Jak pisze waldiamiga na forum EAB powstająca gra "Alien Enemy: Dangerous Alien" zmieniła nazwę na "Blask". Zupełnie nowe demo tego FPSa z grafiką Koyota można poprać stąd. Dostępny jest także materiał wideo.
Dodano: 2017-08-01 11:25, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 5514
Nadchodzi Blask...
-
komentarz #1 wysłany: 2017-08-01 15:25
Dobrze że kolega Mastaszek ma zapał do robienia tej gry, dobrze że kolega Koyot pomógł z grafiką, dobrze jak by ktoś zrobił oprawę muzyczno/dźwiękową. Może coś z tego będzie... Ja trzymam kciuki!
-
komentarz #2 wysłany: 2017-08-01 20:59 w odpowiedzi na komentarz #1
Pamiętam że chyba rok temu ktoś robił FPSa na A500 ale nic z tego nie wyszło.
Mam nadzieję, że tym razem projekt zostanie pociągnięty do końca.
-
komentarz #3 wysłany: 2017-08-01 21:08
Demo tej gry to straszne badziewie. Ludzie grali w różne gry 3D, na różnych platformach, i każda gra 3D była lepsza od tego o czym tutaj się pisze.
-
komentarz #4 wysłany: 2017-08-01 21:42
Póki co to wygląda to bardzo słabo, grafika gorsza niż na C64. Domyślam się, że ulegnie to zmianie - będzie bardziej kolorowo przynajmniej. Kolizje i dopracowanie animacji, to pewnie będziesz pracował nad tym, albo już pracujesz. Trzymam kciuki.
-
komentarz #5 wysłany: 2017-08-01 21:44 w odpowiedzi na komentarz #3
Weź pod uwagę, że to nie jest 3D, tylko 100% 2D (tak mi się wydaje). Zresztą pewnie jeszcze się dużo zmieni.
-
komentarz #6 wysłany: 2017-08-02 20:55 w odpowiedzi na komentarz #4
Ja się dziwię, że na tym etapie rozwoju gry jest jakakolwiek grafika. Osobiście nie widzę sensu tak wcześnie robić grafiki. Teraz to powinno działać na jakichś prostokątach w kontrastowych (koderskich) kolorach. Grafikę można robić jak wszystkie programistyczne problemy zostaną rozwiązane.
-
komentarz #7 wysłany: 2017-08-03 08:30 w odpowiedzi na komentarz #6
Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.
-
komentarz #8 wysłany: 2017-08-03 08:54 w odpowiedzi na komentarz #7
Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.
Nie prawda. Plan jest taki, aby gra działała na Amidze 500 z 1 megabajtem ramu oraz ma powstać w AMOSie. To jest dostatecznie trudny plan do wykonania.
-
komentarz #9 wysłany: 2017-08-03 15:43 w odpowiedzi na komentarz #8
Jest już coś podobnego w Amosie?
-
komentarz #10 wysłany: 2017-08-12 12:31 w odpowiedzi na komentarz #9
Jako gotowa gra? Chyba nie, ale widziałem endżajn trzy-de ala Wolf zrobiony w AMOSie (bodajże Aminet)
-
komentarz #11 wysłany: 2017-08-12 14:34 w odpowiedzi na komentarz #8
Jeżeli to jest w AMOSie to zmienia postać rzeczy. Trzeba było mieć jakiś cwany pomysł na te ściany, bo przecież klasyczny "doomowaty" sposób w AMOSie jest nie do zrealizowania. Na piewrszy rzut oka to są jakoś zgrabnie układane boby różnej wielkości. Chętnie zobaczę finalną wersję.
-
komentarz #12 wysłany: 2017-08-13 08:44
Dla mnie ta gra to niestety kolejny przykład na to jak słaby był amigowy chipset po roku 1992.
Amiga 500 od Commodore miała cpu dużo szybszy od 286, a przez kiepską grafikę, to wygląda dużo gorzej niż oryginalny Wolf 3d.
- Discord
-
Online: 5
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze