Kody źródłowe amigowej gry FPS Gloom zostały opublikowane w serwisie Github. Opisywana (m.in. jak tworzyć dla niej postacie) przez nas gra została napisana w asseblerze i BlitzBasic 2 przez Black Magic.
Dodano: 2017-05-04 22:34, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4119
Gloom - kody źródłowe na GitHub
- Discord (online: ) «»
-
Online: 15
- AmiKit
- Angry Andy
- Archi-TECH
- Cizar
- Dan N
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Piotr
- spazma
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2017-05-05 10:19
Czyli jest szansa na coś więcej niż tylko zmiana tekstur
- Discord
-
Online: 15
- AmiKit
- Angry Andy
- Archi-TECH
- Cizar
- Dan N
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Piotr
- spazma
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole