eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
Logowanie
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

poniedziałek, 26. czerwca, 2017, 05:47

Dodano: 2003-03-10 00:00, Autor: gk, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 794

A A A

Nawet dema portuje się już z Linuksa...

Serwis MorphOS News doniósł o przeportowaniu na MorphOS-a dwóch linuksowych demek z party Assembly. Z jednej strony to fajnie, że na MOS-a pojawiają się również takie programy, z drugiej jednak do czego to dochodzi, że na system mniej lub bardziej amigowy przenosi się dema z Linuksa. Przecież to Amiga była zawsze ostoją sceny. Albo scena nam się wysypała, albo koderzy nie chcą pisać pod MorphOS-a. Zobaczymy czy sponsorowanie scenowych parties przez Genesi zaowocuje nowymi rodzimymi produkcjami. Być może nawet polskimi, kilku znanych polskich koderów pracuje pod MorphOS-em...


Dodaj komentarz

MDW
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: brak daty

Przecież to Amiga była zawsze ostoją sceny.

Oj była, była. Jednak było to dawno temu. Tak samo zresztą jak i w wielu innych dziedzinach (np. gry, video).

Scena mimo wszystko coś tam działa na Pegasosie. Narazie tego nie widać, bo przygotowuje sobie fundamenty (sterowniki 3D i OpenGL) na których będzie bazowała cała reszta pegasosowej sceny.

Odpowiedz

Marcin Zając
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: brak daty

kilku znanych polskich koderów pracuje pod MorphOS-em...

Stefkos/Nah-Kolor! ))

Odpowiedz

Paweł Stefański
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #2

Oczywiscie wszystko zale?y odemnie. Jak co? si? zrobi zaczniemy si? chwali? (?artuj?). Narazie b?dziemy pod??a? ?ladem MAWI i Encore.

Odpowiedz

Paweł Stefański
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #3

Zapomnialem dodac iz znany nie jestem...no i jeszcze cos jest z literkami nie chalo.

Odpowiedz

Paweł Stefański
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: brak daty

Jak ktos chce obejrze? te demka to nie polecam. Wczoraj ogl?da?em.... Takie dema amigowcy robili w 1990 roku a pewnie nawet i wcze?niej

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #6 wysłany: brak daty

W zwiazku z tym, ze gdzies wcielo wczorajsze komentarze do tego newsa przypomne, ze Potion robi intro 64k na Symphony 2003. Mysle, ze to wazne - zwlaszcza dla grupy Farbrausch.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #5

Opowiedz co tam jesttakiego "ciekawego". Nieakcelerowane jest, tak? Wszystko w 3D czy jakies kawalki z efektami typowo 2D? Naprawde nie ma nic ciekawego? Nie wierze.

Odpowiedz

Paweł Stefański
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #7

Jedno demo (te co wiecej zajmuje) to jeden efekt jakiejs obracajacej sie wkolo spirali i jakies latajace obrazki. Wkolko to samo. Drugie no coz moge powiedziec tyle co pierwsze tylko ze sa 2 efekty(chyba...) .. Zreszta zrobione zostaly przy uzyciu biblioteki SDL (tak to wyglada)

Odpowiedz

Marcin Zając
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #6

Mysle, ze to wazne - zwlaszcza dla grupy Farbrausch.
Farbraush wystawia na polskim party!? ))

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #9

Farbraush wystawia na polskim party!? ))

Z tego co slyszalem to prawie na pewno Farbowane Bursze przyjada na Symphony (lipiec 2003). Nie wyobrazam sobie zeby pojechali na jakies party bez intra - w koncu sa bardzo produktywni. Sam sobie taki wniosek wyciagnalem ale chyba bardzo prawdopodobny skoro maja zamiar przyjechac, prawda?

To cale Symphony robi sie naprawde bardzo ciekawe. Juz w tej chwili zapisalo sie wiecej zagraniczniakow niz kiedykolwiek przyjechalo na wszystkie polskie party razem wziete. No i pamietajmy, ze do party jeszcze az 4 miesiace! Chyba nie bez przyczyny zaczyna sie mowic o Symphony "polska MekkaSymposium". Moze to ciut przesada ale jak na nasze zalosne warunki to chyba nie az tak wielka. Do tego wszystkiego dochodzi pokaz Pegasosa i sympozja (ciekawy jestem tematow). Poza tym juz dawno paty nie bylo wiec produkcji bedzie pewnie kupa. Bardzo mozliwe, ze nawet na Amige liczba dem przekroczy magiczna granice 3 sztuk.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #11 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #10

Aha i zapomnialem dodac, ze Potion wystawia intro 64k wiec chociazby dlatego warto pojechac.

Odpowiedz

eXec.pl

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: