eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

piątek, 20. października, 2017, 05:29

Dodano: 2017-08-01 11:25, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 1099

A A A

Nadchodzi Blask...

Jak pisze waldiamiga na forum EAB powstająca gra "Alien Enemy: Dangerous Alien" zmieniła nazwę na "Blask". Zupełnie nowe demo tego FPSa z grafiką Koyota można poprać stąd. Dostępny jest także materiał wideo.

zobacz inne nasze wideo »

Dodaj komentarz

waldiamiga
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2017-08-01 15:25

Dobrze że kolega Mastaszek ma zapał do robienia tej gry, dobrze że kolega Koyot pomógł z grafiką, dobrze jak by ktoś zrobił oprawę muzyczno/dźwiękową. Może coś z tego będzie... Ja trzymam kciuki!

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2017-08-01 20:59 w odpowiedzi na komentarz #1

Pamiętam że chyba rok temu ktoś robił FPSa na A500 ale nic z tego nie wyszło.
Mam nadzieję, że tym razem projekt zostanie pociągnięty do końca.

Odpowiedz

Rafał Gdaniec
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2017-08-01 21:08

Demo tej gry to straszne badziewie. Ludzie grali w różne gry 3D, na różnych platformach, i każda gra 3D była lepsza od tego o czym tutaj się pisze.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał żółtą kartkę
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2017-08-01 21:42

Póki co to wygląda to bardzo słabo, grafika gorsza niż na C64. Domyślam się, że ulegnie to zmianie - będzie bardziej kolorowo przynajmniej. Kolizje i dopracowanie animacji, to pewnie będziesz pracował nad tym, albo już pracujesz. Trzymam kciuki.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał żółtą kartkę
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2017-08-01 21:44 w odpowiedzi na komentarz #3

Weź pod uwagę, że to nie jest 3D, tylko 100% 2D (tak mi się wydaje). Zresztą pewnie jeszcze się dużo zmieni.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2017-08-02 20:55 w odpowiedzi na komentarz #4

Ja się dziwię, że na tym etapie rozwoju gry jest jakakolwiek grafika. Osobiście nie widzę sensu tak wcześnie robić grafiki. Teraz to powinno działać na jakichś prostokątach w kontrastowych (koderskich) kolorach. Grafikę można robić jak wszystkie programistyczne problemy zostaną rozwiązane.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał żółtą kartkę
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2017-08-03 08:30 w odpowiedzi na komentarz #6

Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.

Odpowiedz

Lokaty
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2017-08-03 08:54 w odpowiedzi na komentarz #7

Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.

Nie prawda. Plan jest taki, aby gra działała na Amidze 500 z 1 megabajtem ramu oraz ma powstać w AMOSie. To jest dostatecznie trudny plan do wykonania.

Odpowiedz

parallax Autor tego komentarza otrzymał żółtą kartkę
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: 2017-08-03 15:43 w odpowiedzi na komentarz #8

Jest już coś podobnego w Amosie?

Odpowiedz

waldiamiga
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2017-08-12 12:31 w odpowiedzi na komentarz #9

Jako gotowa gra? Chyba nie, ale widziałem endżajn trzy-de ala Wolf zrobiony w AMOSie (bodajże Aminet)

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #11 wysłany: 2017-08-12 14:34 w odpowiedzi na komentarz #8

Jeżeli to jest w AMOSie to zmienia postać rzeczy. Trzeba było mieć jakiś cwany pomysł na te ściany, bo przecież klasyczny "doomowaty" sposób w AMOSie jest nie do zrealizowania. Na piewrszy rzut oka to są jakoś zgrabnie układane boby różnej wielkości. Chętnie zobaczę finalną wersję.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki Autor tego komentarza otrzymał żółtą kartkę
Czytelnik Katowice

komentarz #12 wysłany: 2017-08-13 08:44

Dla mnie ta gra to niestety kolejny przykład na to jak słaby był amigowy chipset po roku 1992.
Amiga 500 od Commodore miała cpu dużo szybszy od 286, a przez kiepską grafikę, to wygląda dużo gorzej niż oryginalny Wolf 3d.

Odpowiedz

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: