Wspominaliśmy już o portach Quake i Quake 2 dla AmigaOS 4. Była mowa o natywnej wersji Duke Nukem 3D. A teraz możecie zobaczyć obrazki ( 1, 2, 3) z gry od której zaczęła się moda na FPS - słynny Wolfenstein 3D i jego port dla AmigaOS 4.
Dodano: 2004-01-03 00:00, Autor: kb, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4835
AmigaOS 4: Wolfenstein 3D
-
komentarz #1 wysłany: 2004-01-03 22:31
No, pytanie tylko po co??, zabrali by się do portowania czegoś co pokaże moc G3/G4, a nie politowanie i usmiech "innoplatformowców" ( ale słówko ) )
-
komentarz #2 wysłany: 2004-01-03 22:59 w odpowiedzi na komentarz #1
Po to, żeby był, bo nie ma Zadziwiają mnie niektórzy. Nie może powstać port Wolfa? Ten człowiek coś tworzy, wkłada to swój czas i energię, po prostu, robi to co umie. A Ty jak coś umiesz, to pokaż klasę...
-
komentarz #3 wysłany: 2004-01-03 23:00
Jak napisano w jednym z komantarzy na PPA: Teraz już nic nie uratuje MorphOSa os upadku ))))
-
komentarz #4 wysłany: 2004-01-03 23:34 w odpowiedzi na komentarz #3
ta, najlepiej potargac sie po sarmacku, acz wirtualnie, za czupryny, tylko dla tego, ze ktos pewnego wolnego wieczoru zrobil fajny porcik.
"pooolska, mieszkam w pooollsce..." oi!, blueee
-
komentarz #5 wysłany: 2004-01-03 23:58 w odpowiedzi na komentarz #4
No, dokładnie, w polsce, gdzie uśmiech i poczucie humoru obce jest obywatelom, jak dobrobyt.
-
komentarz #6 wysłany: 2004-01-04 01:27 w odpowiedzi na komentarz #5
- Do ślubu się tak ostrzyżesz. O tak!
- Do jakiego ślubu?
- No, przecież przed godziną mi proponowałeś!
- Co ty? Na żartach się nie znasz?
- To był żart?!
- No a co?
-
komentarz #7 wysłany: 2004-01-04 10:30
No, przybywa power-appsow nowemu amigaosowi <usmiech politowania innoplatformowca>
-
komentarz #8 wysłany: 2004-01-04 11:31
Mogli się trochę wysilić i dodać 640x400 chociaż.. Bo o "rozmywaniu" ścian nie wspomnę..Czekam na port ADooma
-
komentarz #9 wysłany: 2004-01-04 12:12 w odpowiedzi na komentarz #8
dodać 640x400 chociaż..
Albo chociaż skalowane okno zrobić.
Ale najśmieszniejsze jest to, że na belce okna pisze "shareware". Autor portu chce się dorobić...
-
komentarz #10 wysłany: 2004-01-04 12:30 w odpowiedzi na komentarz #9
Ale najśmieszniejsze jest to...Zaraz Ci ktoś wytłumaczy dlaczego na oknie napisane jest "shareware" - to będziesz mógł znowu wszystkich zapewnić o swoim wspaniałym poczuciu humoru.
-
komentarz #11 wysłany: 2004-01-04 12:44 w odpowiedzi na komentarz #9
<b>dodać 640x400 chociaż.. </b><br><br>Albo chociaż skalowane okno zrobić.<br><br>Ale najśmieszniejsze jest to, że na belce okna pisze "shareware". Autor portu chce się dorobić... A shareware'owych WAD'ach nigdy nie slyszales ?
-
komentarz #12 wysłany: 2004-01-04 13:00 w odpowiedzi na komentarz #2
Ten człowiek coś tworzy, wkłada to swój czas i energię, po prostu, robi to co umie.Ten człowiek to Steven Fuller (warto zapamiętać nazwisko), jeden z dwóch programistów, którzy jakiś czas temu dołączyli do Hyperionu. Steven zrobił dla Hyperionu port Gorky 17 dla Linuxa, a także jest autorem portu Wolfenstein 3D dla tego systemu. Nie miał wcześniej styczności z Amigą, zainteresował się jednak AmigaOS 4 i teraz oprócz Gorky 17 dla Amigi ma na swoim koncie port Wolfenstein 3D dla tego komputera.
-
komentarz #13 wysłany: 2004-01-04 13:36 w odpowiedzi na komentarz #9
no, z tym czepialstwem przesadziles. jest jak jest, ale nie cale zlo swiata to wina os4
jakis taki malookienkowy port juz widzialem wczesniej na classica. ale to sie nie umywa do portu na mac'a. tam byla nowa muzyka, screeny i menusy w hiresie, skalowalne okno gry, etc.
-
komentarz #14 wysłany: 2004-01-04 22:57 w odpowiedzi na komentarz #10
Zaraz Ci ktoś wytłumaczy dlaczego na oknie napisane jest shareware - to będziesz mógł znowu wszystkich zapewnić o swoim wspaniałym poczuciu humoru.Do usług. P.S Wielki Konrad B. - szara eminencja. "On ma ludzi od tłumaczeń". Sam tego nie musi robić.
-
komentarz #15 wysłany: 2004-01-04 22:59 w odpowiedzi na komentarz #13
no, z tym czepialstwem przesadziles. jest jak jest, ale nie cale zlo swiata to wina os4
E tam, ironię przeoczyłeś chyba.
-
komentarz #16 wysłany: 2004-01-05 09:30 w odpowiedzi na komentarz #6
- Do ślubu się tak ostrzyżesz. O tak!
- Do jakiego ślubu?
- No, przecież przed godziną mi proponowałeś!
- Co ty? Na żartach się nie znasz?
- To był żart?!
- No a co?
Wszystkie Ryski to porzadne chlopy, a Irena Balcerkowa nie zna sie na zartach.
-
komentarz #17 wysłany: 2004-01-05 10:41 w odpowiedzi na komentarz #8
Czekam na port ADooma
A nie dosc juz jest portow ADooma pod PPC? v1.2...v1.7 (nie liczac innych pod PPC (Aminet)
-
komentarz #18 wysłany: 2004-01-05 15:02 w odpowiedzi na komentarz #17
A nie dosc juz jest portow ADooma pod PPC? v1.2...v1.7 (nie liczac innych pod PPC (Aminet)Wiedziałem, wiedziałem, że NAT nie złapie emotikona...
NAT - Naczelny Amigowy Troll
-
komentarz #19 wysłany: 2004-01-05 17:19 w odpowiedzi na komentarz #18
NAT - Naczelny Amigowy Troll
Ładny podpis
-
komentarz #20 wysłany: 2004-01-06 09:45 w odpowiedzi na komentarz #19
Ładny podpisSSJM
-
komentarz #21 wysłany: 2004-01-06 14:09
Hmm... a kiedy zacznie sie czas pisania gierek dla AmigaOS, ktore beda odpalane z ikonki WB, a nie z Shell-a ?
-
komentarz #22 wysłany: 2004-01-06 20:49 w odpowiedzi na komentarz #21
dawno tego nie robiłem, ale jeśli dobrze pamiętam to robisz jakąś ikonkę i piszesz w niej rozkaz do wykonania
cudownie wygodne
-
komentarz #23 wysłany: 2004-01-07 14:21 w odpowiedzi na komentarz #21
Hmm... a kiedy zacznie sie czas pisania gierek dla AmigaOS, ktore beda odpalane z ikonki WB, a nie z Shell-a ?to jest drobiazg, wystarczy uzyc odpowiedniego kodu startowego (w sumie kompilator powinien o to zadbac...). a gierki pluja shellem bo: dosowe porty mialy zawsze dosa pod reka i tam sie wyzywaly; plus testowac z shella jest latwiej i przyjemniej.
-
komentarz #24 wysłany: 2004-01-07 15:41 w odpowiedzi na komentarz #23
Kornel! "Boj sie Boga"! Do reszty zwariowales? Nie lepiej zrobic jakis skrypt, dorobic mu ikonke z poleceniem? (iconx).
-
komentarz #25 wysłany: 2004-01-07 19:14 w odpowiedzi na komentarz #24
I znowu musisz się błaźnić, pisząc o czymś o czym nie masz pojęcia?
-
komentarz #26 wysłany: 2004-01-08 11:27 w odpowiedzi na komentarz #25
Zanim sie samoubiczuje i zamkne w drewutni wytlumacz mi te slowa "a kiedy zacznie sie czas pisania gierek dla AmigaOS, ktore beda odpalane z ikonki WB, a nie z Shell-a ?" w polaczeniu z komentarzem KorneLa Lesinskiego.
-
komentarz #27 wysłany: 2004-01-19 12:47 w odpowiedzi na komentarz #26
Zanim sie samoubiczuje i zamkne w drewutni wytlumacz mi te slowa "a kiedy zacznie sie czas pisania gierek dla AmigaOS, ktore beda odpalane z ikonki WB, a nie z Shell-a ?" w polaczeniu z komentarzem KorneLa Lesinskiego.Zanim sie samoubiczuje i zamkne w drewutni wytlumacz mi te slowa "a kiedy zacznie sie czas pisania gierek dla AmigaOS, ktore beda odpalane z ikonki WB, a nie z Shell-a ?" w polaczeniu z komentarzem KorneLa Lesinskiego.
-
komentarz #28 wysłany: 2004-01-20 18:23 w odpowiedzi na komentarz #27
Widze ze tez czekasz na odpowiedz
-
komentarz #29 wysłany: 2004-01-21 02:32 w odpowiedzi na komentarz #26
nie wiem jak ci mam na to odpowiedziec? kiedy? when its ready! chodzi ci o sama ikonke, czy workbenchowe programy? jak ikonke - czytaj koment narwika, jak prawdziwie nieshellowe to juz pisalem dlaczego takich sie nie robi - shell jest wygodny (a wb nie daje nic w zamian, ikonka programistom zwisa). hepi?
- Discord
-
Online: 8
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- SzulcBryggeri
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze