gry

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #67 wysłany: 2014-12-28 10:24 w odpowiedzi na komentarz #66

Grafikę w DOOMie też można poprawić.

AB3D2 może i jest troszkę lepszy w innych tematach, ale co mi po tym jak z kartą graficzną nie działa?

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #68 wysłany: 2014-12-28 10:30 w odpowiedzi na komentarz #62

Jeśli nie słyszysz muzyki w Alien Breed 3D2 TKG oraz nie widzisz pixeli w doomie to gratuluję Pisałem to już wiele razy, doom jest o wiele słabszą grą od Alien Breed 3D2 TKG, ale fanatycy będą pisać, że doom jest lepszy, co nie jest oczywiście prawdą, bo wystarczy pograć w obie gry i widać, jak doom leży pod względem grafiki, jak i dźwiękowo, jak i inteligencja przeciwników jest beznadziejna w doomie Tak żeś napisał, że musiałem użyć firebuga, żeby odpowiedzieć

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #69 wysłany: 2014-12-28 10:33 w odpowiedzi na komentarz #64

Akurat chodzi o tą wersję Alien Breed 3D 2 The Killing Grounds https://www.youtube.com/watch?v=6nY8nNNNBfE

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #70 wysłany: 2014-12-28 10:35 w odpowiedzi na komentarz #67

Alien Breed 3D 2: The Killing Grounds działa z kartą graficzną, poszukaj sobie patcha

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #71 wysłany: 2014-12-28 11:00 w odpowiedzi na komentarz #67

Ale mówimy o oryginalnym doomie jak i Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds Możesz w doomie skakać tudzież patrzeć w dół i do góry?

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #72 wysłany: 2014-12-28 11:06 w odpowiedzi na komentarz #69

Ty to nazywasz muzyką ??? GDzie ?? To co leci w tle ?? Ten króciutki zapętlony motyw który każdy może sklecić w protrakerze w kilka minut nazywasz muzyką ????
Niesamowity z ciebie ignorant. Jak zepsuta katarynka, albo właśnie jak ten zapętlony motyw z AB3D2 powtarzasz ciągle to samo i nie docierają do ciebie żadne argumenty fanatyku.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #73 wysłany: 2014-12-28 11:13 w odpowiedzi na komentarz #72

Przejdź grę, to pogadamy Ignorant jest z ciebie, bo piszesz, że doom jest lepszy od Alien Breed 3D II The Killing Grounds a każdy o zdrowych zmysłach wie, że doom jest cienką grą w porównaniu do Alien Breed 3D II The Killing Grounds

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #74 wysłany: 2014-12-28 11:19 w odpowiedzi na komentarz #65

Szczerze powiedziawszy (napisawszy), to w doomie tylko spalinówka była fajna, reszta była słaba W 1993 roku na pewnej grupie osób ta gra zrobiła wrażenie, ale mnie jak i na wielu wielu innych ta gra nie przypadła do gustu

Alien Breed 3D II The Killing Grounds jest lepszy od dooma pod każdym względem, wystarczy pograć w obie gry

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #75 wysłany: 2014-12-28 11:44 w odpowiedzi na komentarz #71

Chciałbym przypomnieć że oryginalny DOOM to rok 1993.

A Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds to rok 1996.

Czyli rok w którym na PC był już Quake.

Więc trudno żeby paru usprawnień nie było.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #76 wysłany: 2014-12-28 11:45 w odpowiedzi na komentarz #70

Mam patcha. Problemy - dalej grafika tylko 320x200, i nie do końca ten patch działa.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #77 wysłany: 2014-12-28 11:48 w odpowiedzi na komentarz #75

Czyli potwierdzasz, że Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od dooma, to rozsądne Chociaż tak na prawdę nie wiemy, czy bardziej pomysłowi byli wówczas Team 17 czy Id software

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds to jest usprawniona wersja Alien Breed 3D 2, sporo usprawniona

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #78 wysłany: 2014-12-28 11:52 w odpowiedzi na komentarz #77

Oczywiście że nie. DOOM na Amidze jest lepszy od AB3D2.

Jak długo nie będzie obsługi karty graficznej i wyższych rozdzielczości w AB3D2, tak długo DOOM na Amidze będzie lepszy niż AB3D2.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #79 wysłany: 2014-12-28 12:04 w odpowiedzi na komentarz #78

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds obsługuje karty graficzne

W komentarzu nr 75 przyznałeś się niechcący, że doom jest gorszy od Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds Potwierdziłeś to, że uważasz inaczej, a piszesz inaczej Teraz już się nie wymigasz



Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od dooma pod każdym względem: grafika no i te dynamiczne oświetlenie (palce lizać), udźwiękowienie, inteligencja przeciwników, silnik, czy jak kto woli engine, klimat w grze! W Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds możesz także patrzeć do góry, na dół, skakać

Doom to biedna gra Doom może konkurować z Gloomem, chociaż w gloomie brak schodów, balkonów, wind

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #80 wysłany: 2014-12-28 12:08 w odpowiedzi na komentarz #79

Coś ci się pomieszało. Dalej twierdzę że DOOM jest lepszy na Amidze niż AB3D2.

Nawet jak mieli parę fajnych pomysłów, to brak pełnej obsługi karty graficznej i wyższych rozdzielczości w AB3D2 powoduje że DOOM na Amidze jest lepszy.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #81 wysłany: 2014-12-28 12:18 w odpowiedzi na komentarz #80

Kłamiesz jak z nut Nie wiesz co pisać, to wymyślasz

W komentarzu nr 75 przyznałeś się niechcący, że doom jest gorszy od Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds Potwierdziłeś to, że uważasz inaczej, a piszesz inaczej

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od dooma pod każdym względem: grafika no i te dynamiczne oświetlenie, udźwiękowienie, inteligencja przeciwników, silnik gry i świetny klimat w grze W doomie wieje nudą

W doomie jest jak w strzelaniu do kaczek w Duck Hunt na NESa Po pięciu minutach nuda

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #82 wysłany: 2014-12-28 12:19 w odpowiedzi na komentarz #73

Nie odpowiedziałeś. Gdzie jest ta muzyka ?

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #83 wysłany: 2014-12-28 12:21 w odpowiedzi na komentarz #80

Nawet podrasowana wersja dooma nic nie pomaga Podrasowana, czyli ta, która obsługuje wyższe rozdzielczości
Dalej to ten sam, stary doom, który odstaje od Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds pod każdym względem
Karta graficzna w doomie nic nie dodaje grywalności

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #84 wysłany: 2014-12-28 12:22 w odpowiedzi na komentarz #82

Pograj (nie youtube), to może twoje uszy wychwycą muzykę, jeśli odbierasz takie częstotliwości

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #85 wysłany: 2014-12-28 12:41 w odpowiedzi na komentarz #83

AB3D2 byłby fajny gdyby obsługiwał karty graficzne i wyższe rozdzielczości.

A tak DOOM na Amigę wygląda zdecydowanie lepiej.

Na 68k wygląda o wiele lepiej.

Bo na ppc mogę włączyć pełny ekran i rozdziałkę 1440x900 np.

I tu już AB3D wygląda w porównaniu z takim DOOM całkiem źle.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #86 wysłany: 2014-12-28 12:49 w odpowiedzi na komentarz #85

Zmiana rozdzielczości nawet na 4k w doomie nie poprawi grywalności, nie da grze odpowiedniego klimatu, dalej to jest ten sam doom co pod MS DOS i nie ma szans z Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od dooma pod każdym względem: grafika w tym dynamiczne oświetlenie, udźwiękowienie, inteligencja przeciwników, silnik gry i świetny klimat w grze W doomie tego nie znajdziesz

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #87 wysłany: 2014-12-28 13:40 w odpowiedzi na komentarz #63

Poprawiłem, edycja jest w wysokim priorytecie na 2015 rok

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #88 wysłany: 2014-12-28 15:01 w odpowiedzi na komentarz #86

Tak się kłócisz że aż sprawdziłem co mogą DOOMy na szybsze Amigi.

OpenGL można włączyć, a w nim wygładzanie ścian i przeciwników.

I tego już za nic nie zrobisz w AB3D2.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #89 wysłany: 2014-12-28 15:05 w odpowiedzi na komentarz #88

Ja piszę cały czas o oryginalnej wersji Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds, a ty o nie oryginalnej wersji dooma
No tak, w oryginalnym doomie nie dało się ustawić wyższej rozdzielczości, dlatego wolisz ominąć oryginała i pisać o nie oryginalnym doomie Tak to możesz teraz pitolić o wyższych rozdzielczościach Które i tak nic nie wnoszą do rozgrywki

Cały czas potwierdzasz (powołując się chociażby na wyższe rozdzielczości), że doom jest gorszą grą od Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #90 wysłany: 2014-12-28 15:25 w odpowiedzi na komentarz #89

Jak dla mnie DOOM na Amidze wygląda o wiele lepiej niż AB3D2.

Gra wygląda ładniej i gra się o wiele przyjemniej.

Porównywanie oryginałów nie ma sensu. AB3D2 to jest gra z tego samego roku co Quake i jak chcemy porównywać oryginały to AB3D2 powinien

być porównywany do Quake.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #91 wysłany: 2014-12-28 15:34 w odpowiedzi na komentarz #90

Tu jest mowa o doomie, a nie quake to po pierwsze i data nie ma tu nic do rzeczy
A po drugie jest tu mowa o oryginalnych grach, a teraz wymyślasz i próbujesz się bronić nie oryginalną wersją dooma

Każdy kto to czyta, wie, że nie masz argumentów i zdajesz sobie sprawę, że doom jest gorszą grą od Alien Breed 3D II - The Killing Grounds i cudujesz z nie oficjalnymi wersjami dooma

Porównaj sobie oryginalnego dooma do Alien Breed 3D II - The Killing Grounds, a nie porównujesz przeróbkę, która i tak jest słaba

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #92 wysłany: 2014-12-28 15:37 w odpowiedzi na komentarz #91

DOOM w OpenGL jest i tak lepszy od AB3D2.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #93 wysłany: 2014-12-28 15:46 w odpowiedzi na komentarz #92

Chyba chciałeś napisać, że textury w doomie z opengl są wygładzone Zresztą to nie jest oryginalna wersja dooma

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #94 wysłany: 2014-12-28 15:47 w odpowiedzi na komentarz #93

Nie jest oryginalna, ale wygląda lepiej niż AB3D2.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #95 wysłany: 2014-12-28 15:54 w odpowiedzi na komentarz #94

To dalej stary doom Przeciwnicy - zerowa inteligencja, udźwiękowienie gorsze, graficznie słabo, silnik gry uboższy

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds wygrywa z doomem pod każdym względem

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #96 wysłany: 2014-12-28 15:59 w odpowiedzi na komentarz #94

Skup się na oryginalnym doomie

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #97 wysłany: 2014-12-28 16:09 w odpowiedzi na komentarz #96

I tu też widać przewagę DOOMa nad AB3D2.

DOOM jest fajnie napisany w C, dało się go łatwo przenieść na inne platformy.

Dało się też bez problemu dopisać lepszą grafikę np w OpenGL.

Cały czas są rozwijane nowe wersje.

AB3D2 napisany jest w asemblerze i rozwijać się go nie da.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #98 wysłany: 2014-12-28 16:30 w odpowiedzi na komentarz #97

To nie ma nic do rzeczy Co mnie interesują inne platformy i nowe wersje jak od początku jest mowa o oryginalnej wersji dooma z 1993 roku

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds posiada edytor i można tworzyć samemu poziomy do gry , zmieniać textury i.t.d

Nie znajdziesz nic pozytywnego na dooma

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #99 wysłany: 2014-12-28 16:51 w odpowiedzi na komentarz #98

Oryginalna wersja DOOMa mnie nie interesuje.

Niby dlaczego miałbym jej używać?

Do DOOMA też jest sporo edytorów, a nawet bym powiedział więcej niż do AB3D2.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #100 wysłany: 2014-12-28 17:09 w odpowiedzi na komentarz #99

Też grałem w opengl i nie twierdzę, że nie warto grać w nie oficjalne wersje, są na pewno podrasowane i popykać można Może i są do nie oryginalnych wersji dooma edytory, nie twierdzę że nie, a pewnie są, tylko czy w oryginalnym doomie też jest edytor poziomów? Może coś mnie ominęło

Czyli potwierdzasz, że Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest lepszy od oryginalnego dooma, jeśli grałeś w oryginała?

Odpowiedz

Hextreme
Czytelnik

komentarz #101 wysłany: 2014-12-28 17:24 w odpowiedzi na komentarz #98

To prawda, że przeciwnicy w Alien Breed 3D II: TKG są inteligentni - jak zaatakujesz jednego to od razu wzywa swoich kumpli

Wadą Dooma, jak i jego następców (nawet Doom 3) jest powtarzalność zachowania przeciwników. Jest to duży mankament tej gry.

I rzeczywiście do TKG dołączony jest edytor. Edytować można praktycznie wszystkie aspekty gry. No i kod źródłowy też jest, mimo że w asemblerze. Warto w tym momencie zauważyć, co nadmieniałem wielokroć, że problemem Amigi w drugiej połowie lat 90. był brak deweloperów, którzy pochylili by się nad kodem. I tu jest kolejny dowód - kod udostępniony, ale brakuje chętnych.

No, a efekty świetlne są super. Czy, Adamie Kołodzieju wyszedłeś poza etap "A"? Już w etapie "B" są dużo ładniejsze tekstury i efekty świetlne. I robot z flarami, który rozświetla komnatę - i to na wiele lat przed Doomem 3 .

Jakby tego było mało, to w późniejszych etapach AB3DII są wektorowi przeciwnicy (pająki, osy i modliszka - główny Boss) - niemalże jak w Quake'u.

No i najlepsze AB3DII po zaaplikowaniu patcha na algorytm c2p działa bardzo dobrze już od 68030. Oczywiście jest wersja Alien Breeda 3D II dla gołych Amig 1200 - z wyłączoną podłogą i sufitem.

Tekstury w TKG są naprawdę dobrej jakości. Widać to najlepiej od poziomu "B" począwszy.

Także podsumowując TKG jest świetnym FPSem, który wnosi więcej niż Doom. Co do dalszego rozwoju tych gier to nie ma przedmiotu dyskusji - PC miało coraz szybszy sprzęt, akcelerację sprzętową, zastępy programistów, przy Amidze pozostało już paru porterów, którzy nijak nie potrafią wykorzystać akceleracji sprzętowej obecnych komputerów.

Nic nie stoi na przeszkodzie przecież, by przenieść AB3DII-TKG na Amigę PPC/RTG i mieć FPSa marzeń, gdyby przy Amidze ostali się jacykolwiek deweloperzy zdolni napisać grę od podstaw.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #102 wysłany: 2014-12-28 17:47 w odpowiedzi na komentarz #100

I tak dobliśmy do 100.

Jeśli porównujemy oryginały DOOM z 1993 roku i AB3D2 z 1996 roku.

To DOOM był lepszy bo był pierwszy. Był lepszy bo był na tańszy i bardziej wydajny sprzęt.

AB3D2 nawet jeśli twórcy mieli parę fajnych pomysłów, to ukazał się za późno, na sprzęt absurdalnie drogi.

DOOM był lepszy bo bez problemu dało się go przeportować na inne platformy i dodać OpenGL.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #103 wysłany: 2014-12-28 17:49 w odpowiedzi na komentarz #101

Ja tam wolę Amigową grę z której zawsze byliśmy dumni. Jedną z ostatnich gier wydanych komercyjnie na Amigę.

Czyli Quake 1.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #104 wysłany: 2014-12-28 17:55 w odpowiedzi na komentarz #102

Kompletnie nie udzieliłeś odpowiedzi na pytanie - wymigujesz się Ale dałeś wcześniej plamę z tym, że nie chcący podzieliłeś moje zdanie, że Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest lepszy od dooma

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #105 wysłany: 2014-12-28 19:55 w odpowiedzi na komentarz #104

Tylko w twojej fanatycznej główce. Czy ci się to podoba czy nie to Doom jest i zawsze będzie jedną z gier wszechczasów, kamieniem milowym i fundamentem wszystkich FPS, które ukazały się po Doomie i zarówno AB3D2 i każdy inny FPS długo zżynał wiele patentów. Natomiast AB3D2 to tylko kolejna z wielu amigowych produkcji, która miała dać zadośćuczynienie słynnym słowom Carmacka, że na Amidze się nie da. Dało się, ale było to okupione znacznie większymi wymaganiami sprzętowymi i gównianą grywalnością.
Zresztą Doom zawsze był solą w oku amigowców bo premiera Dooma na PC była równoznaczna ze strąceniem z piedestału Amigi jako maszynki do gier. Amiga istniała w świecie gier tylko do premiery Doom. W 1996 tylko wąskie grono fanatyków czekało na AB3D2 o którym dziś prawie nikt nie pamięta, a Doom jest ikoną gier FPS.
Wystarczy trochę poguglować w necie i poczytać sobie kilka artykułów o Doom, który nawet dziś ma niesamowitą grywalność:

http://gry.interia.pl/newsy/news-doom-20-lat-pozniej,nId,1072192

http://g4g.pl/en/retrogranie-doom-i-doom-2


A o AB3D nie pamięta nikt lub prawie nikt, bo gra była taka sobie.

Kończe z tobą tę jałową dyskusję. Możesz sobie zaklinać rzeczywistość, ale fakty pozostają faktami. Doom zabija i zjada wszystkie amigow klony razem wzięte i nokautuje w 1 rundzie

A i na koniec ciekawostka. Sprawdziłem reakcje kilku moich znajomych jaki jest odbiór zarówno AB3D2 i Doom 1. AB3D2 każdy sobie mógł odpalić na swoim kompie czy laptopie tzw. "gotowca" przygotowanego do działania na każdym komputerze. Pobrany stąd:

http://thecompany.pl/gra/Alien+Breed+3D+II:+The+Killing+Grounds

Większość nie wytrzymała nawet do końca pierwszego poziomu nazywając tę grę cienizną, crapem itp Niektórzy nie mogli znieść widoku tych twoich pikseli które rażą oczy w AB3D2.

Tym samym osobom (grupa znajomych kolegów i koleżanek), odpaliłem Dooma pod dosboxem. Reakcje zupełnie inne, bardzo pozytywne. Każdy pamiętał jak świetna jest ta gra.
Sprawdź na swoich znajomych jak ocenią Dooma i AB3D2

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #106 wysłany: 2014-12-28 20:07 w odpowiedzi na komentarz #105

Przeczytałem tylko kilka zdań twoich wypocin Grą wszech czasów jest Superfrog To po pierwsze
Po drugie,
Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest zdecydowanie lepszy od dooma pod każdym względem: grafika w tym dynamiczne oświetlenie, udźwiękowienie, inteligencja przeciwników, silnik gry i świetny klimat w grze W doomie tego nie uświadczysz, co w Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds

Doom jest grą przereklamowaną, która mogła być dobrą grą, ale wiele rzeczy w tej grze skopano

Odpowiedz

A.K.
Czytelnik

komentarz #107 wysłany: 2014-12-28 22:27

OMG, włażę, patrzę i oczom nie wierzę: 106 komentarzy???! Tutaj?! Nawet nie wiem czy jest sens je czytać, bo podejrzewam koszmarny flamewar. Ale o co (i po co) w takim wątku, to już tym bardziej nie wiem...

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #108 wysłany: 2014-12-28 22:34 w odpowiedzi na komentarz #107

Dyskutujemy o Deathmask 3D, który oparty jest na silniku Glooma Grałeś już w tą wersję?

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #109 wysłany: 2014-12-28 23:33 w odpowiedzi na komentarz #107

Wbrew pozorom ciekawe zestawie opinii ze skrajnie różnych punktów widzenia po prostu

Odpowiedz

Adam Wakierowski
Czytelnik

komentarz #110 wysłany: 2014-12-29 00:10 w odpowiedzi na komentarz #105

TKG miał kiepskie tekstury i tyle. Taki breathless nie liczać braku broni wyglądal o wiele lepiej niz doom dzięki niezłym teksturom,

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #111 wysłany: 2014-12-29 08:39 w odpowiedzi na komentarz #110

AB3D2 pokazuje jak na dłoni że konfiguracja 060 plus AGA to pomyłka.

Ludzie mieli parę fajnych pomysłów typu wektorowi przeciwnicy, dynamiczne oświetlenie

to wszystko fajne tylko w kiepskiej rozdzielczości jaką jest w stanie zestaw 060 plus AGA wymęczyć słabo to widać.

Programiści naprawdę się napracowali, kodując wszystko w assemblerze.

Tylko że efekt jest taki sobie. Mała rozdzielczość i w zasadzie tych fajnych pomysłów nie widać.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #112 wysłany: 2014-12-29 08:56 w odpowiedzi na komentarz #111

W doomie również mała rozdzielczość, do tego dochodzi brak inteligencji przeciwników, kiepskie textury, marne udźwiękowienie i ogólnie słaby klimat, to wszystko na minus w doomie w stosunku do rewelacyjnej gry Alien Breed 3D II - The Killing Grounds

Odpowiedz

Adam Wakierowski
Czytelnik

komentarz #113 wysłany: 2014-12-29 09:52 w odpowiedzi na komentarz #112

W TKG 3d masz okropne tekstury:

Odpowiedz

Adam Wakierowski
Czytelnik

komentarz #114 wysłany: 2014-12-29 09:53 w odpowiedzi na komentarz #113

http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa/tkg/tkg6.png

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #115 wysłany: 2014-12-29 09:56 w odpowiedzi na komentarz #110

Tak ogólnie, to Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest lepszy od Breathless Spójrz na przeciwników No właśnie nie widać broni, co ujmuje sporo grze
Textury i układ poziomów w Breathless bardzo dobre, ale czy lepsze niż w Alien Breed 3D II - The Killing Grounds, to można by dyskutować

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #116 wysłany: 2014-12-29 11:36 w odpowiedzi na komentarz #115

Taa,,, Z tobą dyskusja taka sama jak z fanatycznym muzułmaninem o religii

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #117 wysłany: 2014-12-29 11:48 w odpowiedzi na komentarz #116

Dyskusja rzeczowa, to nie podejmujesz wyzwania? Ale można by w temacie Deathmask 3D vs Gloom

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #118 wysłany: 2014-12-29 12:40 w odpowiedzi na komentarz #117

Gloom Deluxe lepszy niż Death Mask 3D ale nie wiele lepszy

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #119 wysłany: 2014-12-29 12:57 w odpowiedzi na komentarz #117

W słowniku sprawdź co to rzeczowa dyskusja, bo na razie zaciąłeś się przy "doom jest do dupy" i powtarzasz to za każdym razem zapominając dodać "moim zdaniem", przed każdym swoim stwierdzeniem. W opinii milionów graczy, serwisów, serwisów gamingowych to Doom jest grą wszechczasów, a o AB3D2 nie pamięta nikt.
Pragnę też przypomnieć tym co się tak podniecają efektami graficznymi w AB3D2 rok wydania gry. To był 1996, kiedy na PC panował Quake ze wszystkimi efektami graficznymi jakie oferował AB3D2.
Natomiast w 1993 rok amigowcy mogli się "poszczycić" kilkoma przeciętnymi procedurkami 3D udającymi efekt z Wolfensteina 3D i grą "Legend of Valour", która w porównaniu do wersji pecetowej była bardzo biedna.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #120 wysłany: 2014-12-29 13:01 w odpowiedzi na komentarz #118

No dobra, ale wymień jakie dostrzegasz plusy i minusy w obu grach Zobaczę czy się będę zgadzał No i odnośnie samej przeróbki co uważasz jeśli grałeś?

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #121 wysłany: 2014-12-29 13:10 w odpowiedzi na komentarz #119

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds obiektywnie patrząc jest zdecydowanie lepszą grą od dooma, co widać, słychać i czuć Grafika, udźwiękowienie, klimat Wydaje mi się, że Team 17 byli bardziej pomysłowi, a id software uczył się na błędach i podglądał konkurencję

No a quake wyszedł już na całkiem inny sprzęt, to nie ma co tutaj tej gry wplątywać Tak to jest jak brakuje argumentów

I nie moim zdaniem, a zdaniem wielu graczy

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #122 wysłany: 2014-12-29 13:26 w odpowiedzi na komentarz #121

Przy małej rozdziałce AB3D2 nie wygląda lepiej od DOOMa.

Trzeba się mocno przyglądać żeby te usprawnienia zobaczyć.

Przy ograniczeniu do 320x2xx AB3D2 lepiej by wyglądało bez wektorowych postaci, bitmapowe byłoby lepsze, wystarczyłoby je ładnie narysować.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #123 wysłany: 2014-12-29 13:34 w odpowiedzi na komentarz #122

No to zgraj i zobacz, czy lepiej wyglądają przeciwnicy wektorowi w Alien Breed 3D II - The Killing Grounds czy wycinankowe w doomie Ale nie na YouTube Patrząc obiektywnie przeciwnicy jednak lepiej wyglądają w Alien Breed 3D II - The Killing Grounds

Nie tylko rozdziałka wpływa na wygląd, ale i też oświetlenie, a co za tym idzie cienie

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #124 wysłany: 2014-12-29 13:45 w odpowiedzi na komentarz #123

Granie pod AGA mnie nie interesuje - zbyt mało widać.

Jak tak polecasz, to przygotuj AB3D2 pod karty graficzne i wystaw gdzieś zzipowany katalog z grą.

Tylko wcześniej przetestuj i wyjdź poza pierwsze pomieszczenie.

Może nas przekonasz. Mnie się na razie nie udało zmusić tego do poprawnego działania z kartą graficzną.

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #125 wysłany: 2014-12-29 13:54 w odpowiedzi na komentarz #120

Ciężko racjonalnie ocenić mi będzie zwłaszcza Gloom Deluxe bo to mój pierwszy amigowy FPS który się nie ciął i dlatego go tak polubiłem
I jednak jest on szybszy niż death mask 3D , no chyba że masz coś nie tak ustawione w UAE

Co do samej przeróbki jest przyjemna , ale jednak w jest silnik glooma i i jak sobie gram w nią mam wrażenie a właściwie ochotę na gotycką katedrę z glooma Tak czy inaczej więcej takich przeróbek .

Chodź osobiście najbardziej lubię The Kiling Grounds - nie spowodu grafiki , dźwięku ale z powodu inteligencji przeciwników

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #126 wysłany: 2014-12-29 13:56 w odpowiedzi na komentarz #124

Poszukaj na internecie tutorial Fakt jest taki, że ten patch nie jest rewelacyjny, ale jednak działa

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #127 wysłany: 2014-12-29 14:02 w odpowiedzi na komentarz #125

Jasne, że od razu widać (ci co grali dostrzegą) silnik Glooma, ale pograć chwilę można chociażby ze względu na grę Deathmask 3D A ci co nie grali w jakąś z tych gier, lub w żadną, to też warto, bo Gloom całkiem fajna gra i jeszcze ubrana w szaty gry Deathmask 3D
A w trybie na dwie osoby na jednym ekranie Gloom to rewelka

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #128 wysłany: 2014-12-29 14:05 w odpowiedzi na komentarz #126

Pokaż że potrafisz i zrób paczkę z działającą grą.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #129 wysłany: 2014-12-29 14:15 w odpowiedzi na komentarz #128

Mikołaj i święta już za nami A tak serio, to tu nie ma żadnej filozofii Jak nie da się od razu, to widocznie musisz poświęcić więcej czasu, bo może w samym systemie coś nie hulać

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #130 wysłany: 2014-12-29 14:19 w odpowiedzi na komentarz #124

Zagrałem wczoraj wersję od The Company i byłem przerażony jak słaba jest ta gra. Przede wszystkim płynność, a raczej jej brak. Nawet po ustawieniu w opcjach winuae trybu turbo to i tak sporo brakuje do płynności gry. Do tego straszna monotonia, te same powtarzające się tekstury i tak na dobrą sprawę tak nawet nie wiadomo, gdzie gracz się znajduje ! Jakiś zbiór małych i dużych pozlepianych pomieszczeń, które na dodatek zazwyczaj świecą pustką. Żadnych motywów z dwuwymiarowych Alien Breedów nie ma ! Tylko zerżniętych kilka odgłosów potworków i broni.
O absurdalnym poziomie trudności już wcześniej wspomniałem. Początek levelu drugiego i od razu atakuje stado robotów przed którymi nawet "strafeując" trudno uniknąć. A i tej muzyki, którą tak wychwalał parallax jak nie było tak nie ma. Nuda, nuda,nuda. Rozprawianie się z potworkami czy robotami nie daje żadnej satysfakcji. A tak na marginesie to w ogóle skąd te roboty ? Czyżby te małe czerwone stworki były takimi sprytnymi inżynierami ?
A i jeszcze taki irytujący drobiazg jak wyjście do menu klawiszem ESC. Po naciśnięciu ESC wróci się do menu, ale potem level zaczyna się od nowa !

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #131 wysłany: 2014-12-29 14:33 w odpowiedzi na komentarz #129

Po paru godzinach spędzonych na szukaniu nieskrakowanej wersji AB3D2, mam to gdzieś.

Po kolejnych próbach zmuszenia tego dziada do działania mogę powiedzieć jedno.

Na razie DOOM na Amidze wygrywa. Ten sam exe DoomAttack działa zawsze i wszędzie.

Niezależnie czy to klasyk, WinUAE, MOS, Amiga OS 4.

Po prostu gra ideał. W zasadzie jak do tej pory DOOM to jak dla mnie najlepiej oprogramowany właśnie DOOM na Amigę.

Amigowe klony DOOMa to dziady mające problem z działaniem na lepszych Amigach, a DOOM działa zawsze.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #132 wysłany: 2014-12-29 14:41 w odpowiedzi na komentarz #131

Ale jak przygotujesz paczkę z AB3D2 działającą z kartą graf, to mogę dać temu jeszcze jedną szansę.

Na razie DOOM wygrywa. Bezproblemowym działaniem.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #133 wysłany: 2014-12-29 14:41 w odpowiedzi na komentarz #131

W doomie "inteligencja" przeciwników to jakiś żart, natomiast w Alien Breed 3d2 TKG to wyższa półka Generalnie doom to słaba gra, niedopracowana, która się chowa do Alien Breed 3d2 TKG Grałem w obie gry i porównanie mam, a to nie tylko moje zdanie

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od dooma pod każdym względem: grafika w tym te dynamiczne oświetlenie (świetnie to wygląda), udźwiękowienie, inteligencja przeciwników, silnik, czy jak kto woli engine, klimat w grze

W doom spaprano przede wszystkim grafikę, dźwięki i grywalność, ale to mogła być dobra gra


Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds, to wyższa półka i nie ma co porównywać do dooma

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #134 wysłany: 2014-12-29 14:42 w odpowiedzi na komentarz #132

Jak nie umiesz, to nie będziesz grał Albo nawet nie próbowałeś

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #135 wysłany: 2014-12-29 14:46 w odpowiedzi na komentarz #130

Widać nie grałeś w Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds, a piszesz te kłamstwa na podstawie zrzutów ekranów z internetu, nagraniach chociażby na youtube - nie masz pojęcia o czym piszesz

doom to słabizna w porównaniu do Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds Ci co grali w obie gry wiedzą, że doom wypada gorzej

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #136 wysłany: 2014-12-29 14:48 w odpowiedzi na komentarz #130

Aha, zagraj na Amidze, a nie na emulatorze i to jeszcze na paczce ze strony na której pliki są zawirusowane
emulator nijak ma się do Amigi

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #137 wysłany: 2014-12-29 14:55 w odpowiedzi na komentarz #136

To co zrobisz paczkę z działającym AB3D2 pod karty, czy nie?

Bo jak nie to DOOM górą.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #138 wysłany: 2014-12-29 15:00 w odpowiedzi na komentarz #135

Po co miałbym kłamać ? Człowieku ! Opisałem swoje najświeższe wrażenia z gry, a ty dalej jak jakiś naćpany fanatyk bronisz tego przeciętnego tytułu uciekając się juz do zarzutu kłamstwa. Jak hejtujący gimbus. Jesteś gimbusem ?
Bardzo chętnie utarłbym ci nosa jakąś zgrabnie zmontowaną video recenzją w której porównałbym AB3D2 do Dooma, ale zwyczajnie mi się nie chce, bo jeśli po opisaniu zalet i .wad obu nadal będziesz powtarzał jak naćpany gimb "że dum wypada gorzej" to tylko szkoda mojego czasu.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #139 wysłany: 2014-12-29 15:02 w odpowiedzi na komentarz #137

Sam się potrudź I tak już wcześniej prawie, że dobitnie napisałeś, że Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest lepszy od dooma

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #140 wysłany: 2014-12-29 15:07 w odpowiedzi na komentarz #138

Ja tylko stwierdzam, że gra Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od gry doom

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #141 wysłany: 2014-12-29 15:39 w odpowiedzi na komentarz #140

To jak stwierdzić, że lepiej się żyje w Korei Północnej niż w Południowej . Różne są gusta i

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #142 wysłany: 2014-12-29 15:43 w odpowiedzi na komentarz #141

Gusta są różnie masz rację, ale trzeba mieć bezguście, żeby uważać że doom jest lepszy od Alien Breed 3D II - The Killing Grounds
Od razu widać i słychać, że Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest lepszą grą od gry doom

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #143 wysłany: 2014-12-29 15:57 w odpowiedzi na komentarz #142

DOOM na Amidze jest lepszy. Bo działa.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #144 wysłany: 2014-12-29 16:02 w odpowiedzi na komentarz #143

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest lepszy od dooma, bo działa Alien Breed 3D II - The Killing Grounds, to rdzennie Amigowa gra, która przewyższa dooma pod każdym względem

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #145 wysłany: 2014-12-29 16:12 w odpowiedzi na komentarz #144

Znów zapomniałeś dopisać "moim zdaniem"

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #146 wysłany: 2014-12-29 16:23 w odpowiedzi na komentarz #145

Jeśli byłaby to opinia tylko moja, to owszem, jednak nie tylko ja tak uważam



Ja wiem, że co niektórzy żyją sentymentem, ale spójrzcie obiektywnie na Alien Breed 3D II - The Killing Grounds i Doom

Ale dobra, niech ci będzie - gusta są różne

A gra wszechczasów to Superfrog (naszym zdaniem)

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #147 wysłany: 2014-12-29 16:27 w odpowiedzi na komentarz #144

Co z tego że amigowa, jak nie działa, a DOOM działa.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #148 wysłany: 2014-12-29 16:31 w odpowiedzi na komentarz #147

Milionom amigowcom działa, ale zawsze znajdzie się czarna owieczka

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #149 wysłany: 2014-12-29 17:06 w odpowiedzi na komentarz #148

RTG wersja milionom działa?

Nie ma milionów amigowców z kartą graf.

Coś ściemniasz. To kiedy zrobisz tę paczkę.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #150 wysłany: 2014-12-29 17:34 w odpowiedzi na komentarz #149

No to przeczytaj (jeszcze raz) wszystkie moje komentarze, tam są odpowiedzi Na spokojnie

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #151 wysłany: 2014-12-29 17:40 w odpowiedzi na komentarz #150

Na spokojnie. Coś te tutoriale z internetu odnośnie rtg nie działają.

Możesz zrobić działającą paczkę z grą?

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #152 wysłany: 2014-12-29 17:55 w odpowiedzi na komentarz #151

Odpowiedzi szukaj powyżej Dwa razy Ksiądz kazania nie powtarza

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #153 wysłany: 2014-12-29 19:00 w odpowiedzi na komentarz #152

W takim razie przykro mi ale dalej twierdzę że DOOM jest lepszy.

Bo po prostu działa.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #154 wysłany: 2014-12-29 19:05 w odpowiedzi na komentarz #153

Doom to słabizna w porównaniu do Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds Ci co grali w obie gry wiedzą, że doom wypada gorzej

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest zdecydowanie lepszą grą od dooma, co widać, słychać i czuć

Grafika, udźwiękowienie, klimat jest lepsze w Alien Breed 3D II - The Killing Grounds (doom tego nie ma)

Wydaje mi się, że Team 17 byli bardziej pomysłowi, a id software uczył się na błędach i podglądał konkurencję i dopiero quake miał jako taki poziom

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds to klasa, a doom to przeciętna gra

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #155 wysłany: 2014-12-29 19:27 w odpowiedzi na komentarz #154

To wszystko piękne. Co z tego skoro ab3d2 nie działa.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #156 wysłany: 2014-12-29 19:29 w odpowiedzi na komentarz #155

Milionom amigowcom działa, ale zawsze znajdzie się czarna owieczka, która nie potrafi uruchomić

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #157 wysłany: 2014-12-29 19:35 w odpowiedzi na komentarz #155

To wszystko piękne. Co z tego skoro ab3d2 nie działa.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #158 wysłany: 2014-12-29 19:38 w odpowiedzi na komentarz #157

Pirackie wersje mają to do siebie, że nie działają

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #159 wysłany: 2014-12-29 19:43 w odpowiedzi na komentarz #158

To fajnie. A skąd wziąć nieskrakowaną?

DOOMa można ściągnąć cały czas legalnie wersję shareware.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #160 wysłany: 2014-12-29 19:44 w odpowiedzi na komentarz #159

Z internetu, szukanie nie boli

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #161 wysłany: 2014-12-29 19:52 w odpowiedzi na komentarz #160

Nie ma.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #162 wysłany: 2014-12-29 21:57 w odpowiedzi na komentarz #125

Gloom ma oprócz tupania, ma też fajne dźwięki rozwalających przeciwników jak i samych jęków W ogóle dźwięki w gloomie są przyzwoite Na dwie osoby na jednym ekranie Gloom jest świetny Ale Gloom niewątpliwie jest trochę gorszy od Alien Breed 3D II - The Killing Grounds

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #163 wysłany: 2014-12-29 22:26 w odpowiedzi na komentarz #162

To prawda Gloom niewątpliwie jest trochę gorszy od Alien Breed 3D II - The Killing Grounds ale za to lepszy od Dooma. - nie mogłem się powstrzymać. Tak na poważnie to każda z tych gier jest warta uwagi.

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #164 wysłany: 2014-12-29 22:56 w odpowiedzi na komentarz #163

Wbrew pozorom stwierdzenie że Gloom jest lepszy niż Doom jest w porządku W końcu cenimy amigową oryginalność

A na poważnie ile komentarzy taki ruch ale to dobrze

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #165 wysłany: 2014-12-30 10:51 w odpowiedzi na komentarz #161

AB3D2 musi mieć 68040.library w odpowiedniej wersji najlepiej z 1998.

Wtedy działa. Z nowszymi 68040.library nie działa.

Co za dziadostwo.

Wszystkie ewentualne zalety tej gry, znikają jak się weźmie pod uwagę jej działanie.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #166 wysłany: 2014-12-30 11:08 w odpowiedzi na komentarz #165

Alien Breed 3D II - The Killing Grounds jest zdecydowanie lepszą grą od dooma
Grafika, udźwiękowienie, klimat jest lepsze w Alien Breed 3D II - The Killing Grounds (doom tego nie ma)

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #167 wysłany: 2014-12-30 11:15 w odpowiedzi na komentarz #166

Ale za to działa zawsze i bez problemów.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #168 wysłany: 2014-12-30 11:21 w odpowiedzi na komentarz #167

Tak, Alien Breed 3D II - The Killing Grounds działa bardzo fajnie

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #169 wysłany: 2014-12-30 11:31 w odpowiedzi na komentarz #168

AB3d2 nie działa

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #170 wysłany: 2014-12-30 11:38 w odpowiedzi na komentarz #169

Żeby AB3d2TKG działał, trzeba mieć coś więcej jak Amiga 500

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #171 wysłany: 2014-12-30 13:40 w odpowiedzi na komentarz #166

I znów to samo. Stać cię na coś więcej niż tylko wygłaszanie pobożnych życzeń ? Pewnie nie, więc zobacz sam. Taki przykład. Wygłoś jakąś tezę, tak samo jak to robisz w tym wątku odnośnie kłapania o rzekomej wyższości AB3D2 nad Doomem. Spróbuj na głos powiedzieć: "pieniądze spadają z nieba". I sprawdź czy to prawda.

Porównując dwie gry należałoby się bardziej wysilić przedstawiając swój punkt widzenia w formie nieco bardziej konkretnej niż klepanie na okrągło "ab3d jest lepsze bo ja tak mówię". Dla ciebie może i jest lepsze, głównie przez sentyment/fanatyzm/gówniarskie zacietrzewienie/coś z głową. Poziom twoich wypowiedzi wskazuje, że nie ma tu opcji "niepotrzebne skreślić" ...

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #172 wysłany: 2014-12-30 13:57 w odpowiedzi na komentarz #171

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds jest lepszy od dooma pod każdym względem: grafika w tym dynamiczne oświetlenie, udźwiękowienie, inteligencja przeciwników, silnik gry Doom jest gorszy pod każdym względem W latach 90 jak i dzisiaj Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds wypada lepiej od gry doom

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #173 wysłany: 2014-12-30 15:32 w odpowiedzi na komentarz #172

Wolę DOOMa i Quake. Też gry z tamtych czasów. Chodzą bez problemu.

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds - za dużo problemów z tą grą.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #174 wysłany: 2014-12-30 16:40 w odpowiedzi na komentarz #173

Alien Breed 3D 2 - The Killing Grounds działa na Amidze bez problemów Na emulatorze być może są problemy Ale jak wolisz, to sobie wól

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #175 wysłany: 2015-01-14 08:45 w odpowiedzi na komentarz #174

Nie ma problemów na emulatorze. Poza tym WinUAE daje wydajność nieosiągalną dla żadnego klasyka

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #176 wysłany: 2015-01-14 09:49 w odpowiedzi na komentarz #175

Jak komuś odpowiada emulator, to jego sprawa Tak jak ktoś uruchamia windowsa na Amidze pod emulatorem

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #177 wysłany: 2015-01-14 11:21 w odpowiedzi na komentarz #176

Emulator to przede wszystkim wygoda i znakomita wydajność. Oczywiście o tyle o ile jest dobrze napisany. WinUAE ma długą tradycję i wspaniale emuluje Amigę. Natomiast nie rozumiem tego porównania do uruchamiania windowsa na amidze pod emulatorem. Po co ?

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #178 wysłany: 2015-01-14 12:02 w odpowiedzi na komentarz #177

tylko że WinUAE z wersji na wersje jest wolniejsze

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #179 wysłany: 2015-01-14 12:34 w odpowiedzi na komentarz #178

ale PC coraz szybsze

Odpowiedz

Moskic
Redaktor

komentarz #180 wysłany: 2015-01-14 12:58 w odpowiedzi na komentarz #179

tak , ale szczerze skoro gram na konsoli , na pc tylko pocztę i emuluje w 95% tylko i wyłącznie A500 to jednak nie będę zmieniał komputera

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #181 wysłany: 2015-01-14 13:02 w odpowiedzi na komentarz #180

cóż poza Amigą, emuluję wszystko co się da emulować + kilka wirtualnych maszyn

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #182 wysłany: 2015-01-14 13:07 w odpowiedzi na komentarz #180

Ja komputera z windows używam jak czegoś nie mogę zrobić na komputerze Amiga, tak sami Amigę używam jak czegoś nie mogę zrobić pod windowsem Komputery się uzupełniają

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #183 wysłany: 2015-01-14 15:23 w odpowiedzi na komentarz #182

" tak sami Amigę używam jak czegoś nie mogę zrobić pod windowsem" - czyli czego ? Pograć w crapa Deathmask ?

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #184 wysłany: 2015-01-14 16:20 w odpowiedzi na komentarz #183

Wielu rzeczy nie da się zrobić na windowsie

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #185 wysłany: 2015-01-19 12:31 w odpowiedzi na komentarz #184

Oświeć mnie, czego się nie da. A wracając do Deathmaska 3D to pograłem w to trochę i nadal twierdzę, że to straszny crap. Pal licho marną płynność, ale ta gra jest tragicznie monotonna ! Przede wszystkim nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Ta gra polega na człapaniu po niewielkim pomieszczeniu zbudowanym z klocków i strzelanie do przeciwników, gdzie jeden jest klonem poprzednich. Wybicie wszystkich i następny etap. To już dwuwymiarowy Bomberman był nieporównywalnie ciekawszy i grywalniejszy.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #186 wysłany: 2015-01-19 12:57 w odpowiedzi na komentarz #185

Nie zaspokoję ciekawości, więc sam musisz "pogłówkować"

Przeciwnicy w grze Bomberman są bardziej inteligentni niż w grze Doom Chociaż starają się uciekać, a nie jak w doomie latać na oślep i strzelać gdzie popadnie Co do grywalności, to faktycznie Bomberman jest bardziej grywalny od gry Doom, ale i tak tutaj wygrywa Amigowy Dynablaster

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #187 wysłany: 2015-01-20 08:27 w odpowiedzi na komentarz #186

A czemu mieliby uciekać skoro jest ich więcej ? I nie strzelają gdzie popadnie Może przejdź chociaż pierwszy poziom to się przekonasz sam, bo walisz takie bzdury jakbyś Dooma na oczy nie widział. W związku z tym mała zagadka sprawdzająca Twoją wiedzę na ten temat Z jakiej gry pochodzi mój nick i w którym levelu pojawia się po raz pierwszy ?

Odpowiedz

Radov
Redaktor

komentarz #188 wysłany: 2015-01-20 09:05 w odpowiedzi na komentarz #186

Nie zaspokoję ciekawości, więc sam musisz "pogłówkować"

A ja się z chęcią przyłączę do pytania, bo najwidoczniej główkowanie mi nie wychodzi
Przy całym szacunku dla AmigaOSu - czy jest obecnie jakieś oprogramowanie / zastosowanie, którego nie można zrobić na obecnych(!) Windowsach?

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #189 wysłany: 2015-01-20 09:52 w odpowiedzi na komentarz #187

Grałem w dooma, inaczej bym się nie wypowiadał Czasem jest ich mniej w doomie, a czasem więcej w Bombermanie - zalezy od pomieszczenia Powinni uciekać, bo nie potrafią trafić Aha, zapomniałem, że przeciwnicy w doomie nie zdają sobie z tego sprawy Nick pochodzi z dooma, a nie pamiętam dokładnie z której planszy

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #190 wysłany: 2015-01-20 17:50 w odpowiedzi na komentarz #189

Tak na marginesie to strasznie słabe są te avatary na execu.

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #191 wysłany: 2015-01-22 08:39 w odpowiedzi na komentarz #190

Nie dobijemy do 200 ? To i tak daleko do mojego rekordu na ppa

Odpowiedz

cacodemon
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #192 wysłany: 2015-01-22 11:21 w odpowiedzi na komentarz #189

Sorry, za 3 posty pod rząd, ale niechaj sobie paralala poczyta komentarze pod:
http://www.ppe.pl/news-33459-zobaczcie_jak_john_romero_gra_w_kultowe_doom_.html

Odpowiedz

Discord
Online: 15
  • Adam_MAdam_M
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • MDWMDW
  • MirqMirq
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę