Na forum serwisu Amigaworld ogłoszono wyniki konkursu AmiGameJam 2016 (pisaliśmy o nim w grudniu 2016). W kategorii AmigaOS 4 wygrała gra "Santa Run", a w przypadku Amigi "klasycznej" najlepszą okazała się polska produkcja "Bridge Strike", drugie miejsce zajęła "The Last Starfighter", a trzecie "Max Knight".
Dodano: 2017-06-07 09:21, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia, Liczba wyświetleń: 4348
AmiGameJam 2016 - wyniki
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- h...
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- Patu
-
komentarz #1 wysłany: 2017-06-07 10:04
Gratulacje ! Brawa dla laureatów
-
komentarz #2 wysłany: 2017-06-07 11:00 w odpowiedzi na komentarz #1
Strasznie długo to trwało...
-
komentarz #3 wysłany: 2017-06-07 15:35
Moim zdaniem takie głosowania są bez sensu i tworzą patologiczne sytuacje. Wynik w głównej mierze nie zależy od tego jak wygląda sama gra a od tego na ilu stronach internetowych autor zareklamował swoją grę na czas oddawania głosów. Dla przykładu podam, że zanim informacja o konkursie pojawiła się na amigowych forach Amiten ostro ruszył z kampanią swoich gier na fejsie prosząc czy nawet żebrząc o głosy. Wynik tego był taki, że jego gry miały parę razy więcej głosów niż bardziej dopracowana gra a mianowicie "Bridge Strike". Dopiero później jak Mailman ruszył z promocją "Bridge Strike" na PPA gra zaczęła wysuwać się na prowadzenie. Do czego zmierzam gdybym chciał w konkursie zająć pierwsze miejsce wystarczyłoby abym wrzucił informacje o swojej grze na stronę wykop.pl z informacją, że w zależności od tego ile głosów zostanie oddanych tyle pieniędzy przeleję na pajacyka czy fundacje charytatywną. Nie ważne jak taka gra by wyglądała, może to być statyczny b/w obrazek z latającym pikselem to na starcie mam zagwarantowane pierwsze miejsce w konkursie a liczba oddanych głosów byłaby większa od wszystkich głosów oddanych na resztę gier. Tak to niestety panowie wygląda w praktyce. Na zakończenie dodam, że widok żebrzących autorów gier o głosy na swoje produkcje zniesmaczył mnie do tego stopnia że podarowałem sobie cały ten konkurs zanim na dobre się zaczął. Cieszę się, że nie brałem w tym wszystkim udziału, a osobom które oddały głos na moją grę z góry dziękuję.
-
komentarz #4 wysłany: 2017-06-07 22:11 w odpowiedzi na komentarz #3
"Amiten ostro ruszył z kampanią swoich gier na fejsie prosząc czy nawet żebrząc o głosy."
No tego raczej się nie uniknie. Głosowanie musiało by się odbywać w inny sposób.
Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one
Niestety.
Albo położyć lachę na wynik.
- Discord
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- h...
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Nightmare777
- Patu
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze