W serwisie GitHub znajdziecie kod źródłowy małego narzędzia, które służy do edycji samochodów w grze wyścigowej Skidmarks. Program jest napisany w Amiga E, a źródła dostępne są dla dwóch wersji: 1.02 i 2.0.
Dodano: 2017-09-04 23:14, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4948
Skidmarks Car Editor - kod źródłowy

-
Discord (online: ) «»
-
Online: 14
AmiKit
Archi-TECH
Cizar
IMPBot
juen
Laubzega
m...
MaaG^dA
Marek_B
Piotr
s...
spazma
SZAMAN
ZeeWolf
- Discord
-
Online: 14
AmiKit
Archi-TECH
Cizar
IMPBot
juen
Laubzega
m...
MaaG^dA
Marek_B
Piotr
s...
spazma
SZAMAN
ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole