Na blogu educkie można przeczytać serię artykułów, w których autor opisuje jak zaprogramować na Amidze efekt "żywego świata" znany z gry "Powermonger" (Bullfrog, 1990), którą przez lata był zafascynowany. Kod źródłowy dostępny jest w GitHub.
Dodano: 2022-10-30 20:58, Autor: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 1662
Piszemy "Powermongera"
- Discord (online: ) «»
-
Online: 13
- Adam_M
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- luka80
- m...
- MaaG^dA
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- Discord
-
Online: 13
- Adam_M
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- luka80
- m...
- MaaG^dA
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy