Emulator MAME w wersji dla systemu MorphOS do ściągnięcia z tej strony.
Dodano: 2002-12-02 00:00, Autor: kb, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 4667
MAME Morphos 0.60
-
komentarz #1 wysłany: brak daty
To jest to. Stare gierki z salonow gier...
-
komentarz #2 wysłany: brak daty
Lysy jak to czytasz to co na to powiesz? MAME'a juz sciagnałem , czekam tylko na coś na czym to uruchomię.
-
komentarz #3 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #2
No cóż... na Amisi z PPC chodzi to raczej żałośnie... Ale na Pegazie pomyka już ładnie
-
komentarz #4 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #3
O MAME 0.60 nie wiem wiele bo odpalałem starsze wersje emulatora (0.32 czy jakos tak). Bardzo szkoda że nie ma wersji MAME 0.60 na WarpOSa. A co do żałosności działania to duże znaczenie ma jaką grę usiłujemy uruchomić. Np. MetalSlug pod NeoGeo (MAME na Warposa) chodzi bardzo płynnie. O wszelkiegu rodzaju Punisherach i Knightsofroundach nie wspominając a np taka prosta gra jak CavemanNinja (która zapipcała na Amidze 500) na 604e strasznie smoli.
-
komentarz #5 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #4
Rozne maszyny uzywaly roznych procesorow i chipow. Mysle ze stad to zroznicowanie predkosci emulacji. Najnowszej wersji jeszcze nie testowalem. Dotej pory uzywalem dosc starej wersji na PowerUP i zuwazylem ze gry ktore zrobione byly na Z-80 chodza bardzo dobrze np. Moon Patrol. Natomiast gry bardziej zaawansowane graficznie uzywaly procesora MC6009, tu juz jest problem z predkoscia. Mam male pytanie: Czy jest to procesor Motoroli? Jezeli tak to moze by wprowadzic JITa w MAME do tego rodzaju procesorow?
-
komentarz #6 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #4
metalslug chodzi płynnie ale bez głosu, ogólnie wszystko co ma maksymalnie 256kolorów jest płynne, kłopoty zaczynają się na 16bitach np.mortale czy niektóre z gry z neogeo i głos muszę w większości wyłączać by nie klatkowało
-
komentarz #7 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #5
po pierwsze procek nie musi byc motoroli zeby emulowac go JIT
ale sadze ze to by bylo bardzo klopotliwe bo wiekszosc tych gier jest bardzo zalezna od dokladnego zsynchronizowania procesora i ukladow specjalizowanych, a przy JIT mogly by sie "rozjechac". W lepiej napisanych grach to nie byl by problem, ale w tamtych czasach pisalo sie raczej "aby ruszylo".
"It compiles! Ship it!"
- Discord
-
Online: 8
- Angry Andy
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- SZAMAN
- tresco
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze