Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2017-06-07 09:21, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia, Liczba wyświetleń: 4348

A A A

AmiGameJam 2016 - wyniki

Na forum serwisu Amigaworld ogłoszono wyniki konkursu AmiGameJam 2016 (pisaliśmy o nim w grudniu 2016). W kategorii AmigaOS 4 wygrała gra "Santa Run", a w przypadku Amigi "klasycznej" najlepszą okazała się polska produkcja "Bridge Strike", drugie miejsce zajęła "The Last Starfighter", a trzecie "Max Knight".


Dodaj komentarz

Wszystkie bieżące newsy na naszych profilach Instagram, Threads i Facebook lub w widgecie na stronie głównej eXeca.
Discord (online: ) «»
Online: 12
  • Adam_MAdam_M
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • h...h...
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • Marek_BMarek_B
  • MirqMirq
  • Nightmare777Nightmare777
  • PatuPatu
dołącz do kanału »
philipo
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2017-06-07 10:04

Gratulacje ! Brawa dla laureatów

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2017-06-07 11:00 w odpowiedzi na komentarz #1

Strasznie długo to trwało...

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #3 wysłany: 2017-06-07 15:35

Moim zdaniem takie głosowania są bez sensu i tworzą patologiczne sytuacje. Wynik w głównej mierze nie zależy od tego jak wygląda sama gra a od tego na ilu stronach internetowych autor zareklamował swoją grę na czas oddawania głosów. Dla przykładu podam, że zanim informacja o konkursie pojawiła się na amigowych forach Amiten ostro ruszył z kampanią swoich gier na fejsie prosząc czy nawet żebrząc o głosy. Wynik tego był taki, że jego gry miały parę razy więcej głosów niż bardziej dopracowana gra a mianowicie "Bridge Strike". Dopiero później jak Mailman ruszył z promocją "Bridge Strike" na PPA gra zaczęła wysuwać się na prowadzenie. Do czego zmierzam gdybym chciał w konkursie zająć pierwsze miejsce wystarczyłoby abym wrzucił informacje o swojej grze na stronę wykop.pl z informacją, że w zależności od tego ile głosów zostanie oddanych tyle pieniędzy przeleję na pajacyka czy fundacje charytatywną. Nie ważne jak taka gra by wyglądała, może to być statyczny b/w obrazek z latającym pikselem to na starcie mam zagwarantowane pierwsze miejsce w konkursie a liczba oddanych głosów byłaby większa od wszystkich głosów oddanych na resztę gier. Tak to niestety panowie wygląda w praktyce. Na zakończenie dodam, że widok żebrzących autorów gier o głosy na swoje produkcje zniesmaczył mnie do tego stopnia że podarowałem sobie cały ten konkurs zanim na dobre się zaczął. Cieszę się, że nie brałem w tym wszystkim udziału, a osobom które oddały głos na moją grę z góry dziękuję.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2017-06-07 22:11 w odpowiedzi na komentarz #3

"Amiten ostro ruszył z kampanią swoich gier na fejsie prosząc czy nawet żebrząc o głosy."
No tego raczej się nie uniknie. Głosowanie musiało by się odbywać w inny sposób.

Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one
Niestety.
Albo położyć lachę na wynik.

Odpowiedz

Discord
Online: 12
  • Adam_MAdam_M
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • h...h...
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • Marek_BMarek_B
  • MirqMirq
  • Nightmare777Nightmare777
  • PatuPatu
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Simon's Podcast
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę