eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
Logowanie
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

poniedziałek, 26. czerwca, 2017, 10:40

Dodano: 2011-03-04 10:38, Autor: rch, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 1841

A A A

GLQuake 1.09b7

Po kilkuletniej przerwie Max Tretene wznowił pracę nad portem GLQuake.

Nowości w wesji 1.09b7 to:

  • rekompilacja z użyciem newlib
  • gra częściowo bazuje na nieoficjalnych źródłach GLQuake 1.13
  • przyspieszenie działania o 10%
  • wykorzystanie application.library
  • nowe efekty Torch Flares i Flash Blend
  • poprawki błędów objawiających się pod AmigaOS 4.1
  • rozbudowane menu z opcjami gry

Program pobierzemy z serwera OS4Depot.


Dodaj komentarz

Lokaty
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2011-03-04 11:37

Mmmmm! Wyśmienicie, że Max zdecydował się dalej udoskonalać ten port! Uwielbiam tą grę za jej niesamowity klimat. Nie gram często, ale mile wspominam, gdy łupałem w Quake na BPPC i AGA, a później pod W3D. Bardzo grywalny tytuł. Gdyby ktoś z redakcji mógł zapodać jakieś wideo z udziałem tegoż portu na YT to bardzo bym się ucieszył.

Odpowiedz

Phibrizzo
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2011-03-07 15:39

Wykonalem testy na SAM440ep Mini 666MHz, AmigaOS4.1 Up2 + PCI mini Update + Sam440ep_setup1.2

Na wszystkich byla otwarta polprzezroczysta konsola.

Fullscreen

timedemo demo1
640x480 - 35.7 fps
800x600 - 30.8 fps
1024x768 - 24.3 fps

map dm4
timerefresh
640x480 - 196.6 fps
800x600 - 178.8 fps
1024x768 - 133.1 fps

Czy moglby ktos zamiescic wyniniki z innych maszyn? (micro)AmigaOne, Pegasos2 itp

Odpowiedz

eXec.pl

AmigaOS.pl