Robert Szacki napisał grę Magazyn (klon Sokobana). Można grać w poziomy po kolei, a panel wyświetla informację o punktach, posiadanych kluczach i ułożonych skrzyniach. Żeby przejść planszę, trzeba oczywiście ułożyć skrzynie na docelowych polach. Jest możliwość edycji, czytania, zapisywania i testowania własnych plansz. Dodanych ma zostać więcej animacji.
Dodano: 2020-05-08 22:24, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 6977 english translation »
Magazyn 1.0
Gra wymaga Amigi z systemem 3.0, chipsetem ECS oraz standardowymi bibliotekami z systemu 3.0: asl.library, iffparse.library i diskfont.library. Do gry dołączona jest czcionka, którą należy zainstalować w katalogu FONTS w swoim systemie.
Magazyn 1.0
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Drako/Crowley
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2020-05-08 22:33
Robert - gratulacje. Z tego co widzę na filmie i Twoich obrazkach na naszym forum gra wygląda bardzo dobrze. Czy ma szansę zadziałać u mnie pod AmigaOS 4.1 i MorphOSem? Bo moja A1200 w tej chwili jest pozbawiona monitora - zabrałem go do pracy zdalnej.
-
komentarz #2 wysłany: 2020-05-09 01:29 w odpowiedzi na komentarz #1
Czy ma szansę zadziałać u mnie pod AmigaOS 4.1 i MorphOSem? Bo moja A1200 w tej chwili jest pozbawiona monitora - zabrałem go do pracy zdalnej.
Niestety, wymagałoby to troszkę modyfikacji. Aktualnie gra korzysta z koprocesorów wideo Amigi do synchronizacji animacji oraz rysowania.
Dzięki za gratulacje! Jest już 7 poziomów i do gry będą dodawane atrakcje.
-
komentarz #3 wysłany: 2020-05-16 10:32
Chciałem by było jasne, że moje gry działają w wielozadaniowości jaką oferuje system Amigi.
Magazyn potrzebuje po prostu do działania koprocesorów graficznych Amigi. Dzięki temu mogę korzystać z szybszego trybu rysowania i synchronizować animację na poziomie video, co w wielozadaniowości jest dość ważne.
-
komentarz #4 wysłany: 2020-05-16 12:39
Mimo iż to tylko kolejny klon Sokobana, gra mi się w niego przyjemnie. Magazyn ma w sobie coś z dawnych "aminetowych gierek". Grafika super, tylko ta cisza...
-
komentarz #5 wysłany: 2020-05-16 12:42 w odpowiedzi na komentarz #4
Dzięki! Cieszę się, że gra się podoba i sprawia przyjemność. Dźwięki na pewno będą w przyszłej wersji!!
-
komentarz #6 wysłany: 2020-07-01 07:44 w odpowiedzi na komentarz #5
Nowa wersja Magazynu buduje się. Tutaj można pobrać demko z jednym poziomem, które prezentuje ulepszony silnik z obiektami i animacjami oraz ulepszoną grafikę:
Magazyn2.0 Demo
Zrzut ekranu z nową grafiką
Magazyn2.0 Demo Zrzut ekranu
- Discord
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Drako/Crowley
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze