Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2022-09-16 21:58, Autor: redakcja, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3185

A A A

Aquaventura

Aquaventura

Psygnosis w 1992 roku próbowało zrobić coś ciekawego z prostym silnikiem 3D, łącząc wypełnione wielokąty z efektami skalowania sprite'ów. Możesz dobrze się bawić nawet i teraz, jeśli akceptujesz wektorową grafikę na Amidze, nacieszysz też oko oryginalną wersją gry z okładką Rogera Deana i zabawną instrukcją. Ten zapomniany tytuł po latach sprawdził Mikołaj Małkiewicz.


Dodaj komentarz

Wszystkie bieżące newsy na naszych profilach Instagram, Threads i Facebook lub w widgecie na stronie głównej eXeca.
Discord (online: ) «»
Online: 12
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • Nightmare777Nightmare777
  • PatuPatu
  • spazmaspazma
  • ZeeWolfZeeWolf
dołącz do kanału »
MDW
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2022-09-16 23:14

Nigdy tej gry nie widziałem, nie słyszałem o niej. Dosłownie pierwszy raz słyszę ten tytuł.
Kiedyś muszę rzucić okiem na listę gier Psygnosis, bo człowiek myśli, że przynajmniej słyszał o wszystkich produkcjach tak zasłużonego dla Amigi twórcy i wydawcy. A tu Mikołaj udowadnia, że nieeee... bardzo nie...
Dzięki za przybliżenie tego tytułu. Jest... dziwny...

Odpowiedz

philipo
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2022-09-17 08:52

Podobnie jak MDW też byłem nieświadomy istnienia tej gry. Więc dzięki za przybliżenie tego tytułu.

Odpowiedz

KM/Ender
Krzysztof Michalak
Czytelnik Inny

komentarz #3 wysłany: 2022-09-17 13:46 w odpowiedzi na komentarz #2

Stare gry 3D wyglądają strasznie.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #4 wysłany: 2022-09-17 13:52 w odpowiedzi na komentarz #3

Tu potrzeba dużej wyrozumiałości, sumie wtedy nikt nie wiedział jak zrobić taką grę.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #5 wysłany: 2022-09-17 13:54 w odpowiedzi na komentarz #1

Tak sobie zawsze myślę, że na emeryturze będę mocno grzebał w tych amigowych grach, tego było tyle, że perełki można zawsze jakieś znaleźć.

Odpowiedz

KM/Ender
Krzysztof Michalak
Czytelnik Inny

komentarz #6 wysłany: 2022-09-17 21:05 w odpowiedzi na komentarz #4

Mi bardziej chodziło o to, że są niezjadliwe, a wtedy się nimi jaraliśmy. 2D lepiej zniosło próbę czasu.

Odpowiedz

Discord
Online: 12
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • Nightmare777Nightmare777
  • PatuPatu
  • spazmaspazma
  • ZeeWolfZeeWolf
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Simon's Podcast
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę