Steen L. Nielsen przygotował pierwsze moduły dla systemowgo blankera wykorzystujące akcelerację 3D: BlockTube, Flurry, HyperTorus, Noof, Cubenetic i Matrix. Niektóre z nich bazują na darmowych blankerach (XScreenSaver) dla X11 i MacOSX, których autorem jest Jamie Zawinski. Archiwum z pierwszą wczesną wersją (preview) można pobrać stąd.
Dodano: 2007-01-01 12:06, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 2988
GLBlankers - preview
- Discord (online: ) «»
-
Online: 15
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Discord
-
Online: 15
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole