Trzeba mieć tupet żeby wycinać fragmenty ze znanych gier do swojej produkcji wydanej komercyjnie. Jasne, że Amiga mogła wtedy się wydawać martwą platformą. Był rok 1996, dni chwały były za nami, jednak Amiga jeszcze wtedy jakoś na rynku komercyjnym się trzymała. Zapraszamy do recenzji polskiej gry Tajemnica Bursztynowej Komnaty.
Dodano: 2016-03-12 11:34, Autor: redakcja, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 3993
Tajemnica Bursztynowej Komnaty
- Discord (online: ) «»
-
Online: 11
- Adam_M
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Mirq
- Patu
- Spili
-
komentarz #1 wysłany: 2016-03-13 15:45
A z jakiej gry zajumał ktoś zdjęcia? Nie grałem w tą grę, kojarzę jedynie z ACS
Wówczas była moda na digitalizowaną grafikę w grach, Alfabet Śmierci i jeszcze wiele innych polskich gier
-
komentarz #2 wysłany: 2016-03-13 17:28 w odpowiedzi na komentarz #1
Zdjęcia pewnie komuś wzięli z konta na facebooku a przynajmniej tak by było dzisiaj.
-
komentarz #3 wysłany: 2016-06-08 10:08 w odpowiedzi na komentarz #1
Zdjęcia do gry wykonywali autorzy.
Zdjęcia wykonywano w Małopolsce. W zeszłym roku pojechałem do miejscowości gdzie wykonywano zdjęcia do gry, zrobiłem kilka fotek dla porównania:
http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/pompownia.png
http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/pompownia_.jpg
http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/most.png
http://www.ppa.pl/artykuly/pics/sekcje/strefa2/tbk/most_.jpg
- Discord
-
Online: 11
- Adam_M
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Mirq
- Patu
- Spili
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze