Na GitHub można znaleźć źródła gry Alien Breed 3D II - The Killing Grounds, które udało się ponownie skompilować przy pomocy narzędzi vasm/vlink. Gra początkowo nie zawierała jeszcze żadnych dodatkowych zmian oprócz przepięcia schematu sterowania na klawisze AWSD+mysz. Wątek na temat dalszych losów tego projektu można śledzić na forum English Amiga Board.
Dodano: 2022-08-10 12:48, Zamieścił: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 1867
Ponowne skompilowanie Alien Breed 3D II - The Killing Grounds
- Discord (online: ) «»
-
Online: 13
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Piotr
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2022-08-10 12:59
Z tego co widzę to co kilka dni są tam "komitowane" nowe zmiany w kodzie. Fajnie, że ktoś w końcu zabrał się za te grę legendę. Oby projekt udało się ogarnąć do końca.
-
komentarz #2 wysłany: 2022-08-11 19:13
Myślałem że nie dożyję tej chwili. Gdyby jeszcze usprawnić edytor map, gra dostałaby drugie życie.
- Discord
-
Online: 13
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Piotr
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole