Na blogu educkie można przeczytać serię artykułów, w których autor opisuje jak zaprogramować na Amidze efekt "żywego świata" znany z gry "Powermonger" (Bullfrog, 1990), którą przez lata był zafascynowany. Kod źródłowy dostępny jest w GitHub.
Dodano: 2022-10-30 20:58, Autor: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 2145
Piszemy "Powermongera"

-
Discord (online: ) «»
-
Online: 11
Adam_M
AmiKit
Angry Andy
Archi-TECH
Cizar
Drako/Crowley
IMPBot
Janusz82
juen
Laubzega
spazma
- Discord
-
Online: 11
Adam_M
AmiKit
Angry Andy
Archi-TECH
Cizar
Drako/Crowley
IMPBot
Janusz82
juen
Laubzega
spazma
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole